frohmage Skrevet 27. september Skrevet 27. september Duriello skrev (2 timer siden): Edit* Angrer på at jeg ikke gikk for det samme som @Salvesen., får mer og mer lyst på hver gang jeg ser bildet.. Jeg også, men nyretapp er ikke så lett å finne i butikken. 2
Simen1 Skrevet 27. september Skrevet 27. september Her slår jeg to fluer i en smekk og lager taco-pizza. Taco-krydder i kjøttdeigen, tortilla-chips på toppen, ost og litt annet snacks i mellom. Og hjemmelaget bunn selvsagt. Halvgrov type. 2 3
Mannen med ljåen Skrevet 28. september Skrevet 28. september (endret) Fransk militærrasjon på camping. Svinekjøtt med ravioli. Tilsvarer denne. Endret 28. september av Mannen med ljåen 1 3
Simen1 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Kveitefilet* med nypoteter, hollandeis-saus, kokte gulrøtter og persille * Selvfisket 😁 2 3
:utakt Skrevet 28. september Skrevet 28. september Steker noen pølser, kokte poteter og grønnsaker til. 1 3
Dragavon Skrevet 29. september Skrevet 29. september Simen1 skrev (19 timer siden): Kveitefilet* med nypoteter, hollandeis-saus, kokte gulrøtter og persille * Selvfisket 😁 Beste middagen noensinne i denne tråden. Kveite er det beste som finnes 😋 4
xRun Skrevet 29. september Skrevet 29. september Fårikål med ekstra mørt lammekjøtt, poteter og gulrøtter. Dream vaniljeis med sjokoladesaus og hjemme-hermetiserte pærer til dessært. 5
:utakt Skrevet 29. september Skrevet 29. september Gikk for ferdigmat i dag, "Primar" viltgryte. Helt greit, terningkast 3. Spoiler 1 1 2
Simen1 Skrevet 29. september Skrevet 29. september I dag ble det fiskesuppe basert på denne oppskriften og med de hvitløksbrødene som ble anbefalt tidligere i tråden. Ferdig nåhh..!! 3
Mannen med ljåen Skrevet 29. september Skrevet 29. september Rester. Hummus tahina, chorizo-boller og salat fra taco. 2
Maskinfører Skrevet 30. september Skrevet 30. september Ble Kebab i dag fra Ra Pizza 119,- kroner 2 4
Simen1 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Har ikke begynt ennå men her blir det kyllinglår, fullkornsris og salat. Skal prøve gjøre det litt kreativt. 3
Mannen med ljåen Skrevet 30. september Skrevet 30. september Taco for å bli kvitt gammel yoghurt som jeg bruker som dressing. 🌮 1 1
Simen1 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Mannen med ljåen skrev (29 minutter siden): Trump Always Chicken Out for å bli kvitt gammel yoghurt som jeg bruker som dressing. 🌮 Nå fikk jeg noen rare bilder i hodet her.. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå