Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Ser ikke noe poeng i å nerfe wingman da det er andre våpner som er minst like dødelig med riktig tilbehør :p

Den er broken as fuck.

 

Ellers så er r301, r99, longbow og peacekeeper mine favoritter. Av og til spiller jeg havoc på single fire på gøy, kan ikke si det er spesielt bra men veldig artig i hvert fall.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Spillet velger den nærmeste serveren selv, for oss er det Amsterdam, den raskeste ihvertfall. så da matcher du med alle som har den som nærmest server.

 

hvis du er på tittel screen i 2 min også velger den prefrence greia, også trykker back. kan du velge data center med å trykke ned høyre stikka

Lenke til kommentar

Angående Wingman så føler jeg den viser at det er noe skikkelig galt med nettkoden i blant. Av og til så registrerer ikke Wingman noen treff overhodet selv om man er helt sikker på at den skulle ha truffet, andre ganger treffer absolutt alt. Ser Shroud og de virkelig gode gutta sliter med akkurat det samme, de har crosshairen rett på folket men ingen kuler registrerer. Men ja som oftest er den altfor kraftig, men samme gjelder jo sniper riflene. Siden det ikke er noe forskjell mellom aim down the sight og hipfire så kan man bare plassere 1x sikte på en longbow eller triple take og hoppe rundt mens man skyter. Like effektiv. 

 

Men tror nok dem kommer til å balansere ut dette etterhvert, spillet er såpass nytt enda.

Lenke til kommentar

De som bruker wingman vil jo selvsagt ikke ha den nerfet. Ser man på turneringer så springer nå alle rundt med wingman, ikke tilfeldig. Den føles ekstremt unfair I visse situasjoner og langt bedre enn samtlige våpen.

 

Den er broken as fuck.

 

Ellers så er r301, r99, longbow og peacekeeper mine favoritter. Av og til spiller jeg havoc på single fire på gøy, kan ikke si det er spesielt bra men veldig artig i hvert fall.

Det er jo som de fleste våpner. Feks peacekeeper med fullt tilbehør er jo stort sett one hit one kill på close. Trenger jo knapt å sikte på fienden før de ligger nede.

Samme med R-301 og R-99. Fullt opp magasin på de der, så tar man ned det meste på close range.

Spray & Pray. :)

 

Noen som vet om det er slik at alle fra hele verden kan matche med hverandre eller er det region-lock ?

Du må bytte server i så fall
Lenke til kommentar

Angående Wingman så føler jeg den viser at det er noe skikkelig galt med nettkoden i blant. Av og til så registrerer ikke Wingman noen treff overhodet selv om man er helt sikker på at den skulle ha truffet, andre ganger treffer absolutt alt. Ser Shroud og de virkelig gode gutta sliter med akkurat det samme, de har crosshairen rett på folket men ingen kuler registrerer. Men ja som oftest er den altfor kraftig, men samme gjelder jo sniper riflene. Siden det ikke er noe forskjell mellom aim down the sight og hipfire så kan man bare plassere 1x sikte på en longbow eller triple take og hoppe rundt mens man skyter. Like effektiv. 

 

Men tror nok dem kommer til å balansere ut dette etterhvert, spillet er såpass nytt enda.

Yes har merket det selv. Temmelig kjipt når man kommer bakfra og tror man skal få et kill, og så treffer 0 kuler..

Lenke til kommentar

Så nerfer de Wingman, slik at alle bruker Peacekeeper. Så blir den nerfet siden alle bruker den. Så går folk over til R-301 ol, så blir den nerfet. :p

Gir jo ingen mening :D Synes våpnene er fine som de er.

 

Hadde noen runder med den R-45 pistolen istad. utrolig digg på close range :D

Lenke til kommentar

Så nerfer de Wingman, slik at alle bruker Peacekeeper. Så blir den nerfet siden alle bruker den. Så går folk over til R-301 ol, så blir den nerfet. :p

Gir jo ingen mening :D Synes våpnene er fine som de er.

 

Hadde noen runder med den R-45 pistolen istad. utrolig digg på close range :D

Jaja, dette er jo litt av greia med å balansere i ett FPS spill. Spillerne vil alltid bruke det som er best for å få en edge. Og jobben til utviklerne er få alt best mulig balansert mot hverandre. Med Peacekeeper så har man en klar svakhet som er avstand. pr nå har Wingman nærmest ingen svakheter.  Sammenlign den f.eks mot Longbow, finnes det en eneste grunn til å velge longbow over wingman?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Triple take, Longbow, scout er meningsløs å velge ovenfor wingman. Wingman er latterlig op i close og longrange, den har ingen downsides. 

 

Til den som sa peacekeeper va broken, hvordan? Du kan ikke oneshotte med den med mindre de er uten armor, om du er heldig og hitter 100 med mange pellets (som er sjeldent), så er det kun det samme som 2 wingman hits.. (merk: Wingman fungerer på 0-100m, peacekeeper 0-10m)

 

 

Du trenger ikke å være god for å være god med wingman.

 

 

Nerf wingman, buff mozambique, buff triple take, buff alternator, og for guds skyld buff p2

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...