Gå til innhold

Super Mario Odyssey - Inntrykk og diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et veldig godt tegn at det er stille i tråden nå :)

Hadde spillet vært rævva hadde det mest sannsynlig haglet med innlegg.

 

Hilsen en som går inn i lang arbeidshelg og ikke har mulighet for å spille før til uka ;)

Surt for begge 2 må vente å spille da, kunde ta fri fra jobben da. :cry:  :cry:

 

Samme her, går inn i en 16 timers arbeidsdag nå. Blir litt hardt! Skal bruke den ene pausen på å gå og kjøpe spillet, haha.

Surt for begge 2 må vente å spille da, kunde ta fri fra jobben da. :cry:  :cry:

Lenke til kommentar

Har slått Bowser første gang nå, og kommet til Forgotten Isle, som er rett før metro kingdom. Favoritten så langt er cascade kingdom, den første etter hatt-kingdom. Synes det er for mange måner som er alt for lette å få tak i, som burde vært fjernet fra spillet. Inkludert alle de "shopping in X"-månene, samt de som ligger og lyser under bakken/i en eske eller whatnot.

Lenke til kommentar

ProJareds anmeldelse skremmer meg litt. Bruker å være veldig enig i poengene hans. Litt av sjarmen med SM64 var at det ikke var mer enn 120 stjerner totalt og at alle hadde små gåter som måtte løses, eller at de lå litt vanskelig til.

 

Hvis SMO har hundrevis av måner som ikke er noe vanskelig å finne men bare er der så forsvinner mye av gleden ved å samle de for min del.

 

Får se hva jeg syns når jeg får prøvd det selv i morgen.

Lenke til kommentar

Spilt en times tid og så langt har det levert varene. Gameplayet er så polert og solid at det er en fryd å spille. Må vel kanskje gå til innkjøp av en pro-controller snart. Tror dette spillet hadde gjort seg på tv-en. I tillegg tappes batteriet fort i bærbar modus.

 

Når det gjelder moons så gjør det egentlig ikke meg noe at det er så mange og at de er spredt overalt. Det får meg til å utforske hver krok i spillet.

Lenke til kommentar
Spilte en del i natt. Vanligvis spiller jeg håndholdt, men i natt prøvde jeg på TVen. Det var ikke helt vellykket, for jeg måtte sitte ganske nærme TVen for at ikke joyconsene skulle falle ut... Og da jeg satt nærme nok, slutten den venstre å respondere i et par sekunder nå og da. Så jeg måtte til slutt gå for håndholdt. I hvert fall til jeg har råd til pro controller.:)

 

Hadde det utrolig moro da! Elsker det! Bare så synd jeg er så dårlig i spillet.:p:D

Lenke til kommentar

 

Dårlig i mario? Tell me your secret.

Jeg hopper på feil tidspunkt, hovedsakelig.:p Har aldri vært god. Elsker Mario, men har aldri klart å runde et eneste av hans spill.
Hehe for meg er det en gåte da Mario spilla er lekende lette, men gi meg en rpg så sliter jeg kjapt med å finne ut hva jeg bør bruke av utstyr osv. Hva er bra å levle etc.

 

Spiller Mario nå og spillet virker veldig bra, men det kunne hatt godt av litt antialiasing merker jeg. Tar meg selv i å tenke over kantete det er noen steder.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...