Gå til innhold

Snap-sjefen innrømmer at redesignet var en kjempetabbe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke skjønne at Snap på noen måte kunne tro at det var en god ide å gjøre sponsede stories og nyheter lettere tilgjengelig enn det appen faktisk var laget for.

 

Sånn går det når man kun tenker med lommeboka, og ikke brukervennlighet.

 

 

Heldigvis havnet vennestories tilbake på toppen av siden igjen etterhvert, men ikke før de mistet mange kunder.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de tar i mot visse innspill er jo kjekt. Ellers så er vel Snapchat såpass store nå så dem kan gjøre som Facebook: Endre hva man vil, når som helst, brukerene er uansett med.

Nå er jo tiden inne for å maksimere inntekter, nå som brukermassen er enorm.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke skjønne at Snap på noen måte kunne tro at det var en god ide å gjøre sponsede stories og nyheter lettere tilgjengelig enn det appen faktisk var laget for.

 

De var nødt til å gjøre noe med sponsorer. De hadde utrolig mange brukere og var verdsatt til milliarder, men inntjeningen var fraværende. Det var bare et spørsmål om tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem vil ha tekst som forsvinner av seg selv eller bilder som varer i 10 sekunder?

Tenåringer med nakenbilder og gamle griser som vil se på de er det eneste jeg kan tenke på.

Det er for når du vil sende bilder av noe som er mindre høytidelig. Familien min bruker grupper på snapchat. Der kan jeg sende bilder av hverdagen eller hunden vår slik at familien får se. Da kan man sende mer lavterskel-innhold som man aldri hadde giddet å sende over for eksempel messenger eller andre sosiale medier. Hvis du hadde forsøkt å bruke snapchat med noen du kjenner over tid så hadde du nok skjønt at det er definitivt et marked/behov for lavterskel-deling av bilder og tekst.

 

Med en gang man skal dele noe som skal lagres så tar man selvfølgelig ikke bilde med snapchat siden bildekvaliteten er 10 år tilbake i tid og helt begredelig.

 

Du tror at nakenbilder er hovedbruken til Snapchat, men vedder en hundrelapp på at vanlige trivielle bilder er definitivt største bruken av snapchat for alle som ikke driver "webcamshow" på snapchat.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...