Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Min erfaring med gmax nå

 

legger ting i handle kurven, "varen er lagt i handlekurven"

Trykker gå til kassen, "du har ingen varer i handlekurven" 

 

what

 

haha, har kriget med den siden i godt over 30minutter nå og fortsatt ikke gjennomført kjøp. Handlekurven blir hele tiden tom....  :wallbash:  :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Takk!

Dumt de må være hvit ... men blir nok en slik :)

 

Er det treningutstyr? :wee:

Gymball, hehe

Er vel en sånn stabilisatorgreie for videofilming trur jeg.

 

 

Hehehe ja er det ikke slik det skrives da hehe. Men ja er sånn stabilisering, gimbal, gymnastikk :p

 

 

 

 

Innlegget på forrige side forsvant fort:

Masse varer hos Gymgrossisten.

 

Her er kode for ekstra 10% av: LYFHO-D1CVZ-VQFI6-6DV51-GLI2

Endret av Lami
  • Liker 2
Lenke til kommentar

haha, har kriget med den siden i godt over 30minutter nå og fortsatt ikke gjennomført kjøp. Handlekurven blir hele tiden tom....  :wallbash:  :wallbash:

 

Det KAN jo hende det er en sperre som blir løst opp klokka 00.00

 

Dama forsøkt å bestille smykker som er på tilbud på en websjappe nå. Prisen og alt er der, men når man kommer til kassa så sier den at du ikke kan bestille varen ennå... 

 

Er nok en del halvveis webløsninger der ute når det gjelder å legge inn klokkeslett på når varene kan selges

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Det KAN jo hende det er en sperre som blir løst opp klokka 00.00

 

Dama forsøkt å bestille smykker som er på tilbud på en websjappe nå. Prisen og alt er der, men når man kommer til kassa så sier den at du ikke kan bestille varen ennå... 

 

Er nok en del halvveis webløsninger der ute når det gjelder å legge inn klokkeslett på når varene kan selges

tviler, og det er litt å skyte seg i foten og begynne seinere enn konkurrentene

 

jeg fikk også denne når jeg var inne på gmax så tror webserver kneler fra tid til annen

 

post-209627-0-26347400-1542924308_thumb.png

Lenke til kommentar

Innlegget på forrige side forsvant fort:

Masse varer hos Gymgrossisten.

 

Her er kode for ekstra 10% av: LYFHO-D1CVZ-VQFI6-6DV51-GLI2

 

Noe du anbefaler for en ordentlig sofasliter da :p

Noe som ikke tar hele gleden fra deg de to første minuttene?

Endret av G
Lenke til kommentar

I år, som i fjor, og i forfjor osv... Skulle ønske å hatt separate tråder for mer spesifikke produkter. Strømper, PC, proteiner etc blir litt for mye blanding. :-(

Jau, tok en poll på det i fjor, og folk ville ha det samlet, poenget folk mente da, at de ville ikke ha opp 18 tabs for å følge med, ble vel ganske stor poll seier mot å ha alt i en tråd, får lage en ny poll neste år

Lenke til kommentar

NB!

 

Stussa litt over at jeg enda ikke hadde fått ordrebekreftelse fra XXL. Snakket med de på chatten og selv om orderen min hadde gått igjennom så hadde det skjedd noe feil. Så måtte bestille på nytt nå, heldigvis hadde de alt jeg skulle ha fortsatt, greit å nevne bare. Jeg bestilte 2130 første gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...