Gå til innhold

Grandes omgang i åkeren med 16 åring


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

På onsdag skrev Resett.no:
 
«Det har etter det Resett kjenner til vært kjent blant politikere og journalister over lang tid at hun under et bryllup i Trøndelag i 2008 var i en seksuell situasjon med en den gang 16-år gammel gutt. Skei Grande var da 38 år, 1. nestleder i Venstre og stortingsrepresentant. Begge de to var under påvirkning av alkohol, hendelsen skjedde utendørs og ble observert av flere.»
 
Link: https://resett.no/2018/01/03/nok-en-sak-om-upassende-atferd-rammer-norsk-politikk-denne-gang-er-det-trine-skei-grande/
 
I dag skriver de videre:
 
Etter det Resett kjenner til har VG tidligere forelagt Trine Skei Grande spørsmål om hva som hendte på bryllupet i august 2008. Det skal ha skjedd i 2012, mens Venstre måtte håndtere saken som omhandlet 2. nestleder Helge Solum Larsen som hadde hatt sex med en 17-år gammel jente på et partiarrangement. Skei Grande skal ha benektet hendelsen. Siden offeret (16-åringen på bryllupet) og familien hans ikke ville stå frem med sin historie, publiserte ikke VG noe om det.

 

Link: https://resett.no/2018/01/05/derfor-er-skei-grande-saken-viktig/

 

Og et rykte som går er følgende:

 

At denne gutten stakk ut i åkeren for å urinere, og at TS Grande nærmest kastet seg over denne gutten. Og hadde et nokså høytlydende samleie der ute i åkeren til flere vitners åsyn.

 

Interessant er det at Giske er som er hvit mann og i 50 årene blir kjørt slik, men TS Grande som er nesten i samme alder og kvinne, blir dysset ned..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant er det at Giske er som er hvit mann og i 50 årene blir kjørt slik, men TS Grande som er nesten i samme alder og kvinne, blir dysset ned..

Det er heller ingen i riksmedia som har tatt tak i Burøe og hans eskapader. Han ble til og med outet som overgriper av seg egen kone. Giske og Wathne er egentlig de eneste som har blitt navngitt i media, og det skyldtes lekkasjer internt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Pressen har nok å gjøre med Giske og denne saken er det ikke plass til i media, akkurat nå. Aquina non captat muscas. Mulig at flere synes litt synd på dama, også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Stikkordet her er vel rykter.

Jeg skriver rykter fordi jeg sitter ikke med førstehånds informasjon. Men leser du artikklene til Resett så har de kilder som har førstehånds informasjon, i den betydningen at de var tilstede når dette pågikk på denne festen.

 

Resett har dag slettet flere kommentarer som beskriver denne seksuelle hendelsen på denne festen inngående. Jeg tok ikke screen dump av det, da jeg regnet med at innleggene ville bli stående i og med at de var publisert i tråden under artikkelen. Men der tok jeg feil!

Lenke til kommentar

 

Stikkordet her er vel rykter.

Jeg skriver rykter fordi jeg sitter ikke med førstehånds informasjon. Men leser du artikklene til Resett så har de kilder som har førstehånds informasjon, i den betydningen at de var tilstede når dette pågikk på denne festen.

 

Resett har dag slettet flere kommentarer som beskriver denne seksuelle hendelsen på denne festen inngående. Jeg tok ikke screen dump av det, da jeg regnet med at innleggene ville bli stående i og med at de var publisert i tråden under artikkelen. Men der tok jeg feil!

 

 

Så lenge ingen vil stå frem med det som skjedde så er det et rykte media skal holde seg unna. Om noen velger å gå ut med det er det en annen sak. Enn så lenge er det kun rykter, og da forklarer det hvorfor media ikke klistrer det på forsiden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Så lenge ingen vil stå frem med det som skjedde så er det et rykte media skal holde seg unna.

Selv om ikke TS Grande og 16 åringen vil stå frem selv og ta ansvar for situasjonen, og dette gjelder da spesielt for TS Grande som er den voksne og ansvarlige parten her. Så har hendelsen skjedd og den er fremdeles sann, og ikke et rykte!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

 

 Så har hendelsen skjedd og den er fremdeles sann, og ikke et rykte!

 

Hvordan avgjør du hvorvidt rykter er sanne? Var den 16-åringen deg?

 

 

For å sitere Resett.no:

 

«Resett har gjort mer enn å videreformidle enkeltstående rykter i denne saken. Vi har hørt med flere uavhengige kilder, og har fått det bekreftet fra førstehåndskilder. De som tror Resett ville kjørt en slik sak uten å ha gjort grundig forarbeid og ha god sikkerhet for påstandene, må gjerne tenke det. Men de tar feil.»

 

Bra nok for deg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg har hørt rykter om at iStereo har forgrepet seg på yngre forumveiledere på en samling for tillitsvalgte. Jeg sitter ikke med førstehånds informasjon, så jeg kaller deg riktignok bare rykter.

 

Var dette det beste du kunne komme opp med? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...