Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XXL har startet tidlig med black friday? Når jeg gikk inn på helly hansen klærne som var satt ned til 299 kr så er prisen allerede oppdatert til 299, kjøpte nå jeg da

f.eks https://www.xxl.no/helly-hansen-lifa-active-set-superundertoy-herre-var-forpris-649-svart/p/1134708_2_style

Skal ha to sett av den og, men aner ikke størrelse, så tenker å stikke innom butikk imorgen. Regner med at de har nok ? eller burde man bare bestille 2 sett og bare bytte hvis det ikke passer?

Lenke til kommentar

Har følgende liste:

  1. Harddisker (bestilte Ironwolf 8tb til 2000kr/stk). Er klar over at det finnes billigere eksterne, men jeg vil ha kvalitetsdisker og ikke noe fuss med garantien.
  2. WiFi-høyttaler. Primært Google Cast / Spotify Connect, nok lyd til å fylle en liten stue. Hadde sett ut Urbanears Baggen/Audio Pro C10/Yamaha WX-30 på forhånd, men er åpen for forslag. Disse er ikke på tilbud p.t slik jeg ser det
  3. Withings HR-klokke (men sitter nok også her litt på gjerdet)
  4. Logitech G920 ratt og pedal (bestilt til 2000kr)
  5. Trådløst headset. Gjerne B&O H9i eller Sony WH-1000XM3. Ser Elkjøp har XM2 til en grei pris, men det er ikke helt "løp og kjøp"-faktor. Har ikke tenkt meg til Lørenskog grytidlig for Bose. Også her åpen for forslag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...