Gå til innhold

Hva gjør vi med menn ingen kvinner vil ha sex med?


Anbefalte innlegg

 

Ser du mye sympati for de som sliter sosialt i innleggene over?

 

Du mener at du forventer at folk skal godta og støtte de kvinnefiendtlige holdningene man ser fra Incels fordi det er synd på dem? Her angriper folk de holdningene man finner i Incel forums, ikke sosiale tapere. Heldigvis er det ikke alle sosiale tapere som viser disse holdningene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener at du forventer at folk skal godta og støtte de kvinnefiendtlige holdningene man ser fra Incels fordi det er synd på dem? Her angriper folk de holdningene man finner i Incel forums, ikke sosiale tapere. Heldigvis er det ikke alle sosiale tapere som viser disse holdningene.

Spørsmålet er heller hvorfor begynner de å snakke om de verste elementene i Incel, når denne tråden handler om menn ingen vil ha sex med, ofte kalt Incels. Å la de mest ekstreme representere en større gruppe, er en klassisk propagandataktikk som blir brukt mot grupper man ikke liker.

 

Og ikke alle sammen pratet om ekstreme Incels. F.eks. ditt innlegg

- Problemet er vel som alltid at samfunnets utskudd/tapere har bestemt seg for at "noen andre" har skylda for at de er tapere.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hadde det vært tilfellet så hadde vi jo sett mer vold generelt da? Og det gjør vi etter hva jeg ser ikke? Så da blir konklusjonen at dette bare er svada.

Hvis vi skal ty til statistikk så er anmeldelser av vold og voldtekter økende. Disse mennene som ikke bare finner hverandre på internett, men samles også i gjenger på gaten.

Lenke til kommentar

Forsørgelsesbehovet.

Ved å overta disse mennenes rolle som forsørgere ved å kreve inn skatt og gi den til kvinnene. Kvinnene får dermed ingen behov for å ha noe med disse mennene å gjøre.

De fleste menn får seg dame. Så hypotesen din faller alt der.

 

Dessuten nyter disse mennene godt av sosiale sikkerhetsnett.

Endret av hekomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har du lest svarene til denne tråden?

 

TS: Hva gjør vi med menn som ingen kvinner vil ha sex med, sånn at de ikke angriper oss.

Bruker 1: Hang i Incel miljøer og de er ufyselige mot kvinner

Bruker 1: De vil ha en kjæreste, nærhet (ironisk nok) eller rette sagt slave, 

Bruker 2: Det er veldig enkelt å få sex. Det er ikke det fysiske det er noe galt med, men personligheten deres. 

TS: Mange av dem ser på kvinner som "horer".

Bruker 3: Hvorfor skal dette være et problem som man absolutt skal løse? 

Bruker 4: Problemet er vel som alltid at samfunnets utskudd/tapere har bestemt seg for at "noen andre" har skylda for at de er tapere.

Bruker 5: Er ikke incels darwinisme i praksis? La problemet løse seg selv til neste generasjon. 

 

Ser du mye sympati for de som sliter sosialt i innleggene over?

Det er ikke det at de sliter sosialt, men at de oppfører seg som tullinger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De fleste menn får seg dame. Så hypotesen din faller alt der.

Hvorfor skulle den falle med at de fleste menn får seg dame? For de som får seg dame er det vanskeligere å beholde damen når staten fungerer som forsørger.

 

 

Dessuten nyter disse mennene godt av sosiale sikkerhetsnett.

Jeg vil heller påstå at de har blitt fanget i et sosialt sikkerhetsnett.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle den falle med at de fleste menn får seg dame? For de som får seg dame er det vanskeligere å beholde damen når staten fungerer som forsørger.

 

 

Tja jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg ikke har en dame som bare er sammen med meg fordi jeg kan forsørge henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvodan da? Når andelen incels stiger selv om de ikke får barn, så skjønner jeg ikke hva det har med darwinisme å gjøre. Sølibat er ikke arvelig.

 

Det kommer av at spillet har forandret seg. Før så ble menn med mye ressurser valgt av damene, og det førte til økt inteligens i befolkningen. Det er andre ting som også har ført til økt inteligens, men det er en av dem.

 

Nå i den vestlige verden er det menn med sterke sosiale evner som får flere barn, og det kommer til å føre til at flere menn blir flinke til å tiltrekke seg damer. Problemet er at evolusjonen bryr seg ikke om forholdene er stabile, og mer ustabile forhold kommer til å føre til at flere kvinner og menn velger å holde seg unna familielivet.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Hva skulle det være godt for, utover sex der og da (som man måtte kjøpe)?

 

Hvis det kun er sex som mangler så ville prostituerte ha løst hele problemet, men jeg har en mistanke om at det ikke er tilfellet. For menn er ofte det å klage på for lite sex bare en sosialt akseptabel måte å si at man trenger en annen person i livet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sykdom er en av årsakene til "incels", depresjon, angst og andre fysiske og psykiske sykdommer. Å være incel er heller ikke bare for menn, det finnes også kvinnelige incels, albeit litt mer uvanlig siden de i praksis sitter på makten. Resten av sannheten vil de fleste ikke høre på.

 

Edit: Jeg må virkelig si gratulerer til de av dere som synes att personer med enten psykiske eller fysiske lidelser som forfærdelige mennekser, dere gjør meg veldig stolt.

Endret av DjSlayer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har du lest svarene til denne tråden?

Ser du mye sympati for de som sliter sosialt i innleggene over?

 

Så du tar konklusjonen at hva kvinner mener utifra det svette nerder på et forum sier? Det henger jo ikke på greip. Enten har du noe fakta å vise til eller så kan man like godt gi opp å påstå noe så idiotisk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...