Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Hvis noen har en ekstra lenke på iPhone X, 256GB i Space Gray hos Telenor så hadde jeg blitt veldig glad :-) Vil helst swappe den gamle iPhone 7'ern min fremfor å måtte kjøpe en uten abonnement :-)

Ikke vits å mase etter lenker her, ser ikke for meg at folk gir de bort gratis til randoms på internett, dessverre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ikke vits å mase etter lenker her, ser ikke for meg at folk gir de bort gratis til randoms på internett, dessverre..

 

 

 

Det var da makan til negativitet, det har vært vanlig å dele linker om man har hatt til overs tidligere uten å ta betalt for de, jeg har gjort det selv også ett par ganger jeg har sitti med lenker til overs ettersom jeg fikk førstevalget mitt :-)

Endret av Mortis360
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ikke vits å mase etter lenker her, ser ikke for meg at folk gir de bort gratis til randoms på internett, dessverre..

 

 

 

Det var da makan til negativitet, det har vært vanlig å dele linker om man har hatt til overs tidligere uten å ta betalt for de, jeg har gjort det selv også ett par ganger jeg har sitti med lenker til overs ettersom jeg fikk førstevalget mitt :-)

 

Jeg har ikke noe imot det, har personlig gitt bort lenker til venner og bekjente. Men ser ut som det kom mange i forkjøpet her på forumet, var mer det jeg tenkte på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror nok de aller fleste vil bli veldig fornøyd med denne telefonen, og jeg ender nok selv opp med å dra fra Android til iOS igjen, pga iPhone X. Har sett mange har startet å selge skjermbeskyttelse til denne allerede. Ut i fra tidligere erfaringer er det mye dårlig som selges også. Man har gjerne kun en sjanse til å legge på denne for å få et bra resultat. Det er irriterende å legge på beskyttelsen kun for å se EN liten prikk på skjermen, som et støvkorn, og vite at om man tar av beskyttelsen igjen for å ta bort prikken, vil beskyttelsen ikke se like bra ut igjen på forsøk nummer to. Skjevheter er heller ikke morsomt. Hva anbefaler dere? Gjerne en med en "mal" man kan bruke som hjelpemiddel. Og til dere som skal bruke bumper/case, hva går dere for?

Lenke til kommentar

Tror nok de aller fleste vil bli veldig fornøyd med denne telefonen, og jeg ender nok selv opp med å dra fra Android til iOS igjen, pga iPhone X. Har sett mange har startet å selge skjermbeskyttelse til denne allerede. Ut i fra tidligere erfaringer er det mye dårlig som selges også. Man har gjerne kun en sjanse til å legge på denne for å få et bra resultat. Det er irriterende å legge på beskyttelsen kun for å se EN liten prikk på skjermen, som et støvkorn, og vite at om man tar av beskyttelsen igjen for å ta bort prikken, vil beskyttelsen ikke se like bra ut igjen på forsøk nummer to. Skjevheter er heller ikke morsomt. Hva anbefaler dere? Gjerne en med en "mal" man kan bruke som hjelpemiddel. Og til dere som skal bruke bumper/case, hva går dere for?

Bestilte selv fra spigen sin offisielle ebay-account. Regner med jeg kan ta den med til eplehuset for at de setter den på?

Lenke til kommentar

Tror nok de aller fleste vil bli veldig fornøyd med denne telefonen, og jeg ender nok selv opp med å dra fra Android til iOS igjen, pga iPhone X. Har sett mange har startet å selge skjermbeskyttelse til denne allerede. Ut i fra tidligere erfaringer er det mye dårlig som selges også. Man har gjerne kun en sjanse til å legge på denne for å få et bra resultat. Det er irriterende å legge på beskyttelsen kun for å se EN liten prikk på skjermen, som et støvkorn, og vite at om man tar av beskyttelsen igjen for å ta bort prikken, vil beskyttelsen ikke se like bra ut igjen på forsøk nummer to. Skjevheter er heller ikke morsomt. Hva anbefaler dere? Gjerne en med en "mal" man kan bruke som hjelpemiddel. Og til dere som skal bruke bumper/case, hva går dere for?

 

 

Ett tips når man skal legge på skjermbeskyttere;

 

Ta det gjerne på badet rett etter en varm og god dusj, da er det så høy luftfuktighet at det er minimalt med luftbårne støvkorn på avveie  :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifølge Telia kundeservice begynner de ikke sende ut før 3. november :/

 

Per i dag så har vi dessverre ikke muligheten til å bekrefte leveringstiden på denne da dette avhenger av hvor mange telefoner vi får av de ulike modellene og hvor mange som bestiller. Vi starter å sende de ut 3. november men kan som sagt ikke bekrefte en dato for når du vil få din telefon. Du vil få leveringsbekreftelse på e-post med sporingsnummer så raskt denne sendes fra vårt lager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...