Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket sd-kort gir mest for pengene og anbefales for tiden til S9+?

 

Skjønner ikke helt hva jeg ser etter annet som at jeg vil ha minst 128GB

 

 

Er Samsung Evo Micro SDXC UHS-3 128 GB et fornuftig valg?

 

Eller er SanDisk Ultra Micro SD-kort 128 GB bedre? Ser prisen på dette er høyere enn det over. Men med Elkjøps pris-match så kommer det på ca samme pris

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hvilket sd-kort gir mest for pengene og anbefales for tiden til S9+?

 

Skjønner ikke helt hva jeg ser etter annet som at jeg vil ha minst 128GB

 

 

Er Samsung Evo Micro SDXC UHS-3 128 GB et fornuftig valg?

 

Eller er SanDisk Ultra Micro SD-kort 128 GB bedre? Ser prisen på dette er høyere enn det over. Men med Elkjøps pris-match så kommer det på ca samme pris

 

Skjønner ikke hva du mener om prismatch ut fra dette innlegget...?

Lenke til kommentar

 

Hvilket sd-kort gir mest for pengene og anbefales for tiden til S9+?

 

Skjønner ikke helt hva jeg ser etter annet som at jeg vil ha minst 128GB

 

 

Er Samsung Evo Micro SDXC UHS-3 128 GB et fornuftig valg?

 

Eller er SanDisk Ultra Micro SD-kort 128 GB bedre? Ser prisen på dette er høyere enn det over. Men med Elkjøps pris-match så kommer det på ca samme pris

 

Skjønner ikke hva du mener om prismatch ut fra dette innlegget...?

 

 

Elkjøp har bestandig matchet konkurentenes priser. Og det samme kortet selges for 499,- hos f.eks NetOnNet

Lenke til kommentar

Hei alle eiere av S9/S9+

I en annen tråd her har jeg søkt hjelp for MMS-bilder som ikke kommer fram til noen av mine kontakter.

Kan dere som har kjøpt S9+ og har Telenor som operatør svare på om bildene kommer fram til kontakter som Telia/OneCall/Chess mfl ?

Please, ingen kommentarer om skifte av operatør og annen telefon :-)

Lenke til kommentar

Hva er det Samsung samler inn via Samsung Apps? Telefonen maser om at jeg skal oppdatere SMS appen, My files appen, osv. Altså default appene på telefonen. Men den krever at jeg sier ja til Terms and Conditions, og jeg mistenker at jeg kanskje også må lage Samsung konto da.

 

Noen som vet hva slags info de da vil samle inn, og hvorvidt jeg må ha Samsung konto? 

Lenke til kommentar

Hva er det Samsung samler inn via Samsung Apps? Telefonen maser om at jeg skal oppdatere SMS appen, My files appen, osv. Altså default appene på telefonen. Men den krever at jeg sier ja til Terms and Conditions, og jeg mistenker at jeg kanskje også må lage Samsung konto da.

 

Noen som vet hva slags info de da vil samle inn, og hvorvidt jeg må ha Samsung konto? 

Du kan slå av varsler om oppdateringer hvis du vil, du trenger ingen konto for å kunne bruke Galaxy Apps butikken til å oppdatere disse appene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...