Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 11:52 Skrevet lørdag kl 11:52 (endret) Shanklish og labneh 😻 Med olivenolje og chilipulver, etter råd fra ChatGPT. Endret lørdag kl 14:10 av Mannen med ljåen
Salvesen. Skrevet lørdag kl 12:36 Skrevet lørdag kl 12:36 I dag har vi laget carbonara med guanciale som vi kom over på meny i går, til lunsj. Og i kveld blir det pizza til middag. Skikkelig karbo dag😅 2 1
Duriello Skrevet lørdag kl 13:26 Skrevet lørdag kl 13:26 (endret) Salvesen. skrev (53 minutter siden): Skikkelig karbo dag😅 Det er lørdag, kos dere.😁 Endret lørdag kl 13:30 av Duriello 1
Duriello Skrevet lørdag kl 13:37 Skrevet lørdag kl 13:37 Har aldri kjøpt pastasaus, hvilken synes dere er best?🤷♂️
Jalla21 Skrevet lørdag kl 13:50 Skrevet lørdag kl 13:50 Duriello skrev (12 minutter siden): Har aldri kjøpt pastasaus, hvilken synes dere er best?🤷♂️ "Superbra" sausene som finnes med forskjellige smaker hos blant annet Meny.
Duriello Skrevet lørdag kl 14:31 Skrevet lørdag kl 14:31 Jalla21 skrev (39 minutter siden): "Superbra" sausene som finnes med forskjellige smaker hos blant annet Meny. Har tilgang kun til Ekstra eller Rema idag. 🙂 Men skal legge den til minnet.👍
Gouldfan Skrevet lørdag kl 16:10 Skrevet lørdag kl 16:10 (endret) Vi hadde laaangkokt lammegryte med pastinakk, gulrot, tomater, lammehals oppkuttet, og laurbærblad og fersk koriander og en slump rødvin i og gul Basmatiris til. Fantastisk godt kjøttet var helt løst og saftig og grønnsaker og gryten var nydelig. Jeg tok en halv Barbera superiore til som vi sparte fra Norsk italiensk Antipasta... Det var Copilot som rådet til vinen. Kona fikk en stor fin ny jerngryte av venninnen og samboeren, den gjorde jobben idag. Endret lørdag kl 16:12 av Gouldfan 1 2
frohmage Skrevet lørdag kl 16:52 Skrevet lørdag kl 16:52 Nakkiser, brunet før de står lenge i ovnen, med brokkoli, surkål og kokte poteter. 1
:utakt Skrevet lørdag kl 17:25 Skrevet lørdag kl 17:25 Spekemat, potetsalat og eggerøre i går. Kyllingfilet, potetsalat og vanlig salat i dag. Hvis det blir igjen noe potetsalat nå, så spiser jeg det som lørdagsgodt. 2
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 12:59 Skrevet søndag kl 12:59 Kjøleskapet er defekt. Hvil i fred, Robert Bosch Hausgeräte GmbH 2006-2026 Du var noe forbasket skrot som jeg aldri stolte på, med discolys i taket, utett kjøleskapsdør og høyst variabel temperatur. Og du takket for deg på en lørdagskveld når bilen med tilhengerfeste var utilgjengelig. Hundrevis av kroner i kjøtt og fisk lider en uviss skjebne inntil jeg får tak i noe bedre. Dagens middag: Pizza med kjøttdeig og mais. Nå haster det å spise ut av frysen.
Gouldfan Skrevet søndag kl 18:20 Skrevet søndag kl 18:20 Mannen med ljåen skrev (5 timer siden): Kjøleskapet er defekt. Hvil i fred, Robert Bosch Hausgeräte GmbH 2006-2026 Du var noe forbasket skrot som jeg aldri stolte på, med discolys i taket, utett kjøleskapsdør og høyst variabel temperatur. Og du takket for deg på en lørdagskveld når bilen med tilhengerfeste var utilgjengelig. Hundrevis av kroner i kjøtt og fisk lider en uviss skjebne inntil jeg får tak i noe bedre. Dagens middag: Pizza med kjøttdeig og mais. Nå haster det å spise ut av frysen. Lykke til med nytt kjøleskap da, er spennende med noe nytt enten det er helt nytt eller bruktmarked. 1
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 18:31 Skrevet søndag kl 18:31 (endret) Takk, det gamle er innebygget. Tenker å kjøpe større, frittstående, sette det på motsatt side av kjøkkenkroken, og sette hyller i skapet som tidligere hadde kjøleskap inni. Da blir det mye bedre plass til alle de rare ingrediensene jeg kjøper på importbutikker. Og ledig plass til baking og flere brød/kakeformer. Vanvittig mye bra på Finn i mitt område til en brøkdel av ny pris. Og stasjonsvogna mi er utlånt, så jeg kan ikke hente. 😡 Endret søndag kl 18:32 av Mannen med ljåen 1
:utakt Skrevet søndag kl 18:33 Skrevet søndag kl 18:33 Ovnsbakt laks, stekte poteter, salat. Jordbær dyppet i mørk sjokolade til dessert. Yum. 2
Gouldfan Skrevet søndag kl 18:35 Skrevet søndag kl 18:35 Vi hadde kyllingsuppe idag med diverse grønnsaker og spinat, det var nydelig. Takk til kona som lagde den. 1
Mannen med ljåen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) En slags pad thai, med shirataki-nudler, kylling og diverse frosne grønnsaker. Fryseren fungerer, selv om kjøleskapet er dødt. Vanvittige priser på nye hvitevarer. Fant en annonse på Finn som er en direkte erstatning for den jeg har, men den må fraktes i helikopter. Lite valgmuligheter når den skal passe der den gamle stod. Men det er komplikasjon med plassering om jeg skal ha frittstående. Endret 23 timer siden av Mannen med ljåen 1
:utakt Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Kjøpte en grillet kylling, kokte pasta og laget en enkel salat. Kyllingsalat er sommer. Gradestokken var ikke helt enig i dag. 😅 2
Duriello Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Pølser i brød m/tilbehør. Coop grill perfekt tasty garlic var dagens valg. 1
Dragavon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Pimpernell poteter, smørdampet rosenkål og baconterninger 😋🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå