Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacBain skrev (23 minutter siden):

Ja, men får disse lov til å selge fysisk i butikk?, dette begynner nesten å bli tragikomisk 😄

Nei, sånn har det da alltid vært. Elkjøp er innkjøperen, og de sender ut visse antall konsoller til sine butikker alt etter popularitet. Den mest populære er ellkjop.no, så kommer de andre fysiske butikkene. Heller ikke alle som står i kø der får konsoller. Det er bare ikke nok. Og det er hvertfall ikke tragikomisk.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Nimrad said:

Nei, sånn har det da alltid vært. Elkjøp er innkjøperen, og de sender ut visse antall konsoller til sine butikker alt etter popularitet. Den mest populære er ellkjop.no, så kommer de andre fysiske butikkene. Heller ikke alle som står i kø der får konsoller. Det er bare ikke nok. Og det er hvertfall ikke tragikomisk.

Men, ingen for altså lov til å selge fysisk i butikk?, må da satse på nettbutikken til europris og coop på lanseringsdatoen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Nimrad skrev (12 minutter siden):

Nei, sånn har det da alltid vært. Elkjøp er innkjøperen, og de sender ut visse antall konsoller til sine butikker alt etter popularitet. Den mest populære er ellkjop.no, så kommer de andre fysiske butikkene. Heller ikke alle som står i kø der får konsoller. Det er bare ikke nok. Og det er hvertfall ikke tragikomisk.

Tror det er denne informasjonen som han tenker på:
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/oAAnBR/sony-med-klar-oppfordring-ps5-faar-ikke-selges-i-butikk-i-2020?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

Lenke til kommentar
MacBain skrev (18 minutter siden):

Men, ingen for altså lov til å selge fysisk i butikk?, må da satse på nettbutikken til europris og coop på lanseringsdatoen.

Hæ.....Europris?De har vel aldri solgt konsoller,knapt nok spill bortsett fra mega gamle titler som støver ned i en kurv.

 

Endret av Spill&Dill
Lenke til kommentar
TiLT42 skrev (2 timer siden):

Jeg synes å huske at Norden fikk 1000 PS4 på deling ved lanseringen av den konsollen. Den var nesten umulig å oppdrive for alle andre enn de som forhåndsbestilte før sommeren det året. Game i Nordre Gate i Trondheim, hvor jeg kjøpte min, påsto at de hadde fått inn mest av alle butikker i Norge (dette er basert på hukommelsen min fra 7 år tilbake, for ordens skyld), og de fikk knappe 30 PS4. Jeg mener de fleste butikker hadde 3-4 stykk å tilby.

Ting er mye bedre denne gangen, uten at det egentlig sier så mye.

Ja var håpløst å få tak i PS4 ved lansering.Holdt av min på Spaceworld i august og fikk min noen dager etter lansering,i begynnelsen av desember 2013.Konsollen var i lagervare hos butikker først på sommeren 2014.Skulle man ha før den tid så måtte man preordre.Tror det blir like ille nå....eller verre.Har selv gitt opp for lenge siden å få kjøpt i år.

 

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (2 timer siden):

Det stemmer ikke helt. Jeg bestilte 2 dager etter lansering via CDON.com og fikk min levert sent i februar/tidlig mars.

Samme her. Ikke 2 dager men en uke eller 2 etter. På cdon. 

Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (1 time siden):

Nei, men jeg skulle jo stille meg i kø på/før release for å sikre meg en konsoll. Nå går jo ikke det heller. Og det er Komplett sin skyld, som har lurt meg sånn at jeg ikke bestilte i september hos Elkjøp, Power osv da jeg faktisk hadde fått en konsoll, kontra å bestille i august hvor jeg ligger an til å få en konsoll et halvt år etter release!!!

Holdt på å gjøre det samme. Men såg den 19 setember at det var noe gale hos komplett. Så bestilte på cdon. Eg får min i desember. Kansje allerede den 19 nov.  Sorry må være kjipt for deg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...