Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Jeg stilte noen et spørsmål om hofter, og ble da fortalt at en del kvinner "måtte ta keisersnitt". Slik var det... og på det tidspunktet godtok jeg svaret. Da det tross alt var rimeligere at kvinnene med smale hofter faktisk var kvinner. Noe annet var vanskelig å tenke seg. 

 

Er du uenig i det svaret, at en del kvinner må ta keisersnitt fordi de har smale hofter?

 

En vanlig husstand gir en del informasjon, men ikke glem at jeg i en del familier har innsyn i mange flere slektninger. Noe som utvides av at de har sendt bilder til lokalhistoriske bøker. 

 

Og det virker som det er en god del tilfeller der oldemora ser ut direkte som en mann (av typen low budget transgender), og dattera hennes tar seg litt bedre ut, og barnebarnet hennes ser mer ut som en supersøt, kvinnelig modell. 

 

Det virker som det er en utvikling der de bruker sterkere hormoner, og kanskje flere plastiske operasjoner. Mer sminke kan også være en årsak. 

 

Billie Bad Boy:

Er kjent med historien om Bruce Jenner. Det har fått en enorm pressedekning at Bruce skiftet kjønn. Begynner kanskje å minke litt nå med pressedekningen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stilte noen et spørsmål om hofter, og ble da fortalt at en del kvinner "måtte ta keisersnitt". Slik var det... og på det tidspunktet godtok jeg svaret. Da det tross alt var rimeligere at kvinnene med smale hofter faktisk var kvinner. Noe annet var vanskelig å tenke seg.

Ja. Noen må ta keisersnitt. Det er intet nytt ved det. Har du seriøst ikke lurt på hvorfor barseldødeligheten er på nesten null nå?

Ting som alltid har vært et problem kan løses ved medisinske inngrep. Men nei - i din bok er det kjønnskifte, selfølgelig.

 

Er du uenig i det svaret, at en del kvinner må ta keisersnitt fordi de har smale hofter?

Er du uenig i at det kan være av andre grunner enn at de har skiftet kjønn?

 

En vanlig husstand gir en del informasjon, men ikke glem at jeg i en del familier har innsyn i mange flere slektninger. Noe som utvides av at de har sendt bilder til lokalhistoriske bøker.

Ja det besvarer jo absolutt ingenting.

 

Og det virker som det er en god del tilfeller der oldemora ser ut direkte som en mann (av typen low budget transgender), og dattera hennes tar seg litt bedre ut, og barnebarnet hennes ser mer ut som en supersøt, kvinnelig modell.

For at når det nærmer seg din egen tidsepoke så blir folks fremtreden mer og mer lik hva man selv syntes er bra, det er jo helt uhørt. Det kan jo ikke ha noe med hvordan tidsepoken søker å fremstille ens person. Det må være kjønnskifte.

Hva syntes du om 80-tallet? Bra klær? Eller var det noe muffens med 80-tallet? Eller var det kun nok en epoke man måtte igjennom for å komme til den du føler deg mest komfortabel med?

 

Det virker som det er en utvikling der de bruker sterkere hormoner, og kanskje flere plastiske operasjoner. Mer sminke kan også være en årsak.

De hadde noen solide hormonbehandlinger mellom 1700 og 1800. De har sågar trappet de ned frem til i dag. Det gir jo mening...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, the Karadashians har tatt over mye av pressedekningen, Han er gift med Kris Karadashian, eller tar jeg feil?   :nei: 

 

https://www.bbc.com/news/business-47793131

 

Riktig, hun het vel Kardashian da hun var gift med den tidligere mannen, og heter nå Kris Jenner. Og har 2-3 barn sammen med Bruce Jenner. 

 

Disse døtrene har en tildels skamløs oppførsel, som er mer forståelig hvis de er reverserte fra fødselen. De er ekstremt usjenerte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ting som alltid har vært et problem kan løses ved medisinske inngrep. 

 

Motsier du ikke deg selv her? Du skrev nylig at medisinsk litteratur sier at kvinner med smale hofter kan føde barn på normal måte, på grunn av det som er inni hoftene og elastikken i hoftene. 

 

Og nå skriver du at det alltid har vært et problem at kvinner med smale hofter ikke kan føde barna selv, men må ta keisersnitt. 

 

Snu kappen etter vinden, er det ikke det det heter...

 

Tror at den tyske youtube-prinsen Adlersson Pictures, er den han gir seg ut for å være, en ung mann. Han har et kantete ansikt med dyptsittende øyne, og store tenner. (Vennene er dog en litt annen historie.)

 

hqdefault.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om jeg viser til Norsk ordbok, som utgis av Norsk språkråd,  og du argumenter på den måten du gjør,

viser det at du i stand til å kverulere om hva enn det skulle være.

 

"I motsetning til den forrige du fant, ser denne ikke ut til å være noe særlig å stole på.

jeg vil tippe at de bare har oversatt en engelsk definisjon, men jeg kan ta feil.

Så nok et tegn på at denne definisjonen bare var en kjapt funnet oversettelse".

 

Det er en ganske manipulerende teknikk du har lagt deg til.

På hvilken måte var dette manipulerende? Det er uansett bedre å være manipulernde enn direkte uredelig, slik som du er. Her poster du et sitat fra meg, og får det til å se ut som om sitatet mitt var en kommentar til Norsk Ordbok, og ikke til en dårlig internett-ordbok. Har du ingen integritet?

 

 

Bruce Jenner er like kjent i dag under et annet navn, Ganske fascinerende, 43 år etter at han tok OL gull i 10-kamp for menn. 

 

Fremdeles idol og forbilde, spesielt for en viss gruppe mennesker. Kjenner du til storyen?

Jeg tror de fleste kjenner brukbart til denne storyen, men hva så? Hvorfor er det relevant til transvestigation? Hva mener du er poenget med å poste denne lenken? Hvorfor er du så vag, synes du det er veldig vanskelig å skrive tydelig hva poenget ditt er, i stedet for slike vage hentydninger?

 

 

Motsier du ikke deg selv her? Du skrev nylig at medisinsk litteratur sier at kvinner med smale hofter kan føde barn på normal måte, på grunn av det som er inni hoftene og elastikken i hoftene. 

 

Og nå skriver du at det alltid har vært et problem at kvinner med smale hofter ikke kan føde barna selv, men må ta keisersnitt.

Det var ikke det fokkeslasken skrev. Men her får du det med teskje:

 

1. Kvinner har varierende bredde på hoftene

2. De med smalest hofter har større fare for komplikasjoner ved fødsel

3. Før i tiden medførte dette ofte dødsfall (død ved barsel var en vanlig dødsårsak)

4. Nå redder man mor og barn med keisersnitt

 

Ingen motsigelser her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å forstå hvorfor disse kjønnsskiftene går begge veier.. Det hadde vært én ting å ha denne teorien om det var en stor fordel å være mann, og verden hadde gått fra ~50% menn til ~70%. Men det er fortsatt ca 50/50 - hva i alle dager er poenget med å skite kjønn begge veier?

Lenke til kommentar

Motsier du ikke deg selv her?

Ikke i det hele tatt.

 

Du skrev nylig at medisinsk litteratur sier at kvinner med smale hofter kan føde barn på normal måte, på grunn av det som er inni hoftene og elastikken i hoftene.

Ok. Nære nok.

 

Og nå skriver du at det alltid har vært et problem at kvinner med smale hofter ikke kan føde barna selv, men må ta keisersnitt.

Jeg har ikke skrevet det i det hele tatt. Jeg har skrevet at det alltid har vært problemer som har krevd keisersnitt. Jeg skrev aldri at det var på grunn av smale hofter.

 

Snu kappen etter vinden, er det ikke det det heter...

"Lese som fanden leser bibelen" er en annen.

 

Tror at den tyske youtube-prinsen Adlersson Pictures, er den han gir seg ut for å være, en ung mann. Han har et kantete ansikt med dyptsittende øyne, og store tenner. (Vennene er dog en litt annen historie.)

- bilde -

Gud forby om du skulle begynne å gå på enkeltpersoner. Det ville jo ikke tatt seg ut i det hele tatt.

 

Du ventet hvertfall til der du sa det havnet på en annen side før du gjorde det igjen. Det er da noe, sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På hvilken måte var dette manipulerende? Det er uansett bedre å være manipulernde enn direkte uredelig, slik som du er. Her poster du et sitat fra meg, og får det til å se ut som om sitatet mitt var en kommentar til Norsk Ordbok, og ikke til en dårlig internett-ordbok. Har du ingen integritet?

 

 

Jeg tror de fleste kjenner brukbart til denne storyen, men hva så? Hvorfor er det relevant til transvestigation? Hva mener du er poenget med å poste denne lenken? Hvorfor er du så vag, synes du det er veldig vanskelig å skrive tydelig hva poenget ditt er, i stedet for slike vage hentydninger?

 

 

"I motsetning til den forrige du fant, ser denne ikke ut til å være noe særlig å stole på.

jeg vil tippe at de bare har oversatt en engelsk definisjon, men jeg kan ta feil.

Så nok et tegn på at denne definisjonen bare var en kjapt funnet oversettelse".

 

Mitt innlegg er ikke hentet fra en dårlig norsk ordbok, men i fra Norsk Språkråd sin ordbok.

Den finnes for de som trenger språkhjelp. https://www.sprakradet.no

 

Innlegget om Bruce Jenner var ment som et spørsmål til Budeia, ikke til deg, og jeg fikk et greit svar.

Budeia: Kjendiser er enkeltpersoner, og kjendiser er en slags frontfigurer. 

Jeg: Bruce Jenner er like kjent i dag under et annet navn, Ganske fascinerende, 43 år etter at han tok OL gull i 10-kamp for menn.

Fremdeles idol og forbilde, spesielt for en viss gruppe mennesker. Kjenner du til storyen? 

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å forstå hvorfor disse kjønnsskiftene går begge veier.. Det hadde vært én ting å ha denne teorien om det var en stor fordel å være mann, og verden hadde gått fra ~50% menn til ~70%. Men det er fortsatt ca 50/50 - hva i alle dager er poenget med å skite kjønn begge veier?

 

Poenget er nok å leve så bakvendt som mulig. Crowley har tilrådd å leve så bakvendt som mulig (The Occult Law of Reversal). 

 

Vi ser ikke at satanistene kjører baklengs (rygger) på motorveien, eller går baklengs til jobben. Og vi har heller ikke lagt så mye merke til disse hemmelige transgenders. Men det virker som de har bestemt seg for å leve baklengs når det gjelder kjønn. 

 

Et annet poeng kan være hvis ikke alle ønsker å leve i homofile familier. 

 

Selv om mannen i utgangspunktet er det sterke kjønn, vil også FTMs (kvinner som lever som menn), ha store evner og styrke fordi de er såpass demoniserte gjennom å tilhøre denne organisasjonen. Dermed vil også FTMs vinne over andre på idrettsbanen, men kanskje ikke i de eksplosive idrettene. Kanskje mer i utholdenhetsløp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke forstår poenget med å leve på en bakvendt måte, er ikke det så rart. 

 

Det har vel også med å selge sin sjel for jordisk vinning. Dvs hvis en selger sitt barn til djevelen, vil en selv kunne få jordisk suksess. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor norske bønder, eller indianere i regnskogen skal oppføre seg på denne måten. De har ikke noen Hollywood-berømmelse akkurat. Kanskje de rett og slett er så omsnudde i hodet at de ikke klarer å leve etter ordet, "Og Gud skapte dem til mann og kvinne". De er nødt til å gjøre opprør mot dette ordet, hver dag og hver time. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kommet over andre tråder som denne, mye er det samme som i denne, men en del hakk mindre kritikk og avsporinger.

Noen begreper er nye for meg, Transpocalypse, TransAntiquity.

 

https://www.reddit.com/r/Transvestigation/

 

Det er modig å poste en sånn tråd, må da kunne forvente seg en god del kritikk,

selv tror jeg en god del stemmer og at vi etterhvert får bekreftet realitet i etterpåklokskapens lys. 

Lenke til kommentar

Hvis du ikke forstår poenget med å leve på en bakvendt måte, er ikke det så rart.

 

Det har vel også med å selge sin sjel for jordisk vinning. Dvs hvis en selger sitt barn til djevelen, vil en selv kunne få jordisk suksess.

Men jeg skjønner ikke hvorfor norske bønder, eller indianere i regnskogen skal oppføre seg på denne måten. De har ikke noen Hollywood-berømmelse akkurat. Kanskje de rett og slett er så omsnudde i hodet at de ikke klarer å leve etter ordet, "Og Gud skapte dem til mann og kvinne". De er nødt til å gjøre opprør mot dette ordet, hver dag og hver time.

Du sier at norske bondefamilier og amazonasstammer også skifter kjønn på ungene sine, fordi de er satanister? Da har jeg tre oppfølgingsspørsmål -

1: på hvilket grunnlag antar du at norske bønder er satanister?

2: hvordan klarer primitive stammer å utføre kjønnsskifter?

 

3: sist men ikke minst - hvordan har både norske bønder og isolerte stammer på motsatt side av jorda hørt om at det er fordelaktig å "leve baklengs"?

 

Bonus: vil satan gi meg fordeler her på jord om jeg begynner å rygge til jobb, samt betale sjefen lønn istedet for å motta lønn fra ham? I såfall er jeg interessert.

Endret av toth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"I motsetning til den forrige du fant, ser denne ikke ut til å være noe særlig å stole på.

jeg vil tippe at de bare har oversatt en engelsk definisjon, men jeg kan ta feil.

Så nok et tegn på at denne definisjonen bare var en kjapt funnet oversettelse".

 

Mitt innlegg er ikke hentet fra en dårlig norsk ordbok, men i fra Norsk Språkråd sin ordbok.

Sitatet mitt over var rett under din henvisning til noe som så ut som en dårlig internett-kopi-ordbok - ikke ordboken til Norsk Språkråd. Du kan selv gå tilbake og lese originalen her. Så nå har du muligheten til å beklage sitatfusket ditt selv etter at jeg påpekte det i forrige innlegg, eller du kan fortsette å vise at du ikke bryr deg om fakta.

 

 

 

Har kommet over andre tråder som denne, mye er det samme som i denne, men en del hakk mindre kritikk og avsporinger.

...

 

Det er modig å poste en sånn tråd, må da kunne forvente seg en god del kritikk,

Ja, man må kunne forvente seg en del kritikk når man gjør seg til talsmann for dette:

 

1. En vanvittig konspirasjonsteori som om den hadde vært sann, ville involvert 90% av jordas befolkning

2. At selv indianere i Amazonas benytter teknologi som er helt ukjent i verden

3. At 90% av jordas befolkning er djeveldyrkere som har funnet ut at å bytte kjønn på barna sine er rett måte å tilbe djevelen på.

4. At man setter trange rammer for hvordan andre mennesker skal kunne se ut, og dømmer andre ut fra dette

5. Alt uten den minste flik av bevis eller indikasjoner.

Endret av theNiceOne
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men jeg skjønner ikke hvorfor norske bønder, eller indianere i regnskogen skal oppføre seg på denne måten. De har ikke noen Hollywood-berømmelse akkurat. Kanskje de rett og slett er så omsnudde i hodet at de ikke klarer å leve etter ordet, "Og Gud skapte dem til mann og kvinne". De er nødt til å gjøre opprør mot dette ordet, hver dag og hver time.

Eller, og heng med nå selv om det blir vanskelig: du kan ha tatt feil. En revolusjonerende tanke skjønner jeg, men verdt å besøke den likevel. Endret av fokkeslasken
  • Liker 4
Lenke til kommentar

2. At selv indianere i Amazonas benytter teknologi som er helt ukjent i verden

Og det fordi de skal blidgjøre en djevel de aldri har hørt om, for å tekkes konsepter om bakvendthet i forhold til en frelser de aldri har hørt om. Og som du sier, selvfølgelig gjøre det med teknologi de ikke har og langt mindre engang vet eksisterer.

Ja, slik må det være.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...