Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Helt vilt når man møter på folk som bare spammer wingman, jævla lite ferdigheter involvert. Helt sykt OP om man i tillegg har ext mag, da er det bare å spamme skudd i nærdueller, ingenting er i nærheten av wingman da.

Må ikke komme nærme at de kan hipfire-spam deg da vettu :p

Det er mange "proffe" streamere som f.ex Lyndon og dellor, de er ikke akkurat dårlige, de bommer jo faktisk en god del ganger med Wingman. De bruker peacekeeper som secondary og det er ikke garantert hit hver gang der heller. Det er verre å møte på R-99 eller Prowler med full auto I close syns jeg. Jeg smelter de rett ned. Bare fordi man møter på noen med Wingman eller Peacekeeper så er ikke løpet kjørt av den grunn, det er alltid noe man kan gjøre. De fleste jeg har møtt på står bare å hopper og bommer meste av skudda sine. Syns Wingman er helt ok jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den burde gjøre mindre damage. 90 max damage er bare litt under longbow sin max damage på 110 som skyter mye tregere.

Wingman er rett og slett litt for god på alle avstander.

Nerfen vil komme før eller siden, eneste våpenet som er close til wingman må være Spitfire. Wingman burde kanskje ikke vært i spillet fra starten da. Var meg mot et team i dag, alle de tre på andre laget hadde wingman. Hadde naturligvis null sjanse i den spamfesten :p

Lenke til kommentar

Pleier selv å maine Wingman + Peacekeeper, vant 4 ganger på rad i går.

 

Mastiffen er heller ikke dum.

 

 

hahaha ser ut som The allfather er på din side hvertfall :p

 

syns det var mye syting om at Wingman er så op her, folk må bare git gud så blir det bra :D

nå.. erre på tide å bytte tema.. hva er din favoritt legend og hvor mange kills totalt har dere fått så langt?

 

Starte med meg, Bangalore, rett under 600 kills, spelt rundt 250 runder.

Men jeg må si Bloodhound var sinnsykt digg å spelle å, kråker og spor når folk er i nærheten føles nesten litt op (NERF BLOODHOUND) haha neida :D

Lenke til kommentar

Lifeline 200 runder, 47 wins, rett over 500 kills. Hopper nesten bare hot så blir mange runder med RNG død :p 

 

Ang Wingman nerf så håper jeg folk skjønner at det er snakk om å balansere den på linje med andre våpen. Ikke gjøre den om til en ubrukelig ertepistol. Det er opplagt at det også er flere våpen som må kikkes på og det begynner absolutt bli på tide med en patch, de burde ha mer enn nok data. 

Lenke til kommentar

Jeg har slitet med hva slags sens, altså DPI jeg skulle bruke, hva bruker dere av DPI og in-game sens ?

Gått ned fra 1600 dpi, (noe jeg har brukt så lenge kunne huske),

til 800 dpi, 2.7 og 0.6 ADS in-game så har det jaggu blitt mer kills per runde!

 

Det rare er at 1600 er MYE mer komfortabelt å bruke og jeg føler ting glir lettere, raskere,

fordi det er egentlig ganske grei kontroll på wrist, men så funker det ikke bestandig i gunfights!

800 er mye mer jobbing med armen men når det først skjer ting, så har jeg aldri gjort det bedre.. wtf!!

 

loool.jpg

 

(note teammates :D)

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har slitet med hva slags sens, altså DPI jeg skulle bruke, hva bruker dere av DPI og in-game sens ?

Gått ned fra 1600 dpi, (noe jeg har brukt så lenge kunne huske),

til 800 dpi, 2.7 og 0.6 ADS in-game så har det jaggu blitt mer kills per runde!

 

Det rare er at 1600 er MYE mer komfortabelt å bruke og jeg føler ting glir lettere, raskere,

fordi det er egentlig ganske grei kontroll på wrist, men så funker det ikke bestandig i gunfights!

800 er mye mer jobbing med armen men når det først skjer ting, så har jeg aldri gjort det bedre.. wtf!!

 

 

800DPI, Sens 1, ADS Sens 0,7. Mulig det er litt lavt på en 3440*1440P monitor, men går jeg høyere så bommer jeg på alle skudd.

Lenke til kommentar

Håper det kommer fix til wingman ja, guuuud så kjedelig det er å møte/dø til det våpenet..

 

Hva burde dem gjøre med våpenet da? Uten å gjøre den ubrukelig(som p2020)

Hva med å fjerne mulighet for extended?

 

 

Edit: Uuuups.. glemte å oppdatere siden før jeg kommenterte. Drit i alt jeg skrev :p

Endret av probin
Lenke til kommentar

800DPI, Sens 1, ADS Sens 0,7. Mulig det er litt lavt på en 3440*1440P monitor, men går jeg høyere så bommer jeg på alle skudd.

 

Godt å høre det ikke bare er meg som er på så lav sens da:D

 

 

Har vel også rundt 500 kills, men har ikke en main jeg spiller som.

Det er noen jeg ikke spiller som og det er Gibraltar, Toxic og Pathfinder.

Synes ikke abilitiene deres er noe spesielt brukbar.

 

jeg mener man bør velge seg ut 3 mains jeg da, så jeg har valgt meg Bangalore, Bloodhound og Lifeline..

det er selvsagt ikke noe must og høres litt tryhard ut, men pers. tenker det er greit siden da er man en god supporter for teamet. Hvis noen tar ditt pick så er man hvertfall litt kjent med de 1-2 neste mulige favoritt legends. Også slipper man salty folk hvis noen absolutt skal ha ditt pick :D

 

Som f.ex. spelte med Bangalore og Bloodhound 10 min siden, de hadde selvsagt tatt mine 2 første-pri picks, Bloodhound disconnecta med crash, så var bare jeg som Lifeline og bangalore igjen men vi vant. Og dæven så nyttig Lifeline egentlig er i intense kamper og passet plutselig den til min stil med fast recharge var helt sinnsykt nyttig. Hadde jeg vært helt grønn med lifeline er det ikke sikkert vi hadde klart det.

Lenke til kommentar

Hadde en helt rå runde. Synd jeg ikke tok opptak denne gangen :p 

 

Kastet 2 Arc star mot en squad, begge traff tilfeldigvis 2 forskjellige personer i en squad som søkte dekning inne i et mini hus hvor tredje personen var.. endte med at alle 3 gikk i lufta :p 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...