Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt deg med til Amerika Scarvo. Hvor vi kunne tatt en roadtrip og sett flere kjente steder og landemerker. Vært på en ranch, spist på en diner, sett på Grand Canyon, spasert nedover Hollywood boulevard og badet på Santa Monica beach. Cruiset nedover California i en cabriolet og sett på solnedgangen. Hørt på The Beach Boys.

Har du tattoveringer? I såfall av hva, og hvor? Og hvis ikke, kunne du tenke deg, og av hva og hvor?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Har ingen foreløpig, men må innrømme at jeg har vurdert det mer og mer det siste året. Jeg vil bare være 100% sikker på eventuelt hva det skal være før jeg oppsøker en tatovør. Har vurdert logoen til fotballaget jeg holder med, men vurderer også noe mer personlig. Jeg sliter jo dessverre med en del negative og utfordrende tanker, så kanskje en oppmundrende quote av noe slag? Eller er det veldig "20-år gammel jente"-stil? Hva tenker du, @Pliscin?

Nevn noe du har gjort, som du aldri noensinne kommer til å gjøre igjen.

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (8 timer siden):

Valg av utdannelse. En gjenganger blant mange av oss tror jeg. 

Gi meg noe intellektuell føde fra eget liv. Jeg er sulten. 

Jeg begynte å skrive på en Roman om at Russland og Kina angrep Norge i ca 2009... Den ble aldri ferdig og nå er jeg redd for å gjøre den ferdig fordi krig er kommet til Europa.

Er det noen som.har vært utenfor Norge og Sverige siden pandemi og krig.?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Den skulle handlet om befolkning og alderdom. Med fokus på hvordan vi kan få til stopp og nedgang i verdens befolkningsvekst, og om forskning på gener og aldring. De to viktigste overordnede temaene som fins, og som er kilde til så mange av de andre problemene.

Hva er din favoritt rett?

 

Lenke til kommentar

Ja, flere.

Tror du at du vet hvem noen her inne er, uten å vite 100% sikkert?

Scarvo skrev (På 30.3.2022 den 9.41):

oppmundrende quote av noe slag? Eller er det veldig "20-år gammel jente"-stil? Hva tenker du, @Pliscin?

Ikke ta tattovering av en quote. Ikke tribal. Ikke en person/ansikt, med mindre det er noe veldig personlig. Ikke noe som er alt for sært eller for fjernt, som f.eks japanske tegn etc. Personlig tror jeg ikke at jeg vil ha noen. Det måtte blitt ingen eller mange, slik at man får et uttrykk. Men jeg hadde nok syntes det var flaut.

Lenke til kommentar

Jah, faktisk. Men hun har ikke vært aktiv her inne på år og dager nå. Det er tross alt hennes valg. Hun bor ca et steinkast unna meg. ☺️☺️

Har du noen gang oppsøkt noe generelt ulovlig i din tid, som du har sluttet med for noen par/mange år siden så klart? Hvis ja, hva var det? Hvis nei eller ikke ønsker å svare på dette spørsmålet, så kan du bare si noe tilfeldig. PS: Ikke si det samme som meg da. Si noe annet/kreativt. 🤔

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...