Gå til innhold

Nintendo annonserer en haug med Switch-nyheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vanskelig for Nintendo å følge opp i 2018. Denne Direct'en tyder jo dessverre også på det. Mario Tennis med story er jeg positiv til, det forrige med story spilte jeg vel på en eller annen form for Game Boy og det var ganske så artig.


 


Donkey Kong har jeg til Wii:U men gidder liksom ikke å koble opp den og fikk aldri spilt det der så det er jo fristende, men skjønte ikke helt poenget med å inkludere en helt tilsynelatende OP-karakter som kan easy-mode hele spillet?


 


Bortsett fra det så var det lite av interesse og ekstra innhold til eksisterende spill klarer aldri helt å engasjere meg. Jeg elsket Zelda Breath of the Wild og syntes kanskje det er et av de beste spillene jeg har spilt, og jeg elsket også Super Mario Odyssey. Men når jeg først har fullført og lagt ifra meg et spill så plukker jeg det liksom aldri opp igjen. Har startet opp Zelda nå i etterkant for å prøve Trial of the Sword osv og jeg klarer liksom ikke å gå tilbake til et spill flere måneder etterpå.


 


 


Jeg er også temmelig skuffet over at det tilsynelatende ikke er noe PARTYspill i sikte? Det jeg har spilt mest på Nintendokonsoller de siste årene er skikkelig partyspill som er noe av det Nintendo kan bedre enn egentlig alle andre. På Wii så hadde vi jo bøttevis, alt fra Wii Sports, noen faktisk halvgode Mario Party spill til diverse andre greier og til Wii:U så startet jo konsollen med Nintendoland og Wii Party U som begge var veldig solide partyspill som egner seg veldig godt med 3-5 venner + en flaske med alkohol så går kvelden unna for å si det mildt. Vi fikk også Mario Party 10 men det var kanskje det dårligste i serien så det var temmelig skuffende.


 


 


Til Nintendo Switch så har vi ikke fått noe som helst enda. Eneste "forsøket" på et partyspill er 1, 2, Switch men det er jo bare 1-on-1 og er jo et helt latterlig dårlig spill.


 


 


 


Og hvor blir det av Virtual Console til Switch?


  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir vanskelig for Nintendo å følge opp i 2018. Denne Direct'en tyder jo dessverre også på det. Mario Tennis med story er jeg positiv til, det forrige med story spilte jeg vel på en eller annen form for Game Boy og det var ganske så artig

 

Denne Directen dekket jo bare første halvdel av 2018. Det er først på E3 vi får se hva som skjer i tredje og fjerde kvartal.

Lenke til kommentar

Men hva med Yoshi? :(

Dette er bare spillene som kommer til våren/tidlig sommer. Yoshi kommer nok til høsten, sammen med Fire Emblem, Shin Megami Tensei og en del andre storspill. Det blir fiere Nintendo Directs i løpet av året, og ikke minst har vi jo E3. Bra de tar seg tid med Yoshi og gir oss det beste spillet de kan. :) Som en liten "bonus" er det heller ikke så utenkelig at vi får Yoshi's Wooly World på Switch etterhvert. Kanskje allerede i år. :)

Lenke til kommentar

 

At Switch har ingen spill er et utsagn som faller på sin egen urimelighet. Hvor mange spill er det ikke til Switch nå? Ca 400?

Artikkelen er helt enig med deg. Den handler om at alle "ekspertene" og mange store nyhetsmedier har sagt at Switch ikke har spill, noe som ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar

...

Men når jeg først har fullført og lagt ifra meg et spill så plukker jeg det liksom aldri opp igjen. Har startet opp Zelda nå i etterkant for å prøve Trial of the Sword osv og jeg klarer liksom ikke å gå tilbake til et spill flere måneder etterpå.

...

Og hvor blir det av Vitrual Console til switch?

 

hm.. nintendo har vell allerede sluppet ut deres første vitrual console- Arcade Archives VS. SUPER MARIO BROS.

Når online tjenesten deres fyres opp, vil nok flere titler utgis, hørte fra rykter langt tilbake at man skulle få to spill en kunne spille gratis i hele måneden-betal hvis en vil beholde det. Jeg håper selv på å få en-to gratis spill i måneden, som ms og sony opprerer med.

 

Men nintendo er nintendo.. det kan være at de kommer ut med en mega pack +20 vc spill.. men tviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe dem igjen til switch; som jeg allerede har på 3ds :p

 

link til arcade: https://www.nintendo.com/games/detail/arcade-archives-vs-super-mario-bros-switch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...