Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på hvorfor "alle" unngår tilbud på 6tb WD Red... 10TB, check. 4TB, check... 

Edit:

10TB blir for mye.. 4TB blir egentlig for lite, men kan funke i nøden.. Både pris og kapasitet..

Endret av Caddy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var inne på Elkjøp, slapp å stå i kø og var klar til å betale, meeeen da ville ikke siden la meg endre adressen min og jeg logget meg ut for å handle som gjest; rett i kø på 17 min..

Ble to tightser fra 2XU på meg også! Fine julegaver  :)

Skrevet (endret)

Ordnet meg en New 3DS XL SNES edition til 1290. Ergret meg grønn over at jeg ikke slo til i vår da de solgte den til 1500, fryktet den var utgått, så dette var en glede.

Endret av Isbilen
Skrevet

Si fra om noen ser gode lesebrettilbud! Har angret på at jeg ikke slo til på Pocketbook Touch Lux 3 helt siden i fjor under BF da

Skrevet

XXL har startet tidlig med black friday? Når jeg gikk inn på helly hansen klærne som var satt ned til 299 kr så er prisen allerede oppdatert til 299, kjøpte nå jeg da

f.eks https://www.xxl.no/helly-hansen-lifa-active-set-superundertoy-herre-var-forpris-649-svart/p/1134708_2_style

Skal ha to sett av den og, men aner ikke størrelse, så tenker å stikke innom butikk imorgen. Regner med at de har nok ? eller burde man bare bestille 2 sett og bare bytte hvis det ikke passer?

Skrevet

Har følgende liste:

1. Harddisker (bestilte Ironwolf 8tb til 2000kr/stk). Er klar over at det finnes billigere eksterne, men jeg vil ha kvalitetsdisker og ikke noe fuss med garantien.
  2. WiFi-høyttaler. Primært Google Cast / Spotify Connect, nok lyd til å fylle en liten stue. Hadde sett ut Urbanears Baggen/Audio Pro C10/Yamaha WX-30 på forhånd, men er åpen for forslag. Disse er ikke på tilbud p.t slik jeg ser det
  3. Withings HR-klokke (men sitter nok også her litt på gjerdet)
  4. Logitech G920 ratt og pedal (bestilt til 2000kr)
  5. Trådløst headset. Gjerne B&O H9i eller Sony WH-1000XM3. Ser Elkjøp har XM2 til en grei pris, men det er ikke helt "løp og kjøp"-faktor. Har ikke tenkt meg til Lørenskog grytidlig for Bose. Også her åpen for forslag
Skrevet

Jeg klarte å betale på XXL. De bruker Klarna og den feilet tidligere i dag når jeg handlet hos Kitchn som bruker det samme betalingssystemet. Så den feiler vel villkårlig.

Skrevet

Kjenner blodtrykket mitt stiger av å handle på Elkjøp... Alle varene i handlekurven, fyller inn kortinfo, trykker betal, siden bare spinner og totalsummen går til 0,- og jeg kommer bakerst i køen på 30 min.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...