Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

 

Noen som vet om Telia butikker har X på lager i morgen? Der en kan kjøpe telefon med abonnement og 12/24 mnd nedbetaling?

Jeg bestilte på nettbutikken, var nr 140 i køen kl 0901, bestilte 64GB stellargrå. Har ikke fått sporingsmail, så vurderer avbestilling der og kø i morgen tidlig.

Andre tips til hvor/hvordan få telefon i morgen?

 

 

Ja de vill ha på lager :)

 

Hvilken butikk i Oslo vil du anbefale? :) Jeg kan både kjøpe sølv og grå 64gb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som vet om Telia butikker har X på lager i morgen? Der en kan kjøpe telefon med abonnement og 12/24 mnd nedbetaling?

Jeg bestilte på nettbutikken, var nr 140 i køen kl 0901, bestilte 64GB stellargrå. Har ikke fått sporingsmail, så vurderer avbestilling der og kø i morgen tidlig.

Andre tips til hvor/hvordan få telefon i morgen?

 

 

Ja de vill ha på lager :)

 

Hvilken butikk i Oslo vil du anbefale? :) Jeg kan både kjøpe sølv og grå 64gb...

 

 

 

Det kan jeg dessverre ikke anbefale deg, da jeg ikke bor i Oslo :) Men du får ha lykke til uansett! 

Lenke til kommentar

Angående Komplett: dem har relle lagerstatus. Står det en viss dato og du bestiller så er det ganske sikker at du får den dato. Så fort mange har bestilt nok(antall dem kan levere) til den spesifikke datoen, forskjøves datoentil neste kull for dem som legger ny bestillingen.

Men ubekreftet er vel nettopp det? Jeg bestilte 0200. Først stod det 3. nov. Så 8. nå 15. Hele greia er en j*** vits

Lenke til kommentar

Nydelige telia som vanlig. Fikk min bekreftelse på 256 grå, kl 09.05 og var nr 10 i køen, men ikke fått noe levering ennå. når jeg kontakter de, så sier de at jeg ikke var rask nok til å få levert på fredag  :dribble:  :eek: lukter avbestilling og bytting av abo : :tease:

Fikk bekreftelse 0919, 64gb grå. Kundeservice kan ikke gi meg NOE info om levering, men tar over abonnementet (jeg flytter fra Komplett) 06. november. DET kommer jeg ikke til å la de gjøre, hvis ikke jeg får sporingsnr i dag eller i morgen formiddag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får mobilen min i morgen, men har ikke noe deksel. Vil ha det brune lærdekselet fra apple. Hva er mitt beste alternativ for å få det så fort som mulig?

 

Om du skal bestille fra nett vet jeg flere distrubitører har det på lager (se bilde). Hvilke nettbuikker som bruker disse er jeg ikke 100% sikker på..

post-284093-0-78398400-1509630694_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Får mobilen min i morgen, men har ikke noe deksel. Vil ha det brune lærdekselet fra apple. Hva er mitt beste alternativ for å få det så fort som mulig?

 

Om du skal bestille fra nett vet jeg flere distrubitører har det på lager (se bilde). Hvilke nettbuikker som bruker disse er jeg ikke 100% sikker på..

 

Hvordan får jeg kontakt med de?

Lenke til kommentar

Nydelige telia som vanlig. Fikk min bekreftelse på 256 grå, kl 09.05 og var nr 10 i køen, men ikke fått noe levering ennå. når jeg kontakter de, så sier de at jeg ikke var rask nok til å få levert på fredag :dribble::eek: lukter avbestilling og bytting av abo : :tease:

Det er noe galt da ja, bekreftelse 09.07 nr 11 i køen fikk min sendt idag
Lenke til kommentar

Føler meg mer og mer snytt som gadd å bestille fra apple store. Refreshet fra 08:59, kom ikke inn før 09:10. Med kort og alt klar var den bestilt på under et halvminutt. Levering 14-21........

Akkurat det samme her, begynte før 09:00, og kom ikke gjennom før ti over, med dato 14-21. :(

 

Vurderer en tur innom den lokale Elkjøpen i morgen (liten butikk, neppe det store trykket), men ut fra det som skrives her så selger de bare med abonnement, så spørs om det har noe for seg.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om Telia butikker har X på lager i morgen? Der en kan kjøpe telefon med abonnement og 12/24 mnd nedbetaling?

Jeg bestilte på nettbutikken, var nr 140 i køen kl 0901, bestilte 64GB stellargrå. Har ikke fått sporingsmail, så vurderer avbestilling der og kø i morgen tidlig.

Andre tips til hvor/hvordan få telefon i morgen?

 

 

Ja de vill ha på lager :)

 

Hvilken butikk i Oslo vil du anbefale? :) Jeg kan både kjøpe sølv og grå 64gb...

 

 

Den her var jo ikke så ille til dere som ønsker en uåpnet 64GB spacegrey

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=107736863

 

Ville egentlig vurdert det selv, men jeg venter på en som jobben har bestilt...

Lenke til kommentar

Har bestilt mye fra Komplett.no og jeg tror kanskje mange misforstår datoen som står på produktsiden og datoen som er reell for bestillinger som allerede er utført? Datoen som står på produktsiden er jo det som er den forespeilende datoen for de som bestiller varen nå, og ikke den datoen som er relevant for folk som allerede har bestilt.

 

Var det samme når jeg bestilte EVGA GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition når det kom på markedet. I det jeg bestilte var det 50 stk+ på lager. En time etterpå så var det ubekreftet XX.XX men jeg fikk jo fremdeles produktet dagen etterpå.

Godt mulig. Men i dette tilfellet så har de i hvert fall ingen telefoner klar for levering i morgen...

Lenke til kommentar

Nydelige telia som vanlig. Fikk min bekreftelse på 256 grå, kl 09.05 og var nr 10 i køen, men ikke fått noe levering ennå. når jeg kontakter de, så sier de at jeg ikke var rask nok til å få levert på fredag  :dribble:  :eek: lukter avbestilling og bytting av abo : :tease:

 

Ja, her er det noe veldig feil. 

 

Flere som har bestilt etter oss (jeg fikk bekreftelse 256 space grey kl 09:04 og var 13 i køen) - men fortsatt ingenting. Jeg har ikke kontaktet dem ennå. Jeg har vært lojal Netcom/Telia-kunde i 15 år - aldri hatt et problem med leveringer før nå, så jeg er tålmodig, men dette er ikke rett. 

 

Det som provoserer meg er at de hele tiden prater om at de opererer etter først til mølla-prinsippet. Tydeligvis ikke. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...