Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Som nevnt så er ikke stream-sniping et problem.

 

Er kun de som har flere enn 20 seere på twitch som skylder på stream snipere når de blir eid, merkelig nok.

 

Ellers kan de som streamer aktivere stream mode. (Men dersom de har PlayerTTV) eller noe sånt som nick så vil det jo selvsagt ikke hjelpe dem noe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere hatt noen random crashes til desktop i det siste uten noe som helst error message?

I det siste så har jeg hatt mange, men når jeg spilte i begynnelsen av mine 100 timer (150 totalt) så var det problemfritt.

Jeg legger merke til på afterburner (kjører helt default btw uten noe oc), at GPU usage er på 99% og rett før crash så går den i en roller-coaster og så kommer crash.

 

Jeg har prøvd sikkert 100 forskjellige tips men ingen av dem har gitt noe resultat, det virker som bare noen brainstorm tips som gir noe mening men ikke noe "dokumentert-effekt". Prøv uten G-sync, prøv borderless, prøv å sette anti-cheat til restart 3 ganger hvis shutdown, disable this, that, men ingenting virker. Det virker som et grafikkproblem siden det skjer noe rare greier med core clock og GPU usage hver gang. Er bare litt irriterende. 

Lenke til kommentar

Er noe helt rare greier, har en kamerat som har relativt samme komponenter som meg, i7 7700k, nvidia 1080 ti, men han har ikke hatt en eneste krasj. Og vi kjører begge uten overclocking. Nå skjer dette på så ofte basis at jeg begynner å bli lei hele spillet. Og Apex er noe jeg igrunn ikke vil bli lei av, jeg storkoser meg som faen men detta begynner å sette lokk på hele greia.

Lenke til kommentar

Er noe helt rare greier, har en kamerat som har relativt samme komponenter som meg, i7 7700k, nvidia 1080 ti, men han har ikke hatt en eneste krasj. Og vi kjører begge uten overclocking. Nå skjer dette på så ofte basis at jeg begynner å bli lei hele spillet. Og Apex er noe jeg igrunn ikke vil bli lei av, jeg storkoser meg som faen men detta begynner å sette lokk på hele greia.

Kan like gjerne være pga software at spillet kræsjer.

 

 

Whoop whoop

HyxpVQ3.png

Lenke til kommentar

Er noe helt rare greier, har en kamerat som har relativt samme komponenter som meg, i7 7700k, nvidia 1080 ti, men han har ikke hatt en eneste krasj. Og vi kjører begge uten overclocking. Nå skjer dette på så ofte basis at jeg begynner å bli lei hele spillet. Og Apex er noe jeg igrunn ikke vil bli lei av, jeg storkoser meg som faen men detta begynner å sette lokk på hele greia.

 

Har dere samme grafikkdriver?

Lenke til kommentar

Heftig sum ja, men de nådde sikkert ut til barna/ungdommen som ser på disse. Tror nok de tjente på å kontakte alle streamerne. Genial markedsføringsplan, og ser igrunn ikke hvordan de kunne gjort det bedre. Og godt er det for spillet er herlig og man er avhengig av å ha nok spillere. 

Hadde de bare klart å gjøre noe lignende med Titanfall 2 :/

Lenke til kommentar

Frustrerende at support ikke svarer på mine meldinger. Har sendt de to meldinger angående feilen jeg får opp (Game Security Violation Detected (#00000001) uten å få noe svar. Blir kicket ut helt random, noen ganger kan jeg spille en hel runde, mens andre så blir jeg kicket så fort jeg lander.

 

Er det kun jeg som sliter med dette? 

Lenke til kommentar

detta er bare trist:

 

https://www.twitch.tv/videos/395207842

 

og han dukka opp igjen hos dellor sin stream bare 10 min siden, har ikke blitt banna engang.

Oppfordrer alle til å reporte han. Kanskje blir det lagt mer merke til jo flere som har reportet.

 

https://www.easy.ac/en-us/support/apexlegends/contact/report/

EasyAnticheat. Kicker folk som spiller legit å tar vare på cheaterene.

Lenke til kommentar

Har hatt det selv noen ganger og eneste jeg fant var at det kunne komme av RGB lyset på tastaturet mitt, ikke hatt det siden jeg endret til en farge på tastaturet.

Er helt latterlig at et cheat program skal reagere inn på noe sånt. Jeg har prøvd å deaktivere alt som er, men blir kicket ut uansett. 

Må vel deaktivere Logitech softwaren også snart. Er jo juks å ikke spille med 16 000 dpi.

Lenke til kommentar

Har død en del selv helt momentant og det er ofte et klart kjennetegn. Men aldri gått noe å spectate Dem eller noe. Men så en statistikk som skrev at det er en Cheater hver tiende kamp, om det stemmer er det sykt.

Hver tiende kamp? Hvilken region gjelder det? Eller er det et snitt? Dersom du tar med SA vil du få ganske drøye tall.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...