Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fast rutine: Skylle ansikt, vaske hender, skru på pc, ta ut 2 brødskiver av fryseren og legge i ovnen på 50 grader varmluft, lukke opp begge vinduer, drikke iskaldt vann, se litt ut av vinduet 5 minutter for å få frisk luft og få med meg været. Så er det mat foran pc'en frem til eventuelle ærender.

 

Skyller du oppvasken, eller liker du å spise mat med rester av oppvaskmiddel? ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Vinningskriminalitet er all form for kriminell aktivitet som gir deg vinning. Tyveri, ran, phishing, hacking, smugling etc. Rane en bank, stjele i butikken, hacke deg inn på en bankkonto. Stort sett dreier det seg om penger.

Jeg leser sjelden tegneserier i seg selv. Jeg gjorde det mye da jeg var yngre. Nå blir det mest i aviser og på nett når jeg kommer over det.

Hvor ofte gjør du husarbeid?

Lenke til kommentar

Streaming og internett. Har sagt opp TV-abonnement. Om jeg vil slå ihjel litt tid, så foretrekker jeg å gjøre det med noe jeg vil se, og uten reklame. Ser ikke poenget med å betale for kanaler jeg aldri ser på og timevis med reklame som irriterer meg. Vanlig TV kommer til å dø ut med vår/forrige generasjon, slik som fasttlf når mobilen kom for fullt.

Tenker du mest på fortiden eller fremtiden, og hva tenker du mest på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...