Gå til innhold

Grandes omgang i åkeren med 16 åring


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Det står klart i Resetts siste artikkel at de har vært i kontakt med guttens familie, som forteller at han ikke satte pris på hendelsen, og faktisk ble traumatisert av den.

 

Hva familien forteller betyr heller mindre enn hva vennegjengen måtte ha å si.  Der var det vel gjerne mer high fives og sånn vil jeg tro.

 

At en 16-åring skal bli traumatisert av å få pels på knaggen ute i en åker høres svært lite sannsynlig ut, da må han jaggu ha vært en (over)følsom sjel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en grov generalisering. Gutter kan faktisk bli misbrukt de også. Når man er ung og beruset og pelsen er gammel og syv nummer for stor, så er det ikke utenkelig at det er kjipt etterpå. Ryktet sier at han gikk til behandling hos psykolog i etterkant. Hvis det stemmer så kan det være fordi det hele foregikk offentlig med tilskuere, eller fordi han i en eller annen grad havnet i en situasjon han ikke ønsket å være i når han vurderte det i edru tilstand.

Endret av bo1e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Ser at resett.no forsøker å få saken sin fakta sjekket hos faktisk.no. Men der var det visstnok liten vilje til å ta i saken. Må vel være den største våte drømmen til faktisk.no å få tatt resett.no på noe? Rødt kort: faktisk helt feil?? Så hvis det var noe ta resett.no på, så hadde de vel hoppet gladelig på de, eller?

 

Men det blir vanskelig å faktasjekke noe som er fakta?

 

Link: https://resett.no/2018/01/08/faktisk-no-viser-sin-falskhet-eller-inkompetanse-de-nekter-a-faktasjekke-trine-skei-grande-skandalen/

Lenke til kommentar

Hvordan tenker resett at dette skal faktasjekkes egentlig? Såvidt jeg har forstått så har Grande benektet at dette har skjedd. Da måtte vel noen finne et videoopptak e.l for å kunne avgjøre hvorvidt ryktet er sant.

 

edit: For å faktasjekke et rykte må det vel tas til retten? Regner ikke det blir aktuelt her, da ingen av de involverte partene vil stå fram med kommentarer.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Det er en grov generalisering. Gutter kan faktisk bli misbrukt de også.

 

Selvsagt kan de det, men da dreier det seg om helt andre og langt mer alvorlige forhold enn det som påståes her.

 

 

Ryktet sier at han gikk til behandling hos psykolog i etterkant.

 

Jeg sluttet å høre på rykter etter ungdomsskolen.  Voksne folk gir faen i denslags dritt.  Gi meg håndfaste beviser eller hold kjeften lukket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det står klart i Resetts siste artikkel at de har vært i kontakt med guttens familie, som forteller at han ikke satte pris på hendelsen, og faktisk ble traumatisert av den.

 

Hva familien forteller betyr heller mindre enn hva vennegjengen måtte ha å si.  Der var det vel gjerne mer high fives og sånn vil jeg tro.

 

At en 16-åring skal bli traumatisert av å få pels på knaggen ute i en åker høres svært lite sannsynlig ut, da må han jaggu ha vært en (over)følsom sjel.

 

Jeg tror aldri jeg har hatt, eller hørt om, en vennegjeng som ville gitt high fives eller applaudert om en kompis hadde sex med Trine Skei Grande. Tvert imot tror jeg en i de fleste tilfeller vil bli møtt med hånlatter heller enn high fives, og den ydmykelsen og angeren gutten må ha kjent på i ettertid kan fint ha vært traumatiserende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

@Belfaborac

 

Det er jo ikke rykter lengre. Familien har bekreftet dette! Er det andre krav til kilder eller bevis hos Resett enn hos MSM? Og som redaktøren hos resett.no sier;

 

«Resett har gjort mer enn å videreformidle enkeltstående rykter i denne saken. Vi har hørt med flere uavhengige kilder, og har fått det bekreftet fra førstehåndskilder. De som tror Resett ville kjørt en slik sak uten å ha gjort grundig forarbeid og ha god sikkerhet for påstandene, må gjerne tenke det. Men de tar feil.»

 

Jeg er sikker på at resett.no sitter men all nødvendig dokumentasjon i denne saken, men det koker nok ned til hvordan de bruker materialet de sitter inne med. Og igjen som de kjører på denne saken nå, uten å sitte med nødvendig ryggdekning ville ha vært selvmord, både omdømmemessig og økonomisk!

Endret av Slettet+3124
La til informasjon
Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg har hatt, eller hørt om, en vennegjeng som ville gitt high fives eller applaudert om en kompis hadde sex med Trine Skei Grande. Tvert imot tror jeg en i de fleste tilfeller vil bli møtt med hånlatter heller enn high fives, og den ydmykelsen og angeren gutten må ha kjent på i ettertid kan fint ha vært traumatiserende.

 

Så koselige venner du må ha da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Jeg tror aldri jeg har hatt, eller hørt om, en vennegjeng som ville gitt high fives eller applaudert om en kompis hadde sex med Trine Skei Grande. Tvert imot tror jeg en i de fleste tilfeller vil bli møtt med hånlatter heller enn high fives, og den ydmykelsen og angeren gutten må ha kjent på i ettertid kan fint ha vært traumatiserende.

 

Så koselige venner du må ha da.

 

Du skal nå ha for forsøket  :roll:

Lenke til kommentar

@Belfaborac

 

Det er jo ikke rykter lengre. Familien har bekreftet dette! Er det andre krav til kilder eller bevis hos Resett enn hos MSM? Og som redaktøren hos resett.no sier;

 

«Resett har gjort mer enn å videreformidle enkeltstående rykter i denne saken. Vi har hørt med flere uavhengige kilder, og har fått det bekreftet fra førstehåndskilder. De som tror Resett ville kjørt en slik sak uten å ha gjort grundig forarbeid og ha god sikkerhet for påstandene, må gjerne tenke det. Men de tar feil.»

 

Jeg er sikker på at resett.no sitter men all nødvendig dokumentasjon i denne saken, men det koker nok ned til hvordan de bruker materialet de sitter inne med. Og igjen som de kjører på denne saken nå, uten å sitte med nødvendig ryggdekning ville ha vært selvmord, både omdømmemessig og økonomisk!

 

Disse førstehåndskildene; så de en voksen dame nærmest voldta en ung gutt ute i åkeren uten å ta affære altså? Vil de ikke anmelde det til politiet? En 16-åring blir da ikke traumatisert av frivillig sex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Det står klart i Resetts siste artikkel at de har vært i kontakt med guttens familie, som forteller at han ikke satte pris på hendelsen, og faktisk ble traumatisert av den.

 

Hva familien forteller betyr heller mindre enn hva vennegjengen måtte ha å si.  Der var det vel gjerne mer high fives og sånn vil jeg tro.

 

At en 16-åring skal bli traumatisert av å få pels på knaggen ute i en åker høres svært lite sannsynlig ut, da må han jaggu ha vært en (over)følsom sjel.

 

Med mindre 16-åringen er en jente.

Da ville enhver mann til venstre for FRP måttet gå og ville aldri hatt en politisk karriere igjen.

 

Dette handler om at alle vet at menn er det sterkeste kjønn;

Vi tåler alt, og kan ikke misbrukes.

 

Jenter tåler ingenting, og må beskyttes fra menn, og fra seg selv.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en grov generalisering. Gutter kan faktisk bli misbrukt de også.

 

Selvsagt kan de det, men da dreier det seg om helt andre og langt mer alvorlige forhold enn det som påståes her.

 

For noe tull. Gutter kan fint bli traumatisert av sexuelle hendelser av "mindre alvorlig grad". Å bli pult av ei røy som Grande mens man er full og folk bevitner akten er mer enn nok til å være traumatiserende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hvis jeg var politiker ville jeg politianmeldt det.

Ville du ha anmeldt, hvis du visste dette var sant? Og de som hevder at dette er sant sitter med beviser på det de hevder? Jeg ville ikke ha gjort det iallefall! Jeg ville ha gjort det samme som Grande, nemlig sitte helt stille i båten, og håpe på at stormen snart legger seg..

Lenke til kommentar

 

Det er en grov generalisering. Gutter kan faktisk bli misbrukt de også.

 

Selvsagt kan de det, men da dreier det seg om helt andre og langt mer alvorlige forhold enn det som påståes her.

 

For noe tull. Gutter kan fint bli traumatisert av sexuelle hendelser av "mindre alvorlig grad". Å bli pult av ei røy som Grande mens man er full og folk bevitner akten er mer enn nok til å være traumatiserende.

 

 

Hvilken definisjon har du på begrepet psykologisk traume?  Er det å evt. føle seg flau noen dager og få en del slengbemerkninger i ny og ne en uke eller to traumatisk slik du ser det?

 

Norsk Psykolog Forening definerer det slik:

 

"en type hendelse som kan føre til psykiske skader som plager den berørte i ettertid. Det finnes mange forskjellige definisjoner av traumatiske hendelser, men felles for de fleste er at traumer:

  1. Kommer plutselig, er ukontrollerte og overveldende,
  2. Vekker som regel en ekstrem følelse av hjelpeløshet og redsel
  3. Er ofte en trussel mot liv og helse
  4. Kan føre til at du blir alvorlig skadet"

Ikke faen om en runde på jordet med Grande ville føre til denslags, med mindre pjokken allerede var heftig ustabil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Pro-pedofil aktivisme og ufarliggjøring er noe du stort sett kun finner på venstresiden.

Hva har pedofili med 16-åringer å gjøre?

 

Fylla har skylda, tydeligvis.

 

 

Du leser noe som ikke er der.

 

Så du tyr til stråmenn og ad hominem fordi du.. føler deg truffet av noe som ble sagt ?

 

Er du så ruset at du hverken husker eller klarer å lese at du brukte ordet "pro-pedofil"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...