Gå til innhold

Vipps-appen har blitt ny: Dette er endret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja noen liker og bli sporet over alt at staten kan følge med deg over alt er herlig det ikke og ha noe form for privat liv. jeg er ingen sau som må prøe alt nytt fordi alle andre gjør det. vipps måtte jo lære av danske bank sin app før de skjønte å ta penger hele tida er ingen løsning

 

"Jeg liker ikke å bli sporet"

- Person som poster på offentlig kommentarfelt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Jeg ringer ikke lengre heller, røyksignal er greit.

Det som er litt dumt med røyksignaler er at det er veldig lett å spore. - Man trenger ikke kontakte politiet for å få utlevert plasseringen engang ....

Nja, ikke så lett da, siden sporene kjapt går opp i røyk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spent om dem endelig kommer med innlogging med fingeravtrykk på Android. Dette har vært lenge på iOS.

 

vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits

Man blir allerede "sporet" ved bruk av debet/kredittkort. Spørsmålet er om Vipps lager en transaksjonsdatabase selv, i tillegg til den Nets har. Det er likevel veldig strenge krav til en slik transaksjonsdatabase.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Spent om dem endelig kommer med innlogging med fingeravtrykk på Android. Dette har vært lenge på iOS.

Hvis det ikke er på plass vil jeg seriøst begynne å tvile på kompetansen til utviklerne, eller om ledelsen har noe vett.

 

Man blir allerede "sporet" ved bruk av debet/kredittkort. Spørsmålet er om Vipps lager en transaksjonsdatabase selv, i tillegg til den Nets har. Det er likevel veldig strenge krav til en slik transaksjonsdatabase.

Jeg logger inn på Vipps med fingeravtrykk med Huawei P20 pro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH

 

vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits

 

Men om du mener det så er det i grunnen litt artig at du allikevel valgte å lese artikkelen og til og med kommentere på den :)

Han sendte vel kommentaren inn som brev

Lenke til kommentar

Forslag til hva dere kan gjøre ved neste oppdatering, en funksjon jeg har savnet: En slags oversikt over hvor mye penger SAMLET, som er overført fra en konto til en annen. Eksempelvis, hvis noen skyder deg 50.000 kroner, men bare har råd til å betale en 50-lapp nå og da, så blir det hundrevis av overføringer: 10+50+100+30+25+40 osv. osv. osv., så skal man regne sammen dette til slutt og se hvor mye som gjenstår av vedkommendes gjeld: Da blir det et vanvittig slitsomt regnestykke å sitte der og summere opp alle småbeløpene, og kansje man må dobbeltsjekke og trippeltsjekke, hvis de to er uenige om hvor mye gjeld som gjenstår. Det hadde vært meget enkelt å legge inn en funksjon, som viste hvor mye som ALT I ALT har blitt overført fra en bestemt konto til en annen, opp gjennom tidene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

1: Nei, oppdateringen er ikke endelig herm, sjekket nettopp i PlayStore

2: Har de ENDA IKKE klart å få til noe så ekstremt enkelt som å støtte fingeravtrykk på Android? Jeez.

Du kan få den nå ved på melde deg som betatester, noe artikkelen også nevner. Innlogging med fingeravtrykk støttes i alle fall på Galaxy S8
Lenke til kommentar

vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits

 

Nå må du slutte å ta seg selv så høytidelig. Tror folk har andre viktigere ting i livet enn å se hva du bruker penger på.

Lenke til kommentar

vipss ser jeg ingen poeng og bruke. hvorforskal man bli frivillig sporet på kjøp og hvor man er. jeg liker cash ingen ting og skrive under kan bruke penger på hva en vil uten å bli sporet på noen måte. cash er king vipps= vits

 

Du snakker for deg selv, og det er jo forsåvidt greit.

Jeg kan ikke huske sist jeg hdde kontanter på meg. Minibank har jeg ikke brukt på mange år. Likevel kan jeg handle, betale venner og få betalt på en utrolig enkel og sikker måte.

Men så lider jeg heller ikke av paranoia.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...