Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

11 minutes ago, tezzo said:

Hva syns dere tesla eiere om dette her da? dette er jo ikke akkurat så bra da, men morsom artikkel.

https://www.tv2.no/broom/11560041/?fbclid=IwAR2VmnIxd1Foy3IsO8jFyL1O_5aAcWkDtDoc_9dOJ0WheWIPBC85R99MWjg

 

Høres ikke helt bra ut, men har det skjedd med noen i Norge i det heletatt?

Jeg har for vane å bremse ned når jeg ser store sølepytter så tror min fanger vil holde seg på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tezzo skrev (15 minutter siden):

Hva syns dere tesla eiere om dette her da? dette er jo ikke akkurat så bra da, men morsom artikkel.

https://www.tv2.no/broom/11560041/?fbclid=IwAR2VmnIxd1Foy3IsO8jFyL1O_5aAcWkDtDoc_9dOJ0WheWIPBC85R99MWjg

 

Bakre støtfanger sitter fortsatt på de to vi har.
Heller ikke hørt om noen i Norge som har opplevd dette.

 

Vil anta tilsvarende har skjedd de fleste bilmodeller der ute, men det leser du naturligvis ikke noe om, for det er jo ingen Tesla :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tezzo skrev (2 timer siden):

Hva syns dere tesla eiere om dette her da? dette er jo ikke akkurat så bra da, men morsom artikkel.

https://www.tv2.no/broom/11560041/?fbclid=IwAR2VmnIxd1Foy3IsO8jFyL1O_5aAcWkDtDoc_9dOJ0WheWIPBC85R99MWjg

 

Har vel ikke falt av noen i Norge så vidt jeg vet, og det mangler ikke akkurat på regn og drittvær her til lands. 

Hvis dette er et utbredt problem så håper jeg det blir tatt seriøst. 

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Media elsker å skrive om Tesla for det gir så mye klikk. Her ser man to saker. Hvorfor nevnes det ikke hvilken bil som var i ulykken til høyre?

Var forøvrig ikke noe brann i Teslan. De fryktet at batteriet ulmet litt men tok den alikevell på berningsbilen og kjørte den bort. Men avisen må jo skrive at den tok fyr for å skape mere oppstyr.

202007314531_181945.png

FB_IMG_1596212532710.jpg

Endret av Complexity
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Complexity skrev (19 minutter siden):

Media elsker å skrive om Tesla for det gir så mye klikk. Her ser man to saker. Hvorfor nevnes det ikke hvilken bil som var i ulykken til høyre?

Var forøvrig ikke noe brann i Teslan. De fryktet at batteriet ulmet litt men tok den alikevell på berningsbilen og kjørte den bort. Men avisen må jo skrive at den tok fyr for å skape mere oppstyr.

202007314531_181945.png

FB_IMG_1596212532710.jpg

Tesla er hot og genererer penger/klikk. Spesielt her til lands. Random suv derimot, ingenting å hente:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
49neffets skrev (På 21.7.2020 den 11.41):

Nei, ser at det blir feil å si, men salget deres fått en liten dipp slik de aller fleste har fått i denne perioden. Ca 5 % nedgang globalt ser jeg, og det er jo ikke mye sammenlignet med andre bilprodusenter. Det at de måtte holde fabrikken i USA stengt i over en 1 måned, pluss andre forsinkelser relatert til covid-19, har vel også bidratt til at de er fullstendig utsolgt og man må vente et par måneder på bil.

Ja, de solgte alle biler de fikk sendt til Norge i forrige kvartal. At salget sank så lite sammenlignet med samme kvartal året før kommer jo av at de var helt uten produksjon i Fremont nesten halve kvartalet, som du nevner. De solgte alt de klarte å produsere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (2 minutter siden):

«Bil 2.0» og feilen er fremdeles ikke fiksa, har nesten gitt opp.

543A5CCF-B088-49E1-82D6-34E6951591A0.png

Hva er problemet? Fungerer helt fint her. Tidligere da jeg har hatt problemer med å bestille service via app har nett fungert fint (mytesla). Prøvd dette? 

 

Har vell lite med bilen å gjøre dette da?

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Hva er problemet? Fungerer helt fint her. Tidligere da jeg har hatt problemer med å bestille service via app har nett fungert fint (mytesla). Prøvd dette? 

 

Har vell lite med bilen å gjøre dette da?

 

Ser du ikke noe problem ved at en ny bil må etterses fire ganger (uten at feilen er rettet) så kan jeg ikke hjelpe deg. Hva mener du med at det har lite med bilen å gjøre? Mener du at jeg selv er årsak til at bilen ikke er som den skal være? Utdyp gjerne, O'store.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (13 minutter siden):

 

Ser du ikke noe problem ved at en ny bil må etterses fire ganger (uten at feilen er rettet) så kan jeg ikke hjelpe deg. Hva mener du med at det har lite med bilen å gjøre? Mener du at jeg selv er årsak til at bilen ikke er som den skal være? Utdyp gjerne, O'store.

Det var faktisk umulig for meg å tyde ut i fra bildet ditt, men nei. Såklart er ikke det ok? hev kjøpet etter forbruksloven eller hva den heter.b3 forsøk. Hadde jeg gjort. Dog aldri hatt ett slik problem.

 

Edit: jeg tydet åpenbart bildet ditt på en annen måte. Trodde det var bestilling av time som var problemet:)

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Salvesen. skrev (4 minutter siden):

Det var faktisk umulig for meg å tyde ut i fra bildet ditt, men nei. Såklart er ikke det ok? hev kjøpet etter forbruksloven eller hva den heter.b3 forsøk. Hadde jeg gjort. Dog aldri hatt ett slik problem.

Nei, det er ikke umulig. Jeg skrev forklarende tekst rett over bildet, ser du det? Lei av all blinde skryten av en helt middels bil med under middels kvalitet.

Edit: Den største fordelen jeg personlig ser med bilen er at den forhåpentligvis vil holde seg godt i pris, men jeg er forberedt på å bli skuffa der også.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke umulig. Jeg skrev forklarende tekst rett over bildet, ser du det? Lei av all blinde skryten av en helt middels bil med under middels kvalitet.

Tydligvis lei av at folk tolker innleggene dine feil også. Makan til surpomp. Jeg trodde du hadde problem med å bestille time, som forklart. Beklager at jeg missforsto deg.

 

Skryten kommer gjerne av at noen har biler uten problemer ? jeg har ingen med min og har absolutt ingenting å klage på. Beklager at jeg er fornøyd med min feilfrie bil..

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Salvesen. skrev (Akkurat nå):

Tydligvis lei av at folk tolker innleggene dine feil også. Makan til surpomp. Jeg trodde du hadde problem med å bestille time, som forklart. Beklager at jeg missforsto deg.

 

Skryten kommer gjerne av at noen har biler uten problemer ? jeg har ingen med min og har absolutt ingenting å klage på. Beklager at jeg er fornøyd med min feilfrie bil..

"Surpomp" fordi jeg forventer at folk klarer å lese en enkel setning uten å lire av seg "det er nok ikke bilen", den er grei.

Du har allerede fortalt at bilen din har vært inne på verksted så helt feilfri er den nok ikke. Kanskje det har noe med skylapper å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...