Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal sies at mange klager på cheaters når det egentlig er en annen grunn. Så vanskelig å tolke det ut ifra klaging på nett

 

Det kan du si, men når man spectater og får det bekreftet 100%, så er det helt utrolig når man ser sånne som TTV_yomom2019 fortsatt dukke opp på en velkjent Apex streamers livestream 2 dager senere. Han/hun skulle jo vært banna for lengst.

 

det var på ragekid dellor sin stream forresten men da hadde personen hacks off. Av ren nysgjerrighet søkte jeg opp gamertaggen og fikk se det greiene der.

Dellor er forresten utrolig underholdende stream :p

https://www.twitch.tv/dellor

Endret av tezzo
Lenke til kommentar

enda en cheater jeg møtte på.. trist. Utrolig at anti cheat folka ikke klarer å holde følge.

De burde heller gjøre et sammarbeid med Valve, de har programmer som detecter om du har cheats i bakgrunnen osv og permabanner med en gang derfra. No mercy.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

enda en cheater jeg møtte på.. trist. Utrolig at anti cheat folka ikke klarer å holde følge.

De burde heller gjøre et sammarbeid med Valve, de har programmer som detecter om du har cheats i bakgrunnen osv og permabanner med en gang derfra. No mercy.

 

 

Det er EAC i et nøtteskall, kommer aldri til å bedre seg.

Lenke til kommentar

Dette var i snitt hver tiende kamp er det en Cheater, høres nesten for drøyt ut men ser på discord serveren også at folk klager sykt på cheaters. Ikke møtt på særlig selv som har vært åpenbare men knapt spilt nå siste to ukene, moro å spille men blir fort glemt også desverre.

Da høres det ut som snittet er langt høyere i andre regioner, jeg er lvl 70ish og har igrunn ikke lagt merke til noe cheating. Det har vel vært ca. 3 stk jeg syntes var litt mistenkelig. Så jeg spectate dem i liten stund, men kunne ikke se noe unormalt.

 

Uansett, digg å se slikt som dette :wee: Blir du bannet flere ganger, ser det ut som du ender med en permanent hardware ban til slutt. Da det "Game Over", så det lover jo godt. Jeg tror de færreste er villig til å kjøpe seg ny PC for å jukse i Apex.

 

Legge til lenke her, siden forumet her mangler en del enkle funksjoner.

https://i.redd.it/j0ubgsfmb5m21.jpg

j0ubgsfmb5m21.jpg?width=960&crop=smart&a

VjDUv3j.png3aMUFTq.png

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Ble drept i går av en jeg mistenker jukset. Han hoppet og visste nøyaktig hvor jeg var uten at det er noen måte han kunne visst at jeg var der. I tillegg så tror jeg han har en aimbot hvis man ser hvor mye han treffer og siktet er dønn stabilt.

https://streamable.com/vw57p
https://streamable.com/8zhq2

Kan jo selvfølgelig hende at han har aim som en gud men tviler på det.

Hva tenker dere?

Har møtt på folk som cheater mer åpenbart også. Utrolig plagsomt.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Førsteklippet kunne han se deg igjennom veggene i bygget eller høre deg fra en mil avstand.

 

Andre klippet vet jeg ikke. Når man har equippet våpnet fult med tilbehør, så blir det utrolig stabilt slik at det fort kan oppfattes som "no recoil aimbot".

Var jo ikke veldig mye bevegelse på motparten.

 

I tillegg til at når man spectater, så får man jo ikke helt 100% likt som man hadde spilt selv.

Lenke til kommentar

Førsteklippet kunne han se deg igjennom veggene i bygget eller høre deg fra en mil avstand.

 

Andre klippet vet jeg ikke. Når man har equippet våpnet fult med tilbehør, så blir det utrolig stabilt slik at det fort kan oppfattes som "no recoil aimbot".

Var jo ikke veldig mye bevegelse på motparten.

 

I tillegg til at når man spectater, så får man jo ikke helt 100% likt som man hadde spilt selv.

Tenkte på det, men vi utenfor sirkelen og da bråker stormen mye samt det er ikke så lett å se gjennom plankene da. Kanskje, men virket litt suspekt å være så på. Samt at han traff så kjapt og bra. Kan være at spectator-greia gjør at det ser mye mer suspekt ut enn det burde. Spesielt mtp. dårlig tickrate og slikt. Jeg bommet uansett  og fortjente nok å tape, men det var litt frustrerende å dø slikt når det kan virke som om de jukser. Kanskje, kanskje ikke.

 

De som åpenbart jukser blir uansett tatt. Verre med de som bruker aimbots mer som aim-assist. 

Lenke til kommentar

Legendary barrel er jo en "no recoil aimbot" på 301 og spitfire :p

Kan være at det var det bare. Sjeldent jeg får tak i legendary barrel på de. 

 

Hvis ikke noe skjer snart med hacker problemet, kommer utrolig mange folk til å forlate det spillet. Skjønner ikke åssen noen kan slippe et spill i "free to play" kategori med praktisk talt null anticheat..

Cheatere er et problem. Ikke møtt mange som åpenbart jukser, men de burde være enda mer sjeldnere. Derimot så har de anticheat og de har bannet flere hundre tusener av brukere. Men problemet når det er freetoplay er jo at de bare lager en ny konto og jukser videre.

 

Hardware banning må til kjapt

Lenke til kommentar

Har hvertfall ikke kunne spille Apex idag, bare speed hackere og aimbottere all over the place. Og jeg har brukt spectate funksjonen så det er 100% sikkert. Må rett og slett bare legge spillet på hylla inntil videre og håpe det roer seg snart, for spillet er <3

Lenke til kommentar

Hvis ikke noe skjer snart med hacker problemet, kommer utrolig mange folk til å forlate det spillet. Skjønner ikke åssen noen kan slippe et spill i "free to play" kategori med praktisk talt null anticheat..

 

Mtp de har bannet over 400.000 cheatere, så vil jeg påstå at de har anticheat. når de i tillegg har innført hardware-ban, så er det jo bare enda bedre.

 

Har hvertfall ikke kunne spille Apex idag, bare speed hackere og aimbottere all over the place. Og jeg har brukt spectate funksjonen så det er 100% sikkert. Må rett og slett bare legge spillet på hylla inntil videre og håpe det roer seg snart, for spillet er <3

Har vel hatt rundt 15 games i dag. ikke møtt på noen juksere. Tror nok jeg har møtt under 5 hackere totalt mens jeg har spilt siden release.

 

Det er klart at det tydeligvis er mange cheatere i spillet, men tror det er MANGE som skylder på hackere når de dør pga de ikke er på samme nivå.. :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...