Gå til innhold

SNIKTITT: Call of Duty: Black Ops 4 – Blackout


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virket knallbra, det er årevis siden COD har lagd noe i nærheten så bra som dette. Rett og slett kjempeimponert!

Det er supersmooth selv på reise-pcen min, fete lyder, visuelt imponerende.. Jeg har ikke likt et eneste CoD spill siden MW2, ende-faens-lig klarer de å skrape sammen noe fett.

De MÅ fikse et skikkelig loot-system, det er det minuset jeg kan sette nå.

Endret av DrAlban3000
Lenke til kommentar

Som PC spiller så er jeg skeptisk, mest fordi jeg tror antall spillere ikke blir så høyt og dermed matchmaking dårlig. PUBG har magnituder større spillerbase. Min spådom er at dette kommer raskt til å dø ut på PC. Vi vet ikke om framtiden heller, tradisjonen er at det kommer et nytt COD til neste år. BO3 hadde elementer av P2W, Activision har enda ikke avklart hvordan dette blir i BO4, men jeg tipper de ikke tar med dette i Blackout, kun kosmetiske endringer.

Lenke til kommentar

Som PC spiller så er jeg skeptisk, mest fordi jeg tror antall spillere ikke blir så høyt og dermed matchmaking dårlig. PUBG har magnituder større spillerbase. Min spådom er at dette kommer raskt til å dø ut på PC. Vi vet ikke om framtiden heller, tradisjonen er at det kommer et nytt COD til neste år. BO3 hadde elementer av P2W, Activision har enda ikke avklart hvordan dette blir i BO4, men jeg tipper de ikke tar med dette i Blackout, kun kosmetiske endringer.

 

Utifra det jeg har sett så har de største streamerne lagt sin elsk på spillet og kommer til å gi opp Fortnite og PUBG når dette kommer. Det har fått praise overalt virker det som mens BFV har fått kritikk hele veien. 

Dem har laget morro gameplay og lagd et stort kart som huser 100 spillere lett. Når jeg spilte BFV så kjedet jeg meg enormt med å løpe fra punkt til punkt. Nå har vi ikke sett noe til Battle Royale modusen dems men de har annonsert at det kun er squad basert samt kun 64 spillere. Mao tror jeg ikke Black Ops 4 har noen konkurrent lenger, de kommer til å få masse spillere fra Fortnite og PUBG samtidig + alle de skuffa spillerne fra BFV. 

 

Tipper dette får Call of Duty på kartet igjen og de har også Battle.net bak seg denne gangen som er en massiv plattform.

Lenke til kommentar

Utifra det jeg har sett så har de største streamerne lagt sin elsk på spillet og kommer til å gi opp Fortnite og PUBG når dette kommer. Det har fått praise overalt virker det som mens BFV har fått kritikk hele veien.

Dem har laget morro gameplay og lagd et stort kart som huser 100 spillere lett. Når jeg spilte BFV så kjedet jeg meg enormt med å løpe fra punkt til punkt. Nå har vi ikke sett noe til Battle Royale modusen dems men de har annonsert at det kun er squad basert samt kun 64 spillere. Mao tror jeg ikke Black Ops 4 har noen konkurrent lenger, de kommer til å få masse spillere fra Fortnite og PUBG samtidig + alle de skuffa spillerne fra BFV.

 

Tipper dette får Call of Duty på kartet igjen og de har også Battle.net bak seg denne gangen som er en massiv plattform.

Det har jeg ingen troa på :)

 

Fortnite er jo gøy forhold til dette :p

 

Streamere spiller det kun nå som det er nytt. Gir penger i kassa.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Det har jeg ingen troa på :)

 

Fortnite er jo gøy forhold til dette :p

 

Streamere spiller det kun nå som det er nytt. Gir penger i kassa.

Jeg tror kanskje PUGB kommer til å falle litt pga Blackout ja, men ikke fortnite. Fortnite har en unik tvist i sin battle royale modus der det handler mye om å bygge. Så tviler på at disse youtuberne og streamere gir opp Fortnite.

Lenke til kommentar

Fortnite har sine tilhengere pga det er annerledes en fks PUBG og Blackout. Men PUBG kommer nok til å få en voldsom nedgang etter COD og Battlefield sine battle royal moduser er ute.

 

Eneste måten for PUBG på å holde seg i nærheten av så relevant som disse blir nok om dem gjør spillet gratis som Fortnite. 

 

PUBG virker bare veldig gammelt og trist i forhold til Blackout. 

Lenke til kommentar

Får ikke spilt pga lav fps 22, kjører alt på laveste grafikk instillinger pga vil ha mest mulig fps. Så hver gang jeg lander og springer til et hus, dør jeg hver gang før jeg får tak i et våpen. Spilt 15 runder fått 1 kill. Remastered versjon av 2008 MW2 minner dette meg om. Nei takk!!

Lenke til kommentar

Var som sagt artig, men jeg trur en måned frem til BFV kommer til å holde. Som flere andre har jeg alt for mange timer Pubg og jeg trur(kan ta feil) ikke at et nytt BR klare skape den samme wow effekten pubg hadde som gjorde at det ble 700+ timer.

Wow-effekten er nok borte med BR spill, men det er ikke akkurat noe nytt i BFV heller? Som de er pionerer på?

 

Uansett, PUGB er allerede "frakjørt" av et BR spill som ser ut som en dårlig tegneserie, så spådommen din raser litt sammen når et MER populært BR spill er lansert etter PUGB.

 

Jeg tror CoD lett kan bli populært, hvor lenge gjenstår å se. Det blir som en mellomting imellom PUGB og Fortnite.

 

Grafikken har ikke noe å si på salg, igjen, se på Fortnite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke ut i fra egne erfaringer, men jeg synes at sjangeren Battle Royale er ikke nødvendigvis morsom i seg selv. Det kommer helt an på lagoppsett. Man er avhengig av å ha en god leder på laget og at de andre er villige til å følge ordre. Eller, dersom spillerne kjenner hverandre godt fra før, så vet man hva som forventes av en, og da kan det fungere bra.

 

Det er lagspillet som kan gjøre Battle Royale til en ganske morsom og sosialt givende opplevelse.

Dersom man ikke har noen man kjenner å spille sammen med, eller de man spiller sammen med ikke forstår viktigheten av et godt balansert lagoppsett, så blir Battle Royale en relativt kjedelig opplevelse.

 

De fleste spill er ikke avhengig av andre mennesker for å være artige å sette seg inn i, f.eks pga en god story eller andre elementer som gjør at man kan lykkes alene. Med en gang man er avhengige av andre dødelige for å lykkes, så blir det et sjansespill.

 

Jeg syns at spillene er såpass like, at det er likegyldig om det er CODs Blackout eller pubg man velger, så lenge man har et godt lag man trives med.

Lenke til kommentar

Får ikke spilt pga lav fps 22, kjører alt på laveste grafikk instillinger pga vil ha mest mulig fps. Så hver gang jeg lander og springer til et hus, dør jeg hver gang før jeg får tak i et våpen. Spilt 15 runder fått 1 kill. Remastered versjon av 2008 MW2 minner dette meg om. Nei takk!!

 

Du mener det er spillet som er dårlig når du åpenbart har for dårlig hardware? :p

Lenke til kommentar

Du mener det er spillet som er dårlig når du åpenbart har for dårlig hardware? :p

 

Han har veldig bra hardware. Så det er nok ikke tilfellet. Jeg har dårligere hardware og kjørte spillet uten problemer med maks grafikk og høy fps. Slik er det med beta. Og PC generelt. Ikke alltid ting fungerer som det skal. Noe en skulle tro en med hardware som han har var godt innforstått med. Men er vel mer "kult" å slenge litt med leppa. Det er jo tross alt COD som plutselig er blitt super populært igjen.

 

Hva skal folk hate nå liksom? Bare EA igjen snart virker det som. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...