Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Min bestilling er fortsatt uendret fra Apple Store. Står bare klargjøres for sending. Regner med at man ser noe form for sporingsnummer i morgen om er heldig. Leste på Reddit at du ikke får oppdatering på Apple Store før den har ankommet destinasjonsland. 

Riktig. Ser ut som de ikke oppdaterer før sent imorgen. Jeg bestilte 9:06 og det står bekreftet leveringsdato 3. november, så satser at jeg får på fredag. Da blir det helg (sug og svelg, god helg!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Min bestilling er fortsatt uendret fra Apple Store. Står bare klargjøres for sending. Regner med at man ser noe form for sporingsnummer i morgen om er heldig. Leste på Reddit at du ikke får oppdatering på Apple Store før den har ankommet destinasjonsland. 

Riktig. Ser ut som de ikke oppdaterer før sent imorgen. Jeg bestilte 9:06 og det står bekreftet leveringsdato 3. november, så satser at jeg får på fredag. Da blir det helg (sug og svelg, god helg!)

 

 

Vi får bare krysse fingrene på at vi får oppdatering i morgen. Bekreftet leveringsdato 3. november her også, men nå klarer jeg snart ikke å vente mer. En hard uke uten tvil.  :nei:

Lenke til kommentar

 

 

Min bestilling er fortsatt uendret fra Apple Store. Står bare klargjøres for sending. Regner med at man ser noe form for sporingsnummer i morgen om er heldig. Leste på Reddit at du ikke får oppdatering på Apple Store før den har ankommet destinasjonsland. 

Riktig. Ser ut som de ikke oppdaterer før sent imorgen. Jeg bestilte 9:06 og det står bekreftet leveringsdato 3. november, så satser at jeg får på fredag. Da blir det helg (sug og svelg, god helg!)

 

 

Vi får bare krysse fingrene på at vi får oppdatering i morgen. Bekreftet leveringsdato 3. november her også, men nå klarer jeg snart ikke å vente mer. En hard uke uten tvil.  :nei:

 

 

Apple har levert i alle år, har de ikke? Så lenge man ikke bor i gokk kommer den helt sikkert på fredag :-)

Lenke til kommentar

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

Lenke til kommentar

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

 

Takk for svar. Forhørt deg med DHL? Fin informasjon. :) 

Lenke til kommentar

 

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

Takk for svar. Forhørt deg med DHL? Fin informasjon. :)

Ikke snakket med DHL, men bare bestilt litt fra Apple tidligere :)

Lenke til kommentar

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

Bor ganske langt nord i landet, regner med DHL leverer her på fredaG?

Lenke til kommentar

Telia. Nr 13 i køen da jeg kom igjennom. Fikk bekreftelse 9:04. 256 Space Grey. 

Står fortsatt som "ikke på lager".

 

Spørs om jeg blir heldig nok til å få en på fredag. Vi får se! 

 

Merkelig, jeg var nr 159 i kø å fikk bekrefelse 09:18 256gb space grey, blir sendt i morgen står det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...