Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøkkenet, den er altfor liten. Og at det er altfor lytte vegger. Lett å høre naboene, prate, joje og alt mulig. Så lenge de er stille på kvelden når folk flest sover, da går det greit. Har nå klart å leve med det nå i ca 6-7 år.

Elsker du å flytte mye?

Hvis ja, hvor er de plassene du har bodd og hvor skal du flytte neste gang?

Hvis nei, hvordan var ditt forrige hjem, gikk det greit å bo der?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

En gang jeg var med foreldrene på besøk hos noen omgangsvenner. De hadde noen døtre jeg lekte med.
Tipper jeg var 5 -6 år. Ved bordet spurte jeg moren min "hva er fitte for noe?". Visste hva det var alt da, men lot
som jeg var helt blank og spilte dum. Heldigvis bet de på. og moren min sa "vet ikke hva det er, bare at det er noe stygt". De andre satt bare og måpte. Puhh.. utrolig at jeg kunne få meg til det der.


Hva er det verste du har opplevde under kjøring med bilen din?

 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Kjørte ned en liten fjellside på Sirdalen. Mistet servokraften på bremsene. Bilen er såpass tung og farten var så stor, at jeg ikke klarte å presse ned bremsene med egen kraft. Så jeg måtte skru av motoren og forsøkte å starte bilen på nytt - i fart - mens jeg trillet ned langs en fjellside type Trollstigen. Det var ingen pen opplevelse. Men det gikk greit. 

Ja, også har jeg noen historier fra da jeg lekte taxi-sjåfør i helgene i mine naive 20s. Men det får bli til neste gang. Hehe.

Nevnt ALT du gjorde i går!

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (1 time siden):

Nei. Ja, var helt greit å bo der.

Hva er det nærmeste du har vært en skandale

Nå svarte du ikke akkurat på hele nei-spørsmålet. 😑😑 Men uansett, la gå. 😃

Tilbake til leken:

Delvis skrev (22 minutter siden):

Hva er det verste du har opplevde under kjøring med bilen din?

At håndbrekken sluttet å virke.

Hva er den/de ekleste reklame(ene) du har sett på tv? Min er denne her.

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Matforgiftet i syden tror jeg faktisk. Var utslått i flere dager etterpå. Ellers har jeg hatt så sinnsykt feber at jeg lå med klærne på under 2 dyner og kunne ikke rikke meg en millimeter i frykt for å fryse i hjel. Det var ille, da fikk jeg faktisk tanker om at døden hadde vært befriende. Var et par måneder siden.

Hvilken idrett/sport ville du satset på om du skulle gå "all in" i dag?

Lenke til kommentar

Da ville jeg gått for golf faktisk. Jeg er definitivt en amatør, men jeg har prøvd det er par ganger nå. Synes faktisk det er både avslappende og samtidig artig.

Stiller det samme spørsmålet til neste: Hvilken idrett/sport ville du satset på om du skulle gå "all in" i dag?

 
Lenke til kommentar

I og med at jeg ikke har så mange venner kan jeg nok ikke regne med mer enn kanskje maks 5 stk av disse. Kanskje kommer det også noen gamle folkehøgskolevenner som jeg har mistet kontakt med. Jeg har en fin tone med samtlige kolleger på jobben, og tror nok at mange derifra ville ha møtt opp også. Jeg har en stor familie, og jeg forventer at foreldre, samt alle mine søstre og brødre hadde dukket opp, i tillegg til diverse onkler, tanter, nevøer osv. Tipper vi nærmer oss 50 stk i antall nå. Hvem som hadde sørget mest? Antageligvis familien, og spesielt lillebror som jeg har et veldig sterkt forhold til, grunnet diverse sykdomsutfordringer han har slitt med.

Dersom romvesener faktisk en gang dukker opp her på jorden, hva tror du er det mest realistiske utfallet av menneskenes respons på de besøkende fra det ytre rom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...