Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm. Skal sjekke den ut.

Tenkte å bruke den til sykling/langrann/topptur (både med og uten ski) osv. Er det kanskje litt lite med 470lm da?

Jeg trodde det skulle være lite, men for mitt bruk holder det fint. Går gjennom bekkmørk skog med hunden hver dag, og da er det greit. Bredt og klart lysbilde. 

 

Ville vel investert i noe med en annet lysbilde enn denne når du driver med høyhastighets aktiviteter som sykling og langrenn. Vil si jeg ser godt 50-60 meter foran meg, kjekt at rekkevidden er litt bedre når det går fortere framover enn til fots. Topptur til fots er den knall til :)

Lenke til kommentar

Det var 100+ på lager for et par timer siden. Nå er den visst utsolgt.

Må vel kjøre en halvtime til nærmeste Elkjøp for å kjøpe da, selv om jeg kom hjem derfra for noen minutter siden.

 

Håpte jeg kunne følge med på lageret og kjøpe en hvis det minket. Slik at jeg kanskje kunne fått ventet til i morgen i tilfelle andre tilbud.

 

Edit: Ser det er samme greia som med andre produkter. Det står 100+ på tilbudssiden, men inne på produktet er det utsolgt.

Endret av Ariston
Lenke til kommentar

Hvis du vil "slippe" å kjøpe en Xbox one fungerer Forza 4 med Xbox kontroller utmerket på pc.

 

 

Jeg spiller f.eks GTA V med xbox kontroller på PC. Funker som gull. Har en liten men kraftig PC som er kobla opp til TV´en som en "spillkonsoll". Sofagaming med PC framfor konsoll er sterkt undervurdert! Steam har tilogmed støtte for "big screen gaming" slik at man kan styre steam med en PS4 eller Xbox controller. 

 

Hvis jeg må sofagame med mus og tastatur så bruker jeg denne her.:

 

https://en.roccat.org/Keyboards/Sova

 

Det å spille Xcom 2 i ro og mak på storskjerm i stua er bare så digg

Endret av Mazeking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://kundeavis.elkjop.no/black-friday/total-blackout/?fbclid=IwAR0FWEtHhP3gDn1CIJ_AZbp2VbQCIxarg7APzpHRCQkPPPjQMVCh1U-xywM#/

 

Angående lørenskog tilbudene, er sånn vi skulle hatt på alle butikker, samtidig er det jo sånne tilbud de har i USA, utrolig mange bra tilbud der inne, men å stå opp kl 0300 om natta er jo temmelig hardcore også

Føler de fleste der er typisk lokke tilbud med 200 stykk, tipper man møte opp 3 ish og håper de har no kø systen eller så må man løpe inn som gal, grabbe til seg en ipad og bose klokker som jeg syns var mest inntresant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...