Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får si som man får beskjed om i BF5 tråden. Folk er bare bedre enn deg :p Er nesten ingen som jukset, virker bare sånn.

Visst folk er bedre så er det bare å øve mere :) Jeg har vel innsett at det er forsent for meg å bli noe MLG Pro, men har det artig i Apex uansett, så lenge jeg ikke møter på juksere that is. 

 

Hadde ikke Titanfall et matchmaking system som gjorde at hackerene måtte spille på en egen server med andre hackere? Mener jeg har lest om det en plass. Det hadde jo vært en grei måte å løse problemet på annet enn ban som ikke løser noen ting siden det er Free to play.

Lenke til kommentar

Må huske at apex sikkert har 10 ganger så mange spillere som BF totalt. Nå vet vi ikke om andelen som cheater er lik, men det vil jo uansett være et vesentlig lavere tall i BFV.

 

egen matchmaking for cheaters hadde jo vært artig. kan de sittte der og kjefte på hverandre :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående cheatere:

 

CHEATERS

As of today we’ve banned over 355K players on PC through Easy-Anti-Cheat. The service works but the fight against cheaters is an ongoing war that we’ll need to continue to adapt to and be very vigilant about fighting. We take cheating very seriously and care deeply about the health of Apex Legends for all players.

We are working on improvements to combat cheaters and we’re going to have to be pretty secretive about our plans. Cheaters are crafty and we don’t want them to see us coming. With that said, we can share some high levels things we’re doing:

  • We are reaching out and working directly with experts, both within and outside of EA, in this area that we can learn from.

  • Scaling up our anti-cheat team so we have more dedicated resources.

  • We are adding a report feature on PC to report cheaters in game that goes directly to Easy-Anti-Cheat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Se på antall headshot.

 

Spectatet han da jeg syntes han drepte meg litt vel fort, å absolutt alle skudd var headshot uansett avstand.

Har en kompis som er naturtalent i fps. Hadde jeg ikke kjent han så hadde jeg trudd han er cheater. Noen folk er bare gud i spill xD

Lenke til kommentar

Har en kompis som er naturtalent i fps. Hadde jeg ikke kjent han så hadde jeg trudd han er cheater. Noen folk er bare gud i spill xD

Shroud og Dizzy er noen av de beste, å selv de klarer ikke 100% headshot med et magasin.

Har spilt FPS spill såpass lenge at jeg vet når noen cheater, eller bare er sykt gode.

 

Edit: Prøvde litt Bloodhound i dag å får massiv fps dropp når jeg bruker ulten hans. Er det bare hos meg det skjer?

Spillet flyter bra ellers.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Noen som har fix på plutselig at Apex avsluttes midt i et game? Får ingen feilmelding etc. Nvidia skjermkort hvis det hjelper.

Forsøk Apex i Fullscreen+Windowmode.

Enkelte programmer som kan avslutte Apex i fullscreen, når man får varsling fra dem.

 

Du kan jo også deaktivere ingame overlay (Origin ol).

Lenke til kommentar

Problemet med Wingman er at det våpenet har absolutt ingen svakheter.

Den er god på nærkamp og den er god på lengere hold, også har den veldig høy dps. 

Peacekeeper synes jeg var grei som den var. Den var/er god på kloss hold, men det er det.

 

Er fortsatt ikke helt enig åss, "ingen" svakheter er å ta i litt syns jeg,

ekke lett å treffe folk på medium til lengre avstander, og fire-raten bidrar ikke heller.

I tillegg så bunnyjumper folk som retards, vil ikke påstå jeg er dårlig speller men alt fra medium til long blir vanskelig syns jeg. Selv med god scope. Jeg vil si Wingman er kanskje beste pistolen å bruke på korte avstander, sånn hipfire distanse til ads+10-20 meter.

 

 

Angående cheatere:

 

CHEATERS

As of today we’ve banned over 355K players on PC through Easy-Anti-Cheat. The service works but the fight against cheaters is an ongoing war that we’ll need to continue to adapt to and be very vigilant about fighting. We take cheating very seriously and care deeply about the health of Apex Legends for all players.

We are working on improvements to combat cheaters and we’re going to have to be pretty secretive about our plans. Cheaters are crafty and we don’t want them to see us coming. With that said, we can share some high levels things we’re doing:

  • We are reaching out and working directly with experts, both within and outside of EA, in this area that we can learn from.

  • Scaling up our anti-cheat team so we have more dedicated resources.

  • We are adding a report feature on PC to report cheaters in game that goes directly to Easy-Anti-Cheat.

 

 

Hva med stream sniping, har de noe konkrete regler på det? :p en god del som blir champions før runde har jo sånne fancy navn som xXxSupaCopKillahTwitchTVxXx, jeg tenker at ja det er jo på en måte juks.. Men forstå meg rett, DE har jo valgt å ha det kallenavnet så smarte som de er.. og det er jo ikke akkurat ulovlig for deg heller å se på twitch mens du spiller. Jeg vet PUBG var veldig nazi på dette før. Men så skal det jo bevises og masse greier, og der skal jo litt gjøres da. Jeg har gjort det 1 gang i Apex, men så døde han/teamet før vi møttes så gadd jeg ikke, men jeg bare tenker.. de ber jo nesten litt om det da med slike nicknames hvis dere skjønner :p

 

Du kan jo ha en kamerat som sitter på en ipad elns og mens du spiller f.ex, "ja han er inne i huset der" ingen som kan bevise omtrent noe som helst :p

 

edit: glemte å nevne, men man har jo streamer mode, blir det ikke litt deres egen skyld hvis de streamer og ikke har satt den på? det er også ett spørsmål..

Endret av tezzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...