Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Nettopp lagt ballen død, og da poster du ikke bare 1, men 6 poster på rad hvor du fortsetter på samme måten, Gabri3l.

 

Javell ja...

 

Som sagt er det åpenbart at du ikke leser postene du kritiserer, jeg la ballen død under forutsetning av at andre også gjorde det. Men du kunne ikke styre deg. Kunne du vel?

 

Ellers ser jeg ikke at jeg har postet 6 poster til i samme leia. Norengs innlegg med "negativ" informasjon kom veldig betimelig; endelig noen andre enn meg som postet "negativ" informasjon. Noe jeg prøvde å bemerke med litt humor, men det er klart, det er jo ikke alle som har det..

 

Ellers informerte jeg om at NDA er 14. ikke 20. Slemme meg. Og prøvde å få igang en mini/side diskusjon angående en av RT/DLSS titlene. Også å "fortsetter på samme måten" i din verden altså...

 

Deretter har jeg svart på direkte spørsmål. Og da kan jeg dessverre ikke se at jeg skal være pålagt å svare noe annet enn hva jeg mener. ikke at jeg ser det er negativt uansett.

 

Så, forsøk du heller å ta ditt eget råd, og fokuser på noe annet enn meg er du snill...

Endret av Gabri3L
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norengs innlegg med "negativ" informasjon kom veldig betimelig, endelig noen andre enn meg som postet "negativ" informasjon. noe jeg prøvde å bemerke med litt humor, men det er klart, det er jo ikke alle som har det..

 

Forskjellen her er at jeg postet en kilde til et konkret intervju med (relativt) konkrete tall og mål, mens du refererer til konspirasjonsteorier.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Forskjellen her er at jeg postet en kilde til et konkret intervju med (relativt) konkrete tall og mål, mens du refererer til konspirasjonsteorier.

 

Det "morsomme" er at jeg har sittet på den kilden du henviser til (RPS) siden i går eller forgårs, mens den ble postet for 3 dager siden. Jeg har latt være å poste den her i tråden. Fordi det har vært så mye hat mot "negativ" informasjon. Ironisk da at det bare måtte komme fra "riktig" person eller?

Endret av Gabri3L
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor så sinte?
Dette er jo en "chatte-tråd" for de som uansett skal ha ett nytt verstingkort (eller flere) fra Nvida.

Personlig synes jeg de lange postene til Gabriel (og "spinoff" fra disse) i det minste har både substans og underholdning.

 

Og nei, jeg kjøper ikke ett så dyrt skjermkort for å benche (det er omtrent like hjernedødt som å spille skytespill).

Men.. jeg har jo lyst da.

:D

Lenke til kommentar

snip

 

Og nei, jeg kjøper ikke ett så dyrt skjermkort for å benche (det er omtrent like hjernedødt som å spille skytespill).

Men.. jeg har jo lyst da.

:D

Usikker på og jeg skal oppfatte deg at du virkelig mener dette, er kunnskaps løs på dette, eller det bare var ment som ironi? :)

 

Uansett overdreven spilling er ikke sunt av mange grunner uansett spill type.

 

Skytespill brukt med relativ fornuft har mange positive aspekter ved seg som langt overstiger de negative(om de finnes ved slik bruk).

Selvfølgelig finnes det mennesker som ikke burde spille slike spill uansett pga deres psykiske tilstand/evner.

 

Det er vel allment anerkjent at skyte spill forbedrer reaksjons evnen, evnen til ta raskere avgjørelser etc.

 

Men for svært mange så er det også en medisinsk positivt virkning, det at mange med kroniske smerter/sykdommer kan redusere på hvor mye smertestillende man trenger, kanskje slutte helt.

Det at man kan slutte med eks smertestillende på  "narko" resept til eks Paracetamol kan være  svært viktig for mange, i de tilfellene snakker man ofte at det blir som et nytt liv.

Dette er også noe jeg har personlig erfaring med. Først i det senere er det blitt aksept for dette i helse Norge til en viss grad.

 

Dette finnes det en rekke artikler om, også publikasjoner i de større medisinske magasiner, noen år siden jeg har lest særlig om dette, så lar det derfor være opp til de som er interessert og finnes disse og nyere selv via google.

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...