Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

hvis man skal legge inn en bestilling på nett, hvor bør man legge inn en bestilling og håpe på å få telefonen innen rimelig tid?

 

Må kjøpe uten abb. da jobben dekker telefonregningen.

Møt opp på Elkjøp eller Power fredag morgen. De har nok noen. På min lokale Elkjøp har det bare vært å spasere inn på hver eneste launch. Har alltid fått en. Du kan også bestille fra Elkjøp på nett. Jeg bestilte tidlig. De sender min i morgen. De fikk på lager 30. okt. Usikker på om de er utsolgt nå eller ikke. Prøv å kontakt de på chat. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Tror nok de aller fleste vil bli veldig fornøyd med denne telefonen, og jeg ender nok selv opp med å dra fra Android til iOS igjen, pga iPhone X. Har sett mange har startet å selge skjermbeskyttelse til denne allerede. Ut i fra tidligere erfaringer er det mye dårlig som selges også. Man har gjerne kun en sjanse til å legge på denne for å få et bra resultat. Det er irriterende å legge på beskyttelsen kun for å se EN liten prikk på skjermen, som et støvkorn, og vite at om man tar av beskyttelsen igjen for å ta bort prikken, vil beskyttelsen ikke se like bra ut igjen på forsøk nummer to. Skjevheter er heller ikke morsomt. Hva anbefaler dere? Gjerne en med en "mal" man kan bruke som hjelpemiddel. Og til dere som skal bruke bumper/case, hva går dere for?

Bestilte selv fra spigen sin offisielle ebay-account. Regner med jeg kan ta den med til eplehuset for at de setter den på?

 

Vet at offisielle apple stores har gjort dette for sine kunder som har kjøp iPhone hos dem. Siden vi ikke har dette i Norge, men Eplehuset har jo en slags "leverandøravtale" med Apple, så regner jeg med at de vil kunne tilby dette?

Lenke til kommentar

 

hvis man skal legge inn en bestilling på nett, hvor bør man legge inn en bestilling og håpe på å få telefonen innen rimelig tid?

 

Må kjøpe uten abb. da jobben dekker telefonregningen.

Møt opp på Elkjøp eller Power fredag morgen. De har nok noen. På min lokale Elkjøp har det bare vært å spasere inn på hver eneste launch. Har alltid fått en. Du kan også bestille fra Elkjøp på nett. Jeg bestilte tidlig. De sender min i morgen. De fikk på lager 30. okt. Usikker på om de er utsolgt nå eller ikke. Prøv å kontakt de på chat. 

 

 

Tidligere år har de bare telefoner med abb. til salgs hos Elkjøp, Lefdal og Power.

Lenke til kommentar

Noen som har forhåndsbestilt på telenor.no med bekreftelse kl 9.55 Apple iPhone X 256 GB, stellargrå som har fått bestillingslink enda?

Bare sølv. Ser ut som det er fler sølv ute og går.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Som nevnt på forrige side sa de til meg at de sendte ut sånn at de trodde folk fikk på fredag. Vet ikke hvor mange det gjelder, og hva som skjer hvis man bestiller nå. De fikk inn på sentrallager på 30. oktober -->

Noen her som vet om leveringstiden hos Elkjøp?  :)

 

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Har fått leveringsbekreftelse fra Apple Store! ...på skinndeksel for iPhone X...?

 

(Sorry, måtte bare?)

 

Jeg bestilte telefonen hos Telia, var nummer 156 i køen da jeg kom inn, fikk ordrebekreftelsen kl. 09:20 og nå står det "Plukker varer" hos meg også. Lov å ha et lite håp om rask levering??

Lenke til kommentar

Har fått leveringsbekreftelse fra Apple Store! ...på skinndeksel for iPhone X...

 

(Sorry, måtte bare)

 

Jeg bestilte telefonen hos Telia, var nummer 156 i køen da jeg kom inn, fikk ordrebekreftelsen kl. 09:20 og nå står det "Plukker varer" hos meg også. Lov å ha et lite håp om rask levering?

 

Du ga meg håp i 0,5 sekund der!  :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...