Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Fikk mail tidlig i dag (04.00 tiden) fra Netonnet om at den sendes i dag. Har til og med fått sporingsnummer. Den sendes med bring, men er veldig usikker om jeg vil få den til i morgen(?), siden jeg bor i utkanten av Stavanger området, ca en times kjøretur. Noen som vet hvor Netonnet har lager? Jeg har håp om at ankommer Stavanger i løpet av kvelden i dag, noe som tilsier at den vil bli utsendt med budbil i morgen. :)

NetOnNet sender fra Sverige.

F.... da må jeg nok belage meg på å vente til neste uke......
Jeg bor i Skien, og kan alltid hente på postkontoret dagen etter NetOnNet har sendt, så det er lov å håpe ?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Når jeg bestilte så hadde jeg 504 foran i køen. Hvor mange av de som faktisk bestilte har jeg ingen aning om. Ikke fått noe bekreftelse på at den er på. Har et håp at jeg får før jul.

 

Er det mulig å sjekke på mine sider forventet leveringstid eller må jeg vente på mail?

 

Edit: Gjelder Telia altså.

Under Mine Sider, i Historikk -> Bestilling så er det en oversikt over bestillinger du har gjort, inkl. den nyeste. Det er litt kronglete å finne frem.

 

Der blir det visstnok oppdatert med status etterhvert som ordren er pakket og har en forventet utsendingsdato.

Takk! Blir nok noen uker til for min del tror jeg.

Lenke til kommentar

 

Flere som er i min båt og har fått bekreftet levering 6. november? Fra Apple Store

Jepp.

Bestilte 0906 og har alle tre ordre med levering 6.november. Stått klar til sending siden 27.oktober. Hadde et håp om at datoen skulle endres til 3.november, men det er mer sannsynlig at påskeharen dukker opp.

 

 

 

Ahh.

Ser nå at min har bekreftet levering 6-13 november så er nok enda en uke igjen. Sukk.  :confused:

Lenke til kommentar

 

 

Kunne tenkt meg å høre hva som er status for de lenger bak i Telia køen. Var selv 700, så regner ikke med å få min på fredag. Men hadde vært greit å sett hvor langt bak i køen som faktisk får på første runde.

Pappa bestilte rundt 10:50 en hvit 256gb og sto også pakker varer og at den blir sendt imorgen der også :)

Jøss, kanksje ingen bestilte hvit da :p Jeg fikk bekreftelse 09:50, men tviler på at min kommer imorgen. Sapce Gray 256, som nesten alle bestiller tydeligvis.

 

 

jeg bestille også en hvit en 256gb...bekreftet epost kom kl. 09.28....og det står fortsatt Ikke på lager!!

Lenke til kommentar

 

 

 

Kunne tenkt meg å høre hva som er status for de lenger bak i Telia køen. Var selv 700, så regner ikke med å få min på fredag. Men hadde vært greit å sett hvor langt bak i køen som faktisk får på første runde.

Pappa bestilte rundt 10:50 en hvit 256gb og sto også pakker varer og at den blir sendt imorgen der også :)
Jøss, kanksje ingen bestilte hvit da :p Jeg fikk bekreftelse 09:50, men tviler på at min kommer imorgen. Sapce Gray 256, som nesten alle bestiller tydeligvis.

jeg bestille også en hvit en 256gb...bekreftet epost kom kl. 09.28....og det står fortsatt Ikke på lager!!

Hmm, merkelig. Får nå håpa at ikke kø-systemet til Telia svikter og folk ikke får i riktig rekkefølge. Da blir det mange mindre fornøyde kunder.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare på gøy, dere som har fått sendingsbekreftelse fra Telia. Er dere nye kunder eller har dere et langt kundeforhold med Telia? Mulig de favoriserer lojale kunder? I dunno. (Kø50, 64gb spacegrey, ikke på lager -ny kunde)

Hehe, si det, var hos telia i 5 år før jeg var vekke ett år, men vert der i litt over 2 år sammenhengende nå.

Endret av kaje
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...