Dragavon Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Dagens er paprika fylt med karbonadedeig (også frå datodisken) i tomatsaus. 4 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jarmo skrev (12 minutter siden): Dagens meny: Merkelig Meny 😀 1
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Gouldfan skrev (På 10.4.2026 den 19.38): Da storkoser jeg og sønnen min med Amarone, Fanta til han og Tagliatelle og entrecote.. Erre snus der også? 😀
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Mannen med ljåen skrev (På 12.4.2026 den 15.28): Hjemmelagde kjøttkaker på en koselig kafe på landet 😻 Mangler bare kålstuing 😻
Gouldfan Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Maskinfører skrev (10 minutter siden): Erre snus der også? 😀 Beklager at jeg ikke er så flink til å ta bilder, ja det er jeg som snuser, skal prøve å slutte med det. Men det får bli et prosjekt senere. Idag skal vi ha helstekt kylling.. 2
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Gouldfan skrev (28 minutter siden): Beklager at jeg ikke er så flink til å ta bilder, ja det er jeg som snuser, skal prøve å slutte med det. Men det får bli et prosjekt senere. Idag skal vi ha helstekt kylling.. Hehe snuser jeg også og gjort det i 22 år 😀 Helstekt kyllig er godt med ris til 😀 1
Maskinfører Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (42 minutter siden): Merkelig Meny 😀 Hønsefri kasse aldri hørt om 😀
Duriello Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Her blir det spaghetti med kjøttsaus etterhvert. 😋 Endret 5 timer siden av Duriello 2
Simen1 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører skrev (11 minutter siden): Hønsefri kasse aldri hørt om 😀 Det minner meg forresten veldig om noe godt å spise.. 1
Mannen med ljåen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden En bagett fra en dagligvarebutikk ved togstasjonen. Taxi for buss for tog. 😡😡😡
vortex Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Kokt fussili pasta, tomat saus, sopp, grønne oliven, krydder 1
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Simen1 skrev (3 timer siden): Det minner meg forresten veldig om noe godt å spise.. Det er digg 😀 joda det er en kasse 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå