Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Fått DHL Sporingsnummer fra Apple 12:22. Ingenting dukker opp der enda, men de lover nå å ha den levert i løpet av i morgen.

 

På den andre siden, en LG G6 jeg bestilte fra Power har PostNord klart å miste, og Power har enda til gode å svare på en e-post etter over 30 timer...

 

Men så lenge iPhone X kommer frem er jeg happy.

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående Komplett: dem har relle lagerstatus. Står det en viss dato og du bestiller så er det ganske sikker at du får den dato. Så fort mange har bestilt nok(antall dem kan levere) til den spesifikke datoen, forskjøves datoentil neste kull for dem som legger ny bestillingen.

Endret av wa393
Lenke til kommentar

Føler meg mer og mer snytt som gadd å bestille fra apple store. Refreshet fra 08:59, kom ikke inn før 09:10. Med kort og alt klar var den bestilt på under et halvminutt. Levering 14-21........ 

 

Jaja får bestille deksel og litt stash til den da. Ser at folk snakker om spigen her, men da er man jo i 500kr for et deksel+beskyttelse+frakt. Er det virkelig så bra? Til den prisen får man jo mye på elkjøp/eplehuset også? Prøvde å kombinere frakt, men ser ut som de legger på frakt på hver enkelt del uansett. 

Lenke til kommentar

Angående Komplett: dem har relle lagerstatus. Står det en viss dato og du bestiller så er det ganske sikker at du får den dato. Så fort mange har bestilt nok(antall dem kan levere) til den spesifikke datoen, forskjøves datoentil neste kull for dem som legger ny bestillingen.

Litt usikker på hva de driver med egentlig...

Jeg kontaktet de nettopp og fikk vite at ordrenummeret mitt # lagt inn kl 0715 27.oktober, hadde ubekreftet levering 15. November. Virket som at de ikke hadde telefoner i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Føler meg mer og mer snytt som gadd å bestille fra apple store. Refreshet fra 08:59, kom ikke inn før 09:10. Med kort og alt klar var den bestilt på under et halvminutt. Levering 14-21........ 

 

Jaja får bestille deksel og litt stash til den da. Ser at folk snakker om spigen her, men da er man jo i 500kr for et deksel+beskyttelse+frakt. Er det virkelig så bra? Til den prisen får man jo mye på elkjøp/eplehuset også? Prøvde å kombinere frakt, men ser ut som de legger på frakt på hver enkelt del uansett. 

 

 

Samme her bare at jeg har fått levering 6-13 november. Kom vell inn 09:08 da. 

Lenke til kommentar

Noen som vet om Telia butikker har X på lager i morgen? Der en kan kjøpe telefon med abonnement og 12/24 mnd nedbetaling?
Jeg bestilte på nettbutikken, var nr 140 i køen kl 0901, bestilte 64GB stellargrå. Har ikke fått sporingsmail, så vurderer avbestilling der og kø i morgen tidlig.
Andre tips til hvor/hvordan få telefon i morgen?

Lenke til kommentar

Jeg fikk nylig telefon fra Telenorbutikken om at det ligger en 256GB i sølv klar for henting i morgen etter kl 10,00 til meg. De fikk ikke inn en eneste i stellargrå, med tanke på at ramma rundt skjermen er sort, og jeg skal ha den i ett sort skinndeksel så overlever jeg det fremfor å vente i noen uker på sort bakside som jeg ikke vil se allikevel. :-)

Lenke til kommentar

Noen som vet om Telia butikker har X på lager i morgen? Der en kan kjøpe telefon med abonnement og 12/24 mnd nedbetaling?

Jeg bestilte på nettbutikken, var nr 140 i køen kl 0901, bestilte 64GB stellargrå. Har ikke fått sporingsmail, så vurderer avbestilling der og kø i morgen tidlig.

Andre tips til hvor/hvordan få telefon i morgen?

 

 

Ja de vill ha på lager :)

Endret av Joakimsjo
Lenke til kommentar

Har bestilt mye fra Komplett.no og jeg tror kanskje mange misforstår datoen som står på produktsiden og datoen som er reell for bestillinger som allerede er utført? Datoen som står på produktsiden er jo det som er den forespeilende datoen for de som bestiller varen nå, og ikke den datoen som er relevant for folk som allerede har bestilt.

 

Var det samme når jeg bestilte EVGA GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition når det kom på markedet. I det jeg bestilte var det 50 stk+ på lager. En time etterpå så var det ubekreftet XX.XX men jeg fikk jo fremdeles produktet dagen etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...