Maskinfører Skrevet 15. april Skrevet 15. april Duriello skrev (4 timer siden): Har alltid igjen rester, så kom og spis! 😁 (Trenger ikke betale noe) Ja spagetti er godt 😀 1
Mannen med ljåen Skrevet 16. april Skrevet 16. april Kyllingsalat med salatost på Rema, uten dressing. 😻 1 1
Dragavon Skrevet 16. april Skrevet 16. april Pinza-pizza, fyllet er hjemmelaget tomatsaus med nduja, kjøttdeig og løk 😋 3
Mentos2 Skrevet 16. april Skrevet 16. april Fikk tak i 2 pakker karbonadedeig med 40% avslag (siste forbruksdag i morgen),så da blir det karbonadekaker med brun saus og ertestuing i dag. Steker opp begge pakkene med karbonadedeig og legger noen karbonadekaker i fryseren til senere bruk. 2
Salvesen. Skrevet 17. april Skrevet 17. april Endelig fikk jeg en thai inspirert rett på bordet igjen, deilig som alltid🤩 1 2
Mannen med ljåen Skrevet 18. april Skrevet 18. april Hadde stor brunsj, så det passer med en lett middag. Stekte vaktelegg på brødskive. 😻 Ja, jeg impulskjøpte noe rart igjen. 1
:utakt Skrevet 18. april Skrevet 18. april :utakt skrev (På 5.4.2026 den 19.24): Bakt potet fylt med stekt torsk, bacon, karamellisert løk og kryddersmør. Nam. Minsten har mast om dette helt siden vi hadde det forrige gang, så i dag lagde vi det igjen. Like godt som sist. Her er oppskriften, hvis noen vil prøve. https://joker.no/oppskrifter/hvit-fisk/bakt-potet-med-torsk 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 19. april Skrevet 19. april (endret) Kjøpte den største hodekålen jeg fant i går, så nå blir det kål til middag fremover. I dag: strimlet kål med smårettbacon, løk og fløte etter oppskrift fra ChatGPT. Endret 19. april av Mannen med ljåen 4
Mannen med ljåen Skrevet 20. april Skrevet 20. april Kål med bacon og fløte igjen. Godt jeg laget mye. 😻
Salvesen. Skrevet 20. april Skrevet 20. april Fiskekaker og brekkbønner med alt for mye hvitløk og salt. Akkurat slik jeg liker det🤩 1
Mannen med ljåen Skrevet 21. april Skrevet 21. april Ukrainsk pølse og kål 😻 Med soyasaus og olivenolje. 2 1
:utakt Skrevet 21. april Skrevet 21. april Findus God gammeldags fiskegrateng. Kokte poteter og råkostsalat. 2
Mannen med ljåen Skrevet 22. april Skrevet 22. april (endret) Har fastet siden i går kveld, og drømt om å lage denne salaten. Den inneholder isbergsalat, cherrytomater, tyrkisk yoghurt, bacon, labneh, løk og litt Jarlsberg. 😻 Labneh er et yoghurt-produkt som minner om fetaost. Jeg kjøpte dessverre en variant med mintsmak. Men ellers godt. Endret 22. april av Mannen med ljåen 1
Mannen med ljåen Skrevet 23. april Skrevet 23. april Speilegg og resten av en åpnet baconpakke på proteinbrød. 😻 2
Duriello Skrevet 23. april Skrevet 23. april Inspirert av @:utakt Findus fiskegrateng med poteter, raspa gulrot og masse bacon. Lenge sia jeg har hatt hjemmelaga fiskegrateng nå, må mekke det en dag til uka. 😋 1
Mannen med ljåen Skrevet 24. april Skrevet 24. april Makrell i Taco. Denne gangen med dette produktet: Tror ikke det var en salgssuksess, jeg kjøpte et helt brett til redusert pris da den gikk ut av sortimentet. Jeg skal ikke påstå dette var godt. Den smakte sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå