Gå til innhold

Super Mario Odyssey - Inntrykk og diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

For meg ødelegger det at jeg bare kan kjøpe meg forbi en hindring i spillet all gleden med utfordringen. Likte spillet godt, men som et samlespill failer det hardt.

Hvorfor feiler det som samlespill? Du må jo fortsatt finne alle 600+ måner og alle purple coins selv? Det eneste å kjøpe måner i butikken gjør er å åpne neste hemmelige kingdoms. Det har da absolutt ingenting innvirkning på samlingen? Jeg klarer bare ikke å fatte hva som er problemet. For den saks skyld gir Toadette deg en lang liste med achivements når du er ferdig med historien, så da har du enda mer å samle på. Så igjen, hva er problemet? Det er ikke antall måner folk samler på, det er de spesifikke månene. :)

 

Om folk gir opp et spill fordi de ikke har tålmodighet til å mestre spillet ordentlig, da har de misforstått en hel del mener jeg! 

Mange av de som vokste opp med SM64 er i dag godt voksne, har jobb og familie som tar mye tid. Mange har ikke tid til å spille mer enn en time eller to om dagen, og da hvis man er heldig. Da blir det jo litt kjipt å måtte sitte i flere dager i strekk og slite med én eneste måne. Hvis du ikke ser denne problemstillingen, er det kanskje du som har misforstått ett og annet. ;)

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Om folk gir opp et spill fordi de ikke har tålmodighet til å mestre spillet ordentlig, da har de misforstått en hel del mener jeg! 

Mange av de som vokste opp med SM64 er i dag godt voksne, har jobb og familie som tar mye tid. Mange har ikke tid til å spille mer enn en time eller to om dagen, og da hvis man er heldig. Da blir det jo litt kjipt å måtte sitte i flere dager i strekk og slite med én eneste måne. Hvis du ikke ser denne problemstillingen, er det kanskje du som har misforstått ett og annet. ;)

 

Hver sin mening!

Lenke til kommentar

 

Når i huleste kommer Gamer med sin anmeldelse? 

 Er vel kun et sted jeg ikke leser anmeldelser lenger og det er på gamer.no!

 

Velger å lese de andre steder, et lite tips bare :)

 

 

Tipset er at du leser anmeldelser andre steder?  :hmm: Leser anmeldelser alle mulige plasser jeg! Gamer sine også  :)

Lenke til kommentar

 

 

Når i huleste kommer Gamer med sin anmeldelse? 

 Er vel kun et sted jeg ikke leser anmeldelser lenger og det er på gamer.no!

 

Velger å lese de andre steder, et lite tips bare :)

 

 

Tipset er at du leser anmeldelser andre steder?  :hmm: Leser anmeldelser alle mulige plasser jeg! Gamer sine også  :)

 

 

Teekte vel egentlig bare høyt der...  :green:  en del ganger skriver man unødvendige innlegg!

 

Vurderer slike tråder som dette høyt, hvor man får mange innspill om aktuelle spill :)

Lenke til kommentar

Når i huleste kommer Gamer med sin anmeldelse? 

 

I morgen tidlig. Den er straks klar fra vår anmelders side, men jeg har jobbet i 10 timer nå og skal spille inn en podkast klokken 20:00, så rekker ikke å lese korrektur og publisere i kveld.  

 

Grunnen til at den er sen er fordi vi ikke har signert en sperrefristavtale med dem på noen år nå. Les mer om denne problematikken for oss her: https://www.gamer.no/artikler/kommentar-taushetserklaeringer/164878  

Endret av Arodem
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må nok ned på 7/10.

 

Mario er blitt veldig irriterende som karakter. Lydene han lager på sin ferd gjør meg uvel.

 

Få tilbake halvlineært gameplay. Gameplay er så lite definert her at man kan gjøre omtrent hva som helst.

 

Savner den Mario jeg vokste opp med. Helt klart cheesy, men ikke over streken slik som Mario etter 1996. 

 

Hadde likt Odyssy bedre hvis karakteristikken til Mario ikke var så over the top. Charles Martinet ødela karakteren.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg blir irritert av lydene når jeg spiller. I tillegg så vingler Mario fra side til side når han løper.

 

En kompis mener jeg kan vokse på meg spillet, men jeg tviler.

Jeg koser meg med mario merker ikke en dritt til hva mario sier, åsen greier du spille mario når du irriterer deg over lyden da. 

Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når i huleste kommer Gamer med sin anmeldelse? 

 

I morgen tidlig. Den er straks klar fra vår anmelders side, men jeg har jobbet i 10 timer nå og skal spille inn en podkast klokken 20:00, så rekker ikke å lese korrektur og publisere i kveld.  

 

Grunnen til at den er sen er fordi vi ikke har signert en sperrefristavtale med dem på noen år nå. Les mer om denne problematikken for oss her: https://www.gamer.no/artikler/kommentar-taushetserklaeringer/164878  

 

Siden eksisterer ikke
Lenke til kommentar

 

 

Når i huleste kommer Gamer med sin anmeldelse? 

 

I morgen tidlig. Den er straks klar fra vår anmelders side, men jeg har jobbet i 10 timer nå og skal spille inn en podkast klokken 20:00, så rekker ikke å lese korrektur og publisere i kveld.  

 

Grunnen til at den er sen er fordi vi ikke har signert en sperrefristavtale med dem på noen år nå. Les mer om denne problematikken for oss her: https://www.gamer.no/artikler/kommentar-taushetserklaeringer/164878  

 

Siden eksisterer ikke

 

 

Takk. Ser ut som om nedkortingen har gjort noe bull. Skal oppdatere innlegget, men her er lenka også: https://www.gamer.no/artikler/kommentar-taushetserklaeringer/164878

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...