Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, KriZZ said:

Ja da er det ikke stort mer en søpplebøtter du ser i tillegg pr nå?

Har man HW3 kan man aktivere FSD preview og da har man jo det samme visuelle som de som betaler for FSD.

Så akkurat nå er det vel lite verdi om man ikke bruker summon og autopark mye.

Får trøste seg med at det koster 25 000kr mer nå.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
KriZZ skrev (37 minutter siden):

Ja da er det ikke stort mer en søpplebøtter du ser i tillegg pr nå?

Søppelbøtter og trafikklys eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
tezzo skrev (2 timer siden):

Jeg har hvite seter med null problemer. Wipe over noen ganger i året og de er fine som nye. Samme erfaring har andre med hvite seter.

 

Her har enten kunde eller noen som har behandlet setene gjort noe alvorlig galt. 
 

Med andre ord, det bryr meg midt i ryggen :)

Lenke til kommentar
49neffets skrev (På 17.7.2020 den 16.32):

Er det noen som har lyktes med å prute på en Tesla da? Salget deres (og hos andre) går ikke akkurat bra om dagen. Audi gjør det bra med e-tron, i dårlige tider for nybilsalget, som jeg vil tro er en arg konkurrent for Tesla om dagen. Også har man Polestar 2 og Mach E som har nylig kommet og kommer snart.

Salget går ikke bra? Tesla solgte alle bilene de hadde i forrige kvartal, i tillegg til at prisene på brukt Model 3 har gått oppover. Når man er fullstendig utsolgt og folk må ty til bruktmarkedet for å få seg bil så vil jeg si at det går ganske så bra.

Audi har fabrikk i Europa, og er ikke avhengig av å vente i mange uker på å få sendt biler over havet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
hekomo skrev (21 timer siden):

Salget går ikke bra? Tesla solgte alle bilene de hadde i forrige kvartal, i tillegg til at prisene på brukt Model 3 har gått oppover. Når man er fullstendig utsolgt og folk må ty til bruktmarkedet for å få seg bil så vil jeg si at det går ganske så bra.

Audi har fabrikk i Europa, og er ikke avhengig av å vente i mange uker på å få sendt biler over havet.

Nei, ser at det blir feil å si, men salget deres fått en liten dipp slik de aller fleste har fått i denne perioden. Ca 5 % nedgang globalt ser jeg, og det er jo ikke mye sammenlignet med andre bilprodusenter. Det at de måtte holde fabrikken i USA stengt i over en 1 måned, pluss andre forsinkelser relatert til covid-19, har vel også bidratt til at de er fullstendig utsolgt og man må vente et par måneder på bil.

Endret av 49neffets
Lenke til kommentar

Ser denne saken komme opp på motor i går.
 

Sitat

 

Model 3-problem rapportert i USA:
Tesla-eiere hevder støtfangere faller av i fart

Elbil-nettstedet InsideEVs rapporterer at flere Model 3-førere har opplevd at bakfangeren løsner under kjøring.

- Plutselig hørte vi en høy lyd bakfra, sier Logan Derouanna, som var ute og kjørte i regnværet med kjæresten og hennes far da uhellet skjedde.

Etter å ha ventet forgjeves på veihjelp endte hun opp med å ringe til service-avdelingen for å melde inn skaden som en garantisak, men de skal ha hevdet at det var en «Guds handling» og dermed ikke kunne dekkes av produsenten.

Det hele ordnet seg etter at familien koblet inn advokat, og reparasjonene ble til slutt dekket av garantien.

 

https://motor.no/bilskader-elbil-nyheter/tesla-eiere-hevder-stotfangere-faller-av-i-fart/175353

Er dette et problem kun i USA eller har også norske eiere opplevd dette? Finner uansett svarene fra Tesla som useriøst til de som opplevde dette når de tok kontakt.

Lenke til kommentar
mer-hw skrev (1 minutt siden):

Ser denne saken komme opp på motor i går.
 

https://motor.no/bilskader-elbil-nyheter/tesla-eiere-hevder-stotfangere-faller-av-i-fart/175353

Er dette et problem kun i USA eller har også norske eiere opplevd dette? Finner uansett svarene fra Tesla som useriøst til de som opplevde dette når de tok kontakt.

Dette var vell problemer de hadde i starten og nå har med model y. Rart det har dukket opp på model 3 igjen. Kjenner ikke til noe tilfelle her hjemme.

Lenke til kommentar
On 7/14/2020 at 12:57 PM, Complexity said:

Teslan leser jo skilt som bare det, men benytter det jo ikke. Utrolig irriterende siden fartsgrensen på google maps er feil over alt.

 

Google Maps henter vel fartsgrenser fra blant annet Waze? I tilfelle kan du jo oppdatere i Waze for å bedre kvaliteten på tjenesten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...