Salvesen. Skrevet 24. april Skrevet 24. april I dag spiste jeg middag til lunsj og lunsjen til middag. Min vri på joe sin club 1 1
Gouldfan Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) Helstekt 3 dagers marinert maiskylling og restene av en Pinot Noir rödvin. Endret 24. april av Gouldfan 1 1
Duriello Skrevet 24. april Skrevet 24. april (endret) Karbonadesmørbrød m ertestuing og stekt løk. 👍 Endret 24. april av Duriello 1
frohmage Skrevet 24. april Skrevet 24. april Duriello skrev (2 timer siden): Karbonadesmørbrød Digg! Det ble det her også, men med en enkel salat til. 1
Duriello Skrevet 24. april Skrevet 24. april frohmage skrev (Akkurat nå): Digg! Det ble det her også, men med en enkel salat til. Så godt, så enkelt.🤌😋 1
^fmj Skrevet 25. april Skrevet 25. april Duriello skrev (23 timer siden): Karbonadesmørbrød m ertestuing og stekt løk. 👍 Smakt karbonadene til Meråker kjøtt? Fiskegrateng. 1
Duriello Skrevet 25. april Skrevet 25. april ^fmj skrev (7 minutter siden): Smakt karbonadene til Meråker kjøtt? Fiskegrateng. Var den jeg brukte. 👍 (Bruker alltid de, kjøper sånn 2.5kg bokser når de er på tilbud)
^fmj Skrevet 25. april Skrevet 25. april Duriello skrev (14 minutter siden): Var den jeg brukte. 👍 (Bruker alltid de, kjøper sånn 2.5kg bokser når de er på tilbud) 1
Mannen med ljåen Skrevet 25. april Skrevet 25. april Coop Xtra kjøttboller, shirataki-nudler og Barilla bolognese. 😻 1
Duriello Skrevet 25. april Skrevet 25. april Idag ble det en slik. Hvorfor er denne så mye bedre en den vanlige gryteretten fra toro? Salat og nachchips til. 👍 1
Mannen med ljåen Skrevet 27. april Skrevet 27. april Tomt for Barilla. Pad Thai-saus ble erstatningen. Faktisk godt. Shirataki-ris og kjøttkaker. Men nå fryser jeg resten av den digre pakken kjøttkaker, Jeg vil ikke ha kjøttkaker flere ganger med det første, men pakken var for stor til å passe i fryseren siden den var full fra før.
Mannen med ljåen Skrevet 28. april Skrevet 28. april Laks, shirataki-nudler, litt av hver pose med frosne grønnsaker jeg fant i fryseren og pad thai-saus. 😻 2
Mannen med ljåen Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) 🏳️🌈Faggots🏳️🌈 Inspirert av Poirot laget jeg en britisk arbeiderklasse-variant av kjøttkaker med mushy peas, potetmos og onion gravy. Det tok hele kvelden i går, så dagens middag er oppvarmet. Blanding av svinekjøttdeig, leverpostei, løk, salvie, panko, Worcestershiresaus, salt, pepper, egg, melk. Obs: kan virke støtende for veganere: https://i.imgur.com/KXW2Hit.jpeg Poirots reaksjon: Min reaksjon: aldeles nydelig. Kan gjerne lage dette igjen. Endret 29. april av Mannen med ljåen 1
DukeNukem3d Skrevet torsdag kl 21:12 Skrevet torsdag kl 21:12 Mannen med ljåen skrev (17 minutter siden): Taco i dag 😻 Great minds think alike :O! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå