Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte 2xu-tightsen på xxl, men på ordrebekreftelsen kom det opp at jeg hadde bestilt damemodellen, er 100% sikker på at jeg valgte herremodellen. Når jeg klikker på linken i mailen kommer jeg rett til herremodellen, samt at varenummeret stemmer med herremodellen, så regner med at det løser seg.

Noen flere som har opplevd det samme?

ja, vi diskuterte det for noen sider siden, det er visst bare en feil på xxl siden, modellnr/varenummer stemmer med herremodellen, den var også linket på herresidene, du ser det også på buksa, om det er rett eller curvy rundt hoftene :D

 

edit; nvm så du hadde svart deg selv ;D

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Da ble det en prosjektor og wifi mesh for min del i år, satser på å finne et elektrisk lerret imorgen som går til en rimelig penge.

 

Ungene og fruen blir nok fornøyd med nytt "filmrom" over nyttår :)

 

Var på vei til å kjøpe den for 10k for litt siden, så strålende fornøyd med å kunne få full pakke til samme pris idag ^^

 

https://www.komplett.no/product/954846/tv-lyd-bilde/projektorer/projektorer/epson-3lcd-projektor-tw5650?offerId=KOMPLETT-310-954846#

 

https://www.komplett.no/product/1014486/datautstyr/nettverk/routere/linksys-velop-wi-fi-mesh-system-2-pk#

Endret av LD93
Lenke til kommentar

Da ble det en prosjektor og wifi mesh for min del i år, satser på å finne et elektrisk lerret imorgen som går til en rimelig penge.

 

Ungene og fruen blir nok fornøyd med nytt "filmrom" over nyttår :)

 

Var på vei til å kjøpe den for 10k for litt siden, så strålende fornøyd med å kunne få full pakke til samme pris idag ^^

 

https://www.komplett.no/product/954846/tv-lyd-bilde/projektorer/projektorer/epson-3lcd-projektor-tw5650?offerId=KOMPLETT-310-954846#

 

https://www.komplett.no/product/1014486/datautstyr/nettverk/routere/linksys-velop-wi-fi-mesh-system-2-pk#

Er vel fortsatt av en de beste prosjektorene under 10 000 som ble testet av lyd og bilde og projectorreviews, så innafor den prisen der ja :) 

Lenke til kommentar

Bestilte 2xu-tightsen på xxl, men på ordrebekreftelsen kom det opp at jeg hadde bestilt damemodellen, er 100% sikker på at jeg valgte herremodellen. Når jeg klikker på linken i mailen kommer jeg rett til herremodellen, samt at varenummeret stemmer med herremodellen, så regner med at det løser seg.

Noen flere som har opplevd det samme?

 

Hvis du klikker på Linken og ser hva det står OVER varen stå står det nok - bekledning - Herre - tights . Tror det er feil på selv varebeskrivelsen. Den ligger rett sted i menyen. Var det samme i stad

 

Fikk bekreftelse selv nå. Det er varenummer 1157254 på herre tightsen.  Og varenummer 1157255 på dame tightsen

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Jeg har bamix swissline, og det er den mest oppskrytte stavmikseren jeg noen gang har vært borti. Heldigvis kastet jeg ikke min 10+ år gamle bosch når jeg kjøpte bamix slik at jeg fortsatt har en fungerende stavmikser i hus.

 

Har vel selv noe som minner om denne. Synes den er kanon, så lenge "sausen" ikke lar få tjukne for mye:

 

71JXy4Wj17L._SL1500_.jpg

 

Skulle egentlig ikke tro det var så effektivt. Men den lille helt skjeive runde "jævelen" der pisker krem av kremfløten ganske greit :dribble:

Endret av G
Lenke til kommentar

Få F!! meg ikke lagt de HH superunder i handlekurven på XXL.. 

Det enda mer irriterende er at jeg fikk bestilt, men ikke F om jeg fikk ordrebekreftelse eller noe,

så da har den vel ikke gått igjennom...

Hm sjekket selv jeg nå, har heller ikke fått ordrebekreftelse, hm det var rart, bestilte rundt 2100 ish

 

får høre med de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...