Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Billon skrev (3 minutter siden):

Hei, jeg var litt sein til å bestille ps5 fra komplett og nå står det på komplett sine sider at jeg får den ikke før mai 2021. Det jeg lurer på er om dere vet om noen andre nettbutikker eller fysiske butikker der jeg kan få kjøpt en til lanseringsdato? eller er det for sent?

Du kan få kjøpt den på Elkjøp på lanseringsdagen, men det blir nok ellevill kø, folk som sover utenfor inngangen osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
19 minutes ago, Billon said:

Hei, jeg var litt sein til å bestille ps5 fra komplett og nå står det på komplett sine sider at jeg får den ikke før mai 2021. Det jeg lurer på er om dere vet om noen andre nettbutikker eller fysiske butikker der jeg kan få kjøpt en til lanseringsdato? eller er det for sent?

You snooze, you lose!

Lenke til kommentar

Nå er det ingen som veit hvor mange og hvor fort Sony kommer til å produsere konsoller, men vil tro de vil produsere for full maskin nå som de har fått bekreftet etterspørselen. Så er litt skeptisk til at folk må vente til mai/juni/juli for bestillinger som gjøres nå. 

Komplett setter nok bare en dato laaangt frem i tid så ingen blir skuffet. De har garantert ikke oversikt over Sonys produksjonstempo

Lenke til kommentar
newman221 skrev (46 minutter siden):

Komplett setter nok bare en dato laaangt frem i tid så ingen blir skuffet.

De vet garantert ikke planen for leveringer langt ut i 2021, så datoene som står kan man nok ikke stole på. For å si det sånn: Jeg kjøpte PS4 fra CDON 1 dag etter lanseringsdato og fikk den levert tidlig mars. PS5 skal få bedre tilgjengelighet.

Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg forhåndsbestilte PS4 på Dustin 25.11.2013 13.11.2013, og den ble ikke sendt avgårde før 14.feb. året etter. Merkelig, hadde et vagt minne om at jeg hadde den på release jeg. Men men. Overlevde ventetiden forrige generasjon, og overlever nok denne gangen også. 

 

Endret av newman221
Lenke til kommentar

En liten ting; PS5 har ca 50% mer tilgjengelig lagring enn PS4 hadde ved launch. Lagringsplass til spill har vel langt fra økt med 50%? I tillegg har PS5 en enklere (dog dyrere) mulighet for å øke lagringsplass siden man ikke trenger å bytte HDD/SSD, men den har plass for en ekstra. Føles litt mer som en ikke-sak for meg?

Lenke til kommentar
35 minutes ago, Nimrad said:

En liten ting; PS5 har ca 50% mer tilgjengelig lagring enn PS4 hadde ved launch. Lagringsplass til spill har vel langt fra økt med 50%? I tillegg har PS5 en enklere (dog dyrere) mulighet for å øke lagringsplass siden man ikke trenger å bytte HDD/SSD, men den har plass for en ekstra. Føles litt mer som en ikke-sak for meg?

PS5 500GB edition har: 465B vs. 768GB på PS5. En 65% økning. Over 100GB blir reservert til OS og funksjoner da. 

Det er mulig vi ser en PS5 1.65TB (1536GB) edition, siden en dobling vil være naturlig, da man trenger SSD med 12 lanes. 

Lenke til kommentar
On 10/5/2020 at 6:38 PM, Andaras said:

Var mer tilfeldig at jeg så det endret seg. For par dager siden ble datoen flyttet til 12. desember, og nå idag ble den flyttet tilbake til november. Handler litt på komplett, så da sjekker jeg som reglen ordren de gangene jeg er der.

What time did you order on the 22/04 16.20 ?

Lenke til kommentar
39 minutes ago, Pepperspraylaugh said:

😅 Komplett har i det minste fortalt oss når vi vil motta konsollene våre.

Hva skjer med det egt. angående f.eks. elkjøp? Burde vi ikke få ord på når vi kan forvente å motta konsollene snart? Eller blir faktisk alle sendt den 19 november, for de som forhåndsbestilte 18.09

Did you order 22/04 what time :)? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...