Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Yesterday we announced that the Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture has been delayed due to a couple of issues as we implement some of the new game and server improvements.

As of today, we have proposed a build that resolves these issues and have passed EA/DICE quality checks. We are now working closely with our partners to ensure that the new Battlefield V content and update passes quality standards on PC and Console.

We anticipate final approvals to come through soon and aim to provide you with an update once it does.

The teams at EA and DICE are excited to share Chapter 1: Overture with you, and we look forward to hearing your thoughts as soon as you dive in!

Problemet er løst, men det skal bare verifiseres at ting er på stell før de slipper ut patchen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var virkelig kvaliteten på innlegget ditt så godt at du trengte poste det i flere tråder? (Som du også svarte på haha)

 

Ingen her har vel sagt at spillet er perfekt, men mange har svart det at spillet er svært gøy. Hvorfor ikke la folk synes det? Selv om en del kjente youtubers og du er uenig så er ikke det fasit for alle? (Helt enig i det, er gøy MEN kunne vært bedre)

 

Vi skjønner ikke hva som kunne vært, kanskje ikke du skjønner hva som er?

(F.ex kunne lagd en remake av Battlefield Vietnam og brukt tidligere BF stil enn Battlefront trakt-vs-trakt varianten)

 

Meg vs alle her inne :D

 

JGUC-k0elB8n7p9cwfR98dP2WS3pQoKTGVUY0Ia4

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sliter med at jeg må spille de intro-game brettene med Narvik Libya osv. hver gang. I tillegg vil ingen innstillinger lagres. Noen som har peil på dette?

https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/161599/company-and-intro-every-time-when-starting-game

 

 

 

Chang the "profsave_tmp" to "profsave"

(delete the "_tmp")

DOCUMENTS>Origin>battlefield v>settings> profsave

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Mer

Good news! The #BattlefieldBattlefield_V_Launch_2018.png Chapter 1: Overture update is locked and loaded for deployment tomorrow, December 5th. Our sincerest apologies for the delay. The team agreed it was best for the game’s health to hold off and fix the issues, so thank you for being so understanding!

Mer

 

 

patch notes: 

 

chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/http://eaassets-a.akamaihd.net/dice-commerce/Casablanca/Update_Notes/20181205-01/Battlefield_V_Chapter_1_Overture_Update_12052018_FINAL.pdf

 

 

Edit: Mye å lese! Ser veldig bra ut. Virker som de har tatt tak i veldig mye så dette er en god start. Står desverre ingen ting om tides of war, er veldig spent på hvor mye innhold i form av våpen, assignments etc som kommer. 

 

 

edit2: Hi Battlefield V Community,

We’re proud to inform you that the Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Update has been fully approved – all issues have been resolved and we’re ready to release!

The Battlefield V Tides of War Chapter 1: Overture Update will begin rolling out to each platform according to the release timing and downtime windows below:

  • Download Available Starting: Wednesday, December 5th at 12am PT / 3am ET / 8am UTC / 9am CET

  • Downtime: Expecting 1-hour downtime per platform

  • Update Accessibility:

    • PC - Wednesday, Dec 5th at 1am PT / 4am ET / 9am UTC / 10am CET

    • PlayStation 4 - Wednesday, Dec 5th at 2am PT / 5am ET / 10am UTC / 11am CET

    • Xbox One - Wednesday, Dec 5th at 3am PT / 6am ET / 11am UTC / 12pm CET

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Virker ikke ut som han er veldig gira på et kart fokusert mot tanks, men jeg ser faktisk frem til det.

 

Edit: ikke gira.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er jo noe som mangler til nå, men personlig spiller jeg inf så mulig kartet blir kjipt for meg.

Ja, da deler du samme preferanse some Jackfrags, jeg hadde manglet et vesentlig ord i den setningen. 

 

Jeg er vel til syvende og sist en inf spiller jeg og, men er greit å kunne veksle av med litt andre ting.

Lenke til kommentar

Det er jo noe som mangler til nå, men personlig spiller jeg inf så mulig kartet blir kjipt for meg.

 

Ja, da deler du samme preferanse some Jackfrags, jeg hadde manglet et vesentlig ord i den setningen. 

 

Jeg er vel til syvende og sist en inf spiller jeg og, men er greit å kunne veksle av med litt andre ting.

Problemet er for det første at man ikke er mer enn 4 i squad, for hva er vel bedre enn å ha et par infanteri spillere sammen med en tanks med gunner, samt en AA tanks til å rydde luften. Med 6 i squad kunne/kan det være helt magisk å bare rulle over slagmarken som et ugjennomtrengelig fort. Pløye ned all motstand og virkelig ha et magisk teamplay, evt må man bruke 2 squader til det samme. Da er slike store maps helt utrolig, dessverre er det vanskelig å få nok hodeløse kyllinger til å løpe i samme retning der de fleste er opptatt av å være en " one man army" Husker tilbake til BF4 der jeg innimellom fikk oppleve litt av dette, et helvete for fienden (og servere tømte seg jo fort), men fy pokker for en deilig opplevelse å være med på ei slik "rulle"

Lenke til kommentar

Ja, da deler du samme preferanse some Jackfrags, jeg hadde manglet et vesentlig ord i den setningen. 

 

Jeg er vel til syvende og sist en inf spiller jeg og, men er greit å kunne veksle av med litt andre ting.

Joda, synes det er veldig gøy å jakte på tank som inf. Så kan jo hende kartet blir moro. Det virker veldig åpent,  får håpe det er nok å gjemme seg bak så man kan snike seg litt rundt. Ellers så ser det jo ut til å være ganske "normale" avstander mellom 3 av punktene. så kan jo fort bli en skikkelig inf kamp om de.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål ang ray tracing på BF V. Må man ha alle andre settings på "max" for å kunne benytte seg av ray tracing? Fant ingen sider i farten som tester f.eks "high" på alt utenom RTX. Det er alltid "Ultra" på generelle grafikkinnstillinger, og så low,medium,high etc på ray tracing.

Endret av pmax
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål ang ray tracing på BF V. Må man ha alle andre settings på "max" for å kunne benytte seg av ray tracing? Fant ingen sider i farten som tester f.eks "high" på alt utenom RTX. Det er alltid "Ultra" på generelle grafikkinnstillinger, og så low,medium,high etc på ray tracing.

https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Battlefield_V_Tides_of_War_RTX_DXR_Raytracing/3.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...