Gå til innhold

Grandes omgang i åkeren med 16 åring


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Så fordi du og dine venner ikke ble misbrukt, så kan man ikke bli misbrukt som 16-åring? Er det det du forsøker å si?

 

AtW

 

Hva er det egentlige poenget med denne type forsøk på mistenkeliggjøring? DirekteDemokrati har jo allerede gjort det klart at han forklarer hvordan det var "bland de jeg vokste opp med", så enhver lesekyndig person skjønner at det ikke er snakk om den type generalisering du insinuerer.

 

 

Når han svarer på følgende:

 

 Du påstår at det er null problem for gutter å bli misbrukt, "blir bare high fives av det". Det er feil rett og slett, men hvis du ikke skjønner det så er det desverre lite håp 

 

Med "Må ærlig si at i den alderen er det high fives. Hvertfall bland de jeg vokste opp med, der tok vi det vi fikk tak i. Og hvem som helst pels var bedre en ingen pels"

 

Så er det ikke akkurat spesielt underlig å tolke det som at det han skriver skal ha en slags relevans de det han svarer på, at det skal være et motargument. Noe som egentlig bare underbygges av "kan bli truffet av en meteoritt"-kommentaren senere. Så "mistenkeliggjøringen" er velbegrunnet.

 

AtW

 

Jeg må nesten svare litt dumt når du spør dumt, og insinuerer ting jeg aldri har sagt.

 

 

"Så fordi du og dine venner ikke ble misbrukt, så kan man ikke bli misbrukt som 16-åring? Er det det du forsøker å si?

 

AtW"

 

Du drar ord ut av det jeg skriver som ikke er der, jeg sa min erfaring på det hele. Jeg tror at det er rimelig færre gutter som blir misbrukt når de er blitt såpass gamle kontra jenter. Men du må vel ha meg til og spesifisere at det KAN skje. Så klart alt kan skje.... Liker ikke og være Captain Obvious.

 

Alle kan bli psykisk nedkjørt og terrorisert uansett alder, men det er en annen sak.

 

Hele Grande "saken" har vært halmstrå spinning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Har et spørsmål angående regjeringsforhandlingene: hvorfor holder TSG en lav profil? Hvorfor er hun fraværende i mediene? Hvorfor er det helt konsekvent andre partikolleger som intervjues? Dette er den største happeningen Venstre har deltatt i, og det burde være naturlig at TSG fronter partiet.

Lenke til kommentar
Bodøposten baserer seg også kun på Resett.

Fremdeles baserer alt seg derfor på en kilde, nemlig Resett.

Lenke til kommentar

Det er KUN sant om det trykkes i VG eller Dagbladet. ;)

Det er ikke sant/riktig alt som står der heller, men det er klart at to av Norges største og eldste mediehus har langt mer troverdighet og langt bedre rutiner rundt faktasjekking enn en halvt år gammel nettavis med to ansatte.

 

Resett er mer å anse som en blogg målt opp mot VG og Dagbladet. Det betyr dog ikke at Resett har feil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Nei, ser man det gitt:

 

– Jeg kan sikkert ha gjort noen dumme ting, men jeg er ingen overgriper.

Det er alt hun vil si offentlig om den konkrete saken.

 

Link: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/EowKKA/trine-skei-grande-kommenterer-sex-rykter

 

Så er det sant likevel.. 

 

Aftenposten har vært i kontakt med mannen som omfattes av ryktene. Vedkommende vil ikke kommentere saken.

Endret av Slettet+3124
typo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...