Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

 

Telia. Nr 13 i køen da jeg kom igjennom. Fikk bekreftelse 9:04. 256 Space Grey. 

Står fortsatt som "ikke på lager".

 

Spørs om jeg blir heldig nok til å få en på fredag. Vi får se! 

 

Merkelig, jeg var nr 159 i kø å fikk bekrefelse 09:18 256gb space grey, blir sendt i morgen står det.

 

 

Veldig merkelig. Får satse på at jeg er i samme batch - hvis ikke skal Telia få litt å svare på.  :nei: 

Jeg bor også i en av de 3 største byene - så jeg får alltid ting på dagen. 

 

Merkelig! Gleder meg uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Telia. Nr 13 i køen da jeg kom igjennom. Fikk bekreftelse 9:04. 256 Space Grey.

Står fortsatt som "ikke på lager".

 

Spørs om jeg blir heldig nok til å få en på fredag. Vi får se!

Merkelig, jeg var nr 159 i kø å fikk bekrefelse 09:18 256gb space grey, blir sendt i morgen står det.

Veldig merkelig. Får satse på at jeg er i samme batch - hvis ikke skal Telia få litt å svare på. :nei:

Jeg bor også i en av de 3 største byene - så jeg får alltid ting på dagen.

 

Merkelig! Gleder meg uansett.

Var nr. 11 i køen, Space Grey 256GB bekreftelsemail mottat 09:07 står pakker varer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Telia. Nr 13 i køen da jeg kom igjennom. Fikk bekreftelse 9:04. 256 Space Grey.

Står fortsatt som "ikke på lager".

 

Spørs om jeg blir heldig nok til å få en på fredag. Vi får se!

Merkelig, jeg var nr 159 i kø å fikk bekrefelse 09:18 256gb space grey, blir sendt i morgen står det.

Veldig merkelig. Får satse på at jeg er i samme batch - hvis ikke skal Telia få litt å svare på. :nei:

Jeg bor også i en av de 3 største byene - så jeg får alltid ting på dagen.

 

Merkelig! Gleder meg uansett.

Var nr. 11 i køen, Space Grey 256GB bekreftelsemail mottat 09:07 står pakker varer.

 

 

De sier jo hele tiden på Facebook-tråder at de opererer etter "først til mølla"-prinsippet, så etter den logikken så burde vel min bestilling også pakkes og sendes ut i morgen. Vi får se. Jeg får ta kontakt med dem i morgen og høre hva som skjer, hvis det ikke har kommet noen oppdatering..

Lenke til kommentar

 

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

Bor ganske langt nord i landet, regner med DHL leverer her på fredaG?

 

 

DHL eksisterer vel ikke så langt nord? Selv i Bergen hadde de ikke DHL da jeg bodde der. Var alltid et lokalt budselskap som leverte der.

 

Til dere som lurer på hvor det er lurest å bestille er det ingen som vet. Det står jo ikke dato noen steder (foruten Apple). Mitt tips er å prøve Lefdal/Elkjøp/Power. De to førstnevnte selger på nett. Også mulig å gå i butikk fredag, men da er det mulig man må kjøpe med abbo.

Endret av deleder
Lenke til kommentar

 

 

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

Bor ganske langt nord i landet, regner med DHL leverer her på fredaG?

 

 

DHL eksisterer vel ikke så langt nord? Selv i Bergen hadde de ikke DHL da jeg bodde der. Var alltid et lokalt budselskap som leverte der.

 

Til dere som lurer på hvor det er lurest å bestille er det ingen som vet. Det står jo ikke dato noen steder (foruten Apple). Mitt tips er å prøve Lefdal/Elkjøp/Power. De to førstnevnte selger på nett. Også mulig å gå i butikk fredag, men da er det mulig man må kjøpe med abbo.

 

Har bestilt fra zara.no før og da har DHL levert på døra mi i både Nordlang og Troms.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Til dere som har fått bekreftet 3. November av Apple, telefonene blir sendt fra Nederland i morgen med DHL Express. Deretter tar de turen innom Belgia før København før de er på Oslo Lufthavn fredag morgen. Så sendes de med budbil til destinasjonssted om det er sentralt nok til å levere samme dag.

Bor ganske langt nord i landet, regner med DHL leverer her på fredaG?

 

 

DHL eksisterer vel ikke så langt nord? Selv i Bergen hadde de ikke DHL da jeg bodde der. Var alltid et lokalt budselskap som leverte der.

 

Til dere som lurer på hvor det er lurest å bestille er det ingen som vet. Det står jo ikke dato noen steder (foruten Apple). Mitt tips er å prøve Lefdal/Elkjøp/Power. De to førstnevnte selger på nett. Også mulig å gå i butikk fredag, men da er det mulig man må kjøpe med abbo.

 

Har bestilt fra zara.no før og da har DHL levert på døra mi i både Nordlang og Troms.

 

 

Da kan du sikkert sjekke tracking og se om den kom til Troms/Nordland samme dag. Det kan jo hende. Pakkene sendes f.eks til Bergen så det blir levert på ettermiddagen. Kan hende du er heldig :-)

Lenke til kommentar

til dere som har bestilt via Telia...hvis jeg ikke tar feil så kunne man velge frakt enten express eller vanlig ...vanlig kostet 59,- som jeg valgte(1-4dager)....express kostet 199,- levering 17-21

 

så det kan jo være at dem som valgte kjappest levering får tidligere enn dem som valgte vanlig frakt uavhengig av hvilke plass i køen man er i?

Endret av wa393
Lenke til kommentar

til dere som har bestilt via Telia...hvis jeg ikke tar feil så kunne man velge frakt enten express eller vanlig ...vanlig kostet 59,- som jeg valgte(1-4dager)....express kostet 199,- levering 17-21

 

så det kan jo være at dem som valgte kjappest levering får tidligere enn dem som valgte vanlig frakt uavhengig av hvilke plass i køen man er i?

 

Dette valget fikk ikke jeg hvertfall, kun frakt til 59 som var tilgjengelig.

Lenke til kommentar

til dere som har bestilt via Telia...hvis jeg ikke tar feil så kunne man velge frakt enten express eller vanlig ...vanlig kostet 59,- som jeg valgte(1-4dager)....express kostet 199,- levering 17-21

 

så det kan jo være at dem som valgte kjappest levering får tidligere enn dem som valgte vanlig frakt uavhengig av hvilke plass i køen man er i?

 

Jeg valgte ekspress på døra! Kan også derfor hende at min kanskje ikke blir sendt ut før senere, og likevel blir levert på dagen. Hva vet vel jeg! 

 

 

Lenke til kommentar

Når jeg bestilte så hadde jeg 504 foran i køen. Hvor mange av de som faktisk bestilte har jeg ingen aning om. Ikke fått noe bekreftelse på at den er på. Har et håp at jeg får før jul.

 

Er det mulig å sjekke på mine sider forventet leveringstid eller må jeg vente på mail?

 

Edit: Gjelder Telia altså.

Endret av Eulogy
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg å høre hva som er status for de lenger bak i Telia køen. Var selv 700, så regner ikke med å få min på fredag. Men hadde vært greit å sett hvor langt bak i køen som faktisk får på første runde.

Pappa bestilte rundt 10:50 en hvit 256gb og sto også pakker varer og at den blir sendt imorgen der også :)
Lenke til kommentar

 

Kunne tenkt meg å høre hva som er status for de lenger bak i Telia køen. Var selv 700, så regner ikke med å få min på fredag. Men hadde vært greit å sett hvor langt bak i køen som faktisk får på første runde.

Pappa bestilte rundt 10:50 en hvit 256gb og sto også pakker varer og at den blir sendt imorgen der også :)

Jøss, kanksje ingen bestilte hvit da :p Jeg fikk bekreftelse 09:50, men tviler på at min kommer imorgen. Sapce Gray 256, som nesten alle bestiller tydeligvis.

Endret av JokerN_
Lenke til kommentar

Når jeg bestilte så hadde jeg 504 foran i køen. Hvor mange av de som faktisk bestilte har jeg ingen aning om. Ikke fått noe bekreftelse på at den er på. Har et håp at jeg får før jul.

 

Er det mulig å sjekke på mine sider forventet leveringstid eller må jeg vente på mail?

 

Edit: Gjelder Telia altså.

 

Under Mine Sider, i Historikk -> Bestilling så er det en oversikt over bestillinger du har gjort, inkl. den nyeste. Det er litt kronglete å finne frem. 

 

Der blir det visstnok oppdatert med status etterhvert som ordren er pakket og har en forventet utsendingsdato. 

Lenke til kommentar

Fikk mail tidlig i dag (04.00 tiden) fra Netonnet om at den sendes i dag. Har til og med fått sporingsnummer. Den sendes med bring, men er veldig usikker om jeg vil få den til i morgen(?), siden jeg bor i utkanten av Stavanger området, ca en times kjøretur. Noen som vet hvor Netonnet har lager? Jeg har håp om at ankommer Stavanger i løpet av kvelden i dag, noe som tilsier at den vil bli utsendt med budbil i morgen. :)

Lenke til kommentar

Fikk mail tidlig i dag (04.00 tiden) fra Netonnet om at den sendes i dag. Har til og med fått sporingsnummer. Den sendes med bring, men er veldig usikker om jeg vil få den til i morgen(?), siden jeg bor i utkanten av Stavanger området, ca en times kjøretur. Noen som vet hvor Netonnet har lager? Jeg har håp om at ankommer Stavanger i løpet av kvelden i dag, noe som tilsier at den vil bli utsendt med budbil i morgen. :)

NetOnNet sender fra Sverige.
Lenke til kommentar

 

Fikk mail tidlig i dag (04.00 tiden) fra Netonnet om at den sendes i dag. Har til og med fått sporingsnummer. Den sendes med bring, men er veldig usikker om jeg vil få den til i morgen(?), siden jeg bor i utkanten av Stavanger området, ca en times kjøretur. Noen som vet hvor Netonnet har lager? Jeg har håp om at ankommer Stavanger i løpet av kvelden i dag, noe som tilsier at den vil bli utsendt med budbil i morgen. :)

NetOnNet sender fra Sverige.

 

F.... da må jeg nok belage meg på å vente til neste uke......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...