Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Jeg tror du velger å misforstå alt jeg sier og drar det til ytterkanter som tar seg bedre ut i din motargumentasjon. Ergo for mye stråmanssargumentasjon til at jeg gidder forholde meg til det.

 

Jada, det var unnskyldningen din sist gang også. Jeg viste deg etterpå hvordan en stråmanns argumentasjon faktisk ser ut, noe du også kan se igjen perle eksempel på i Norengs siste post. Men det er klart, det høres sikkert tøft ut, når alle andre kaster det uttrykket rundt seg.

 

Feig er det du er, hvis du ikke klarer å komme med annet enn slike småstikk som du har gjort, og så ikke en gang svare, eller stå for dem...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor kommer denne trangen til å alltid ha rett i en diskusjon fra? Et sted er det hakk i plata spør du meg.

 

Hvis den var til meg, så tar jeg faktisk gjerne feil. Det er en måte man lærer noe på det også. Men om jeg har rett, så er det ikke akkurat noe jeg kan endre så mye ved vel?

 

Det jeg kan gjøre, og som jeg selvfølgelig vurderer fortløpende, er å trekke meg fra denne tråden, og la de som er slik anlagt gå tilbake til å synge hymner til ære for Jesu... Jensen... I fred...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det jeg kan gjøre, og som jeg selvfølgelig vurderer fortløpende, er å trekke meg fra denne tråden, og la de som er slik anlagt gå tilbake til å synge hymner til ære for Jesu... Jensen... I fred...

 

Greia er mer at vi legger for mye følelser ned i dette. Er det virkelig verdt å nesten bli "uvenner" med en annen i tråden her over en død ting som et skjermkort er...?

 

Kanskje best å vente til testene kommer ut, og heller diskutere harde fakta da. Jeg ser frem til Nizzen sine resultater :)

Uansett om det skulle vise seg at 2080Ti er 4 ganger så rask som 1080Ti, så slår jeg meg til ro med å vente 3-4 uker fordet.

Endret av Betroz
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser også frem til benchmarks uansett hvordan tallene blir i den ene og andre tittelen. Glede seg over ny teknologi som gir noe nytt er nice :D

Jeg kommer heller ikke til å bære nag mot noen pga. denne tråden, da legger man altfor mye følelser og energi i noe som ikke er verdt det.

 

Vi går en fantastisk spillhøst i møte :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greia er mer at vi legger for mye følelser ned i dette. Er det virkelig verdt å nesten bli "uvenner" med en annen i tråden her over en død ting som et skjermkort er...?

 

Kanskje best å vente til testene kommer ut, og heller diskutere harde fakta da. Jeg ser frem til Nizzen sine resultater :)

Uansett om det skulle vise seg at 2080Ti er 4 ganger så rask som 1080Ti, så slår jeg meg til ro med å vente 3-4 uker fordet.

 

Det er folk i denne tråden som åpenbart aldri var min "venn" i utgangspunktet. Slik sett taper ikke jeg noe, men jeg ble lei av alle disse små stikkene, og valgte å ta et oppgjør med det. For meg, så er det de mange andre her som er de negative, som ikke har taklet informasjon som de ikke liker uten å gjøre drama ut av det. Du har kanskje lagt merke til at svært få, om noen, svar på mine innlegg her har inneholdt motstridende informasjon med kilde? Men det er jeg som blir beskyldt for å "føle"...

 

Men OK, nå har jeg tatt det oppgjøret. Han/de får ta det innover seg om de evner, jeg er uansett ferdig med det nå.. Såfremt andre evner å legge det fra seg også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle spillene jeg liker, kjører bra på 1080 Ti. Men ingen av de har RT støtte. Dersom det kommer spill jeg liker, som støtter RT, så skal jeg vurdere å kjøpe et RTX kort.

 

Mer er det ikke å si egentlig :)

 

Ellers blir det jo spennende å se tester av de nye RTX kortene og hvilke konsekvenser, dilemmaer og nytte RT tilfører. I verste fall må man kanskje skru av RT i enkelte spill for å få akseptabel FPS. Men det får tiden vise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det åpner for at NVIDIA kan kjøre stadig mer bedriten strategi for å få markedsandeler. At folk får åpne kjøp betyr kun at de tenker på seg selv og gir blanke i hvordan langtidsvirkningen av handlingene blir.

Er det egoistisk at jeg bruker mine egne penger på noe jeg selv har lyst på?

 

Det blir også stråmenn og kalle nVidia bedriten når vi ennå ikke vet noe om ytelsen. Om 2080 ti yter likt som 1080 ti i sli så er det verdt den stive prisen (for min del), og da kan ikke du bestemme at jeg ikke skal kjøpe produktet.

 

Langtidsvirkningen hadde uansett blitt dårligere om ingen kjøpte, for da hadde de på sikt faset ut konsumerprodukter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fordi det åpner for at NVIDIA kan kjøre stadig mer bedriten strategi for å få markedsandeler. At folk får åpne kjøp betyr kun at de tenker på seg selv og gir blanke i hvordan langtidsvirkningen av handlingene blir.

Det er en selvfølge at jeg bare tenker på meg selv når jeg går til innkjøp av noe. Og da spesielt om det er noe jeg virkelig har lyst på. Langtidsvirkningen får vi eventuelt ta konsekvens av seinere. I dette tilfellet tror jeg at våre forhåndskjøp sender ut et signal til Nvidia om at vi vil ha bedre spillgrafikk med ny og forbedret teknologi, og ikke minst er vi villige til å betale for at det skal bli mainstream, slik at flere spill på sikt får støtte for det som kommer til å bli en ny standard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...