Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KriZZ skrev (31 minutter siden):

Kult! 

Spent på hva @oophus har å si om dette. Nei ikke ironisk! Hen virker å ha veldig oversikt over tillatelser og søknader ift dette, noe jeg personlig ikke har. 

Håper ikke det er nok ett stunt fra Tesla sin side uten rette permits.. 

Skrevet
Jotun skrev (19 timer siden):

Perfekt for oss som er fire. Alle sitter gullfint og bagasjerommet er svært.

Samme her, vi er bare to. 3 når "farmor" er med 😛 Men fint med god plass for alle som er med samt nødløsning for folk bak om det trengs. Ikke minst ett godt antall nye kule features og litt mer plass(ikke at jeg trenger det, men Ill take it :P)

Skrevet
Salvesen. skrev (5 minutter siden):

Kult! 

Spent på hva @oophus har å si om dette. Nei ikke ironisk! Hen virker å ha veldig oversikt over tillatelser og søknader ift dette, noe jeg personlig ikke har. 

Håper ikke det er nok ett stunt fra Tesla sin side uten rette permits.. 

Må nå ærlig talt si at dette reagerte jeg og på. Har de ikke tillatelsene i orden, er vel dette sannsynligvis bevis for lovbrudd, og et rimelig alvorlig et...

Men må jo håpe og tro at Tesla har tillatelsene i orden. Det blir sikkert en stor diskusjon om, både her og i andre fora! Og sannheten kommer nok frem etterhvert.

Skrevet
Snowleopard skrev (51 minutter siden):

Må nå ærlig talt si at dette reagerte jeg og på. Har de ikke tillatelsene i orden, er vel dette sannsynligvis bevis for lovbrudd, og et rimelig alvorlig et...

Men må jo håpe og tro at Tesla har tillatelsene i orden. Det blir sikkert en stor diskusjon om, både her og i andre fora! Og sannheten kommer nok frem etterhvert.

Her må jo tesla ha ansvaret. Inge andre å skylde på om bilen kjører over et barn eller et kjeledyr. Tesla kommer nok til å holde liv i hele den amerikanske advokatbestanden lenge fremover! Det blir gøy å følge med på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...