Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dere som har fått bestillingslink fra Telenor, hvilket tidspunkt forhåndsbestilte dere? :)

Fikk Mail om registrert reservasjon 09:53

Fikk bekreftelsesmail fra Telenor 09:52 her.

 

Er det bare folk i Oslo som får den tilsendt innen fredag, eller tilpasser Telenor det slik at andre deler av landet også får den til fredag? :)

Lenke til kommentar

 

 

Dere som har fått bestillingslink fra Telenor, hvilket tidspunkt forhåndsbestilte dere? :)

Fikk Mail om registrert reservasjon 09:53

Fikk bekreftelsesmail fra Telenor 09:52 her.

 

Er det bare folk i Oslo som får den tilsendt innen fredag, eller tilpasser Telenor det slik at andre deler av landet også får den til fredag? :)

 

Det vanlige er at en pakke som er sendt dagen før kommer frem til både Oslo, det sentrale Østlandet og de største byene. Hvordan det er utenfor der vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valgte 256 spacegray her og fikk bekreftelse 09.50☺️ Veldig glad jeg får den om ikke så lenge siden jeg investerte i en 29w lader og USB C kabel når jeg hadde layover i New York forrige uke?

Ang sendingene så lurer jeg ikke på om posten holdt en pakke til selve lanseringsdatoen min engang. husker ikke hva det var jeg bestilte men den ble sendt såpass tidlig at jeg tenkte jeg skulle få den en dag eller to før lansering men allikevel dukket den ikke opp før lanseringsdagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...