Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Invisible Shield sin 'Glass Curve Elite' skjermbeskyttelse til min S9. Fra Elkjøp. Må være den tykkeste (men også sterkeste?) skjermbeskyttelsen jeg har hatt til en smarttelefon. Opplever desverre at skjermen ofte responderer veldig tregt på fingerbevegelsene mine. Håper selvsagt at det er pga skjermbeskyttelsen og at det ikke er noe galt med skjermen. Noen andre som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Kjøpte Invisible Shield sin 'Glass Curve Elite' skjermbeskyttelse til min S9. Fra Elkjøp. Må være den tykkeste (men også sterkeste?) skjermbeskyttelsen jeg har hatt til en smarttelefon. Opplever desverre at skjermen ofte responderer veldig tregt på fingerbevegelsene mine. Håper selvsagt at det er pga skjermbeskyttelsen og at det ikke er noe galt med skjermen. Noen andre som har erfaring med dette?

Har du gått inn på innstillinger-avanserte funksjoner og berøringsfølsomhet og skrudd på den? Har hørt at det muligens hjelper.

Lenke til kommentar

Kjøpte Invisible Shield sin 'Glass Curve Elite' skjermbeskyttelse til min S9. Fra Elkjøp. Må være den tykkeste (men også sterkeste?) skjermbeskyttelsen jeg har hatt til en smarttelefon. Opplever desverre at skjermen ofte responderer veldig tregt på fingerbevegelsene mine. Håper selvsagt at det er pga skjermbeskyttelsen og at det ikke er noe galt med skjermen. Noen andre som har erfaring med dette?

Kjøpte iiglo sin utgave av samme sak samt samsung sin clear view standing cover til S9+, aktiverte berøringsfølsomhet, og er kjempefornøyd. Første gang jeg har kjøpt en så dyr mobil så den har fått litt ekstra beskyttelse. Kunne bare noen få call recording til å funke, så kommer jeg til å bli fornøyd.

Lenke til kommentar

Tja, virker som sentimentet snur hver uke angående det siden release. Jeg har bare slått meg til ro med at jeg ikke kan velge CPU uansett. Men det er heftig krangel på alle forumene jeg er innom, muligens fordi de har såpass forskjellige egenskaper. Samsung har visstnok disablet mange kamerafunksjoner fordi de ikke støtter de samme specs... akkurat det er litt irriterende. Ellers er sikkert begge kjappe nok. 

Lenke til kommentar

Kjøpte Invisible Shield sin 'Glass Curve Elite' skjermbeskyttelse til min S9. Fra Elkjøp. Må være den tykkeste (men også sterkeste?) skjermbeskyttelsen jeg har hatt til en smarttelefon. Opplever desverre at skjermen ofte responderer veldig tregt på fingerbevegelsene mine. Håper selvsagt at det er pga skjermbeskyttelsen og at det ikke er noe galt med skjermen. Noen andre som har erfaring med dette?

Kjøpte billige skjermer fra Ebay til min S8 som har fungert helt perfekt, men har sett noen eksempler på YouTube av skjermer som ikke gjør det. Mulig feilmontert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...