Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Lifeline

  • Care Package - Removed slight chance that level 4 armor and helmets will drop

Wraith

  • Into The Void - Cooldown increased from 20 -> 25 seconds

Bangalore

  • Double Time - Reduced move speed bonus to 30% from 40%

 

Litt poop det da.

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Lifeline

  • Care Package - Removed slight chance that level 4 armor and helmets will drop

Wraith

  • Into The Void - Cooldown increased from 20 -> 25 seconds

Bangalore

  • Double Time - Reduced move speed bonus to 30% from 40%

 

Litt poop det da.

 

Fordi de nerfer de 3 beste championsa?

Lenke til kommentar

Jeg ser frem til solo å håper virkelig det kommer snart. Virker som om matchmaking matcher meg med de mest inkompetente spillerene som er, så det ender som regel med 1 vs 3 å der har ikke jeg en sjangs.

Spill med folk du kjenner eller folk innpå her da feks :)

 

Hadde selv nettopp en runde med Wingman + Peacekeeper. merka ingen forskjell igrunnen :p 

Lenke til kommentar

Dette kan vel nesten ikke kalles en nerf. Hvorfor er du så i mot at ting blir balansert?

 

Har ikke noe imot det, men vil ikke at ting skal bli helt ødelagt heller. Jeg syns ting er fint som det er igrunn jeg :)

Wingman er ifølge stonemountain et rewarding skillshot, hvertfall når du spiller mot gode players, de som er så dumme og rusher close til 1-3 meters avstand fortjener nesten å bli hipfiret med Wingman. Når man spiller mot gode players og bruker Wingman er det rewarding og utfordrende fordi det er ikke bare-bare alltid å treffe de :p 

Så ekke no mer enn det, vil bare ikke at den skal bli en ødelagt ertepistol:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker nå best respawn sin egen tanke med wingman. Det bør være en hand cannon, ikke en auto deagle. Og det er vi et hakk nærmere nå. Trur ingen vil at Wingman skal bli en erte pistol, men var ikke veldig vanskelig å se at våpenet var for kraftig i forhold til mye annet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...