Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg lurer på er jo om denne merkelige teorien din kommer av misunnelse. 

 

Har ikke interesse av å lage en teori som jeg ikke selv tror på. Det er forresten ikke bare min teori, andre på nettet har startet den og utviklet den. I starten skjønte jeg ikke hva de mente. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg fant ingenting om transvestigation der. Kan du være mer spesifikk på hvor det står?

 

Hvorfor er det avansert teknologi å ha noen i en indianerstamme som lever som tvekjønnede, eller en slags two spirit people?

Nå må du bestemme deg da. Det er en vesensforskjell å late som en er et annet kjønn og å faktisk bytte kjønn. Sistnevnte er hva du har snakket om i side opp og side ned, og nå peker du på hvor lett det er for en mann å ta på seg en kjole. Eller mente du noe annet med "lever som tvekjønnede"?
Lenke til kommentar

Har ikke interesse av å lage en teori som jeg ikke selv tror på.

 

Sikkert ikke, men nå tror du jo på denne, selv om du ikke har laget den selv.

 

edit: Og det du sier er jo at alle heteromenn som sikler på kjendisdamer faktisk sikler på menn!

 

tenor.gif?itemid=5492036

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

 Det er en vesensforskjell å late som en er et annet kjønn og å faktisk bytte kjønn. 

 

Ikke alle tror at det faktisk går an å skifte kjønn. 

Hvis noen i en primitiv landsby delvis kastrerer sine nyfødte gutter og senere gir dem østrogen som er utvunnet av dyr, er det en avansert teknologi?

I teorien kan de kvinnene som lever som menn, føde barna til stammen.  Hvis barna kommer fra et laboratorium, er det mer avansert. Men alt er vel mulig, hvis alle sammen tilhører samme hemmelige organisasjon. Både den "primitive" stammen og sykehusene.  

Lenke til kommentar

Jeg fant ingenting om transvestigation der. Kan du være mer spesifikk på hvor det står?

 

Det er artig at du forsøker å lese deg opp.  :) Det finnes ikke så veldig mye om transvestigation på norsk ennå. 

 

På søkeord transgender history finner du info om trangenderism i historien, og utbredelse: https://en.wikipedia.org/wiki/Transgender_history

en kombinasjon av transsexualism & investigation: 

 

Her finnes mer om transvestigation:  https://www.reddit.com/r/Transvestigation/

Lenke til kommentar

Det er artig at du forsøker å lese deg opp.  :) Det finnes ikke så veldig mye om transvestigation på norsk ennå. 

 

På søkeord transgender history finner du info om trangenderism i historien, og utbredelse: https://en.wikipedia.org/wiki/Transgender_history

en kombinasjon av transsexualism & investigation: 

 

Her finnes mer om transvestigation:  https://www.reddit.com/r/Transvestigation/

Får jeg sitere "theNiceOne" fra forrige side:

"Jeg kjenner da til det grunnleggende når det gjelder den generelle historien om transkjønn, men jeg aner ikke hva det skal ha med transvestigation-konspirasjonsteorien å gjøre, noe mer enn historien til Wright-brødrene har med chemtrails-konspirasjonen å gjøre."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke alle tror at det faktisk går an å skifte kjønn. 

Hvis noen i en primitiv landsby delvis kastrerer sine nyfødte gutter og senere gir dem østrogen som er utvunnet av dyr, er det en avansert teknologi?

Er det kjønnsskifte?

Har dette noen gang skjedd?

 

I teorien kan de kvinnene som lever som menn, føde barna til stammen.

Da har de jo ikke byttet kjønn.

 

Hvis barna kommer fra et laboratorium, er det mer avansert. Men alt er vel mulig, hvis alle sammen tilhører samme hemmelige organisasjon. Både den "primitive" stammen og sykehusene.

For hva som er mulig bestemmes av hvilken organisasjon man er medlem av?

 

Det er en vesensforskjell på hva som er mulig og hva man har tilgang til. Blande dem som du finner for godt er i overkant uredelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får jeg sitere "theNiceOne" fra forrige side:

"Jeg kjenner da til det grunnleggende når det gjelder den generelle historien om transkjønn, men jeg aner ikke hva det skal ha med transvestigation-konspirasjonsteorien å gjøre, noe mer enn historien til Wright-brødrene har med chemtrails-konspirasjonen å gjøre."

 

Ja det stemmer i forbindelse med Bruce/Caitlyn Jenner inlegget.

 

Det skal ikke være nødvendig å gjenta seg selv om og om igjen.

Jeg har ikke skrevet noe om noen konspirasjonsteori, og fatter ikke hvorfor du/dere kommer slepende med konspirasjonsteori om og om igjen.

Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig å gjenta seg selv om og om igjen.

Jeg har ikke skrevet noe om noen konspirasjonsteori, og fatter ikke hvorfor du/dere kommer slepende med konspirasjonsteori om og om igjen.

Kanskje fordi du senest i ditt forrige innlegg skrev:

 

Her finnes mer om transvestigation:  https://www.reddit.com/r/Transvestigation/

...og lenket direkte til disse konspirasjonsteoriene. Du gir jo dermed inntrykk av at det er noe du støtter, men du er flink til å unngå å skrive hvorfor du lenker dit og om du støtter det eller ikke. Hva om du forsøkte å være litt klarere på hva du selv mener eller ikke, og hvorfor du poster lenker?

 

Dette er jo tross alt et diskusjonsforum og ikke et poste-lenker-forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville ikke sett ut som Cori Gauff, siden jeg ikke ser noe feminint ved vedkommende. Men mange har visst hatt som mål å få muskler som sine idoler, og få smale figurer som sine idoler. Jeg inkludert. 

 

f_USTA827444_20170910_GE1_7494.jpg

 

Når det gjelder kvinne-tennis var "MTF, sex reassignment surgery" en sak i New York Supreme Court, i forbindelse med US Open, allerede i 1976, (43 år siden).

Renée Richards ble med det en talsperson for transgender people in sports.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Renée_Richards

 

https://en.wikipedia.org/wiki/New_York_Supreme_Court

 

post-522615-0-15765900-1562190301_thumb.jpgpost-522615-0-80050900-1562190319_thumb.jpg

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Kanskje fordi du senest i ditt forrige innlegg skrev:

 

...og lenket direkte til disse konspirasjonsteoriene. Du gir jo dermed inntrykk av at det er noe du støtter, men du er flink til å unngå å skrive hvorfor du lenker dit og om du støtter det eller ikke. Hva om du forsøkte å være litt klarere på hva du selv mener eller ikke, og hvorfor du poster lenker?

 

Dette er jo tross alt et diskusjonsforum og ikke et poste-lenker-forum.

 

Jeg har gjentatt og gjentar det igjen:

 

Billie_bad_boy, den 03 Jul 2019 - 23:21, sa:snapback.png

Det skal ikke være nødvendig å gjenta seg selv om og om igjen.

Jeg har ikke skrevet noe om noen konspirasjonsteori, og fatter ikke hvorfor du/dere kommer slepende med konspirasjonsteori om og om igjen.

 

At du lenker det dit du vil bekrefter bare at du/dere foretar forhastede konklusjoner, og dine/deres sitatfusk.

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

 

 

Forensic odontologist can assist other experts to determine the sex of the remains using teeth and skull traits. Various features of teeth such as morphology, crown size, and root length are characteristics for male and female sexes. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6344795/

 

Tannleger kan hjelpe med å se på størrelsen på tennene og røttene, som er kjennetegn på kjønn. 

 

Det vil si at en også kan studere bilder av levende personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tannleger kan hjelpe med å se på størrelsen på tennene og røttene, som er kjennetegn på kjønn.

 

Det vil si at en også kan studere bilder av levende personer.

"OF THE REMAINS",står det. Da mener de oppbygningen av tenner og kjeve, sammen med en haug andre fysiske trekk, som kan hjelpe dem å gjøre gode antagelser.

 

Tannleger kan ikke se på smilet til en levende person på et bilde og bedømme kjønn utfra dette.

Lenke til kommentar

Tannleger kan hjelpe med å se på størrelsen på tennene og røttene, som er kjennetegn på kjønn.

 

Det vil si at en også kan studere bilder av levende personer.

Lol. Du prøver i fullt alvor å sammenlikne rettsmedisinsk undersøkelse med et pressefoto av en levende person? Tannlegen vil studere blottet skalle og kjeve inngående på nært hold, han kan ikke se dette på et vanlig foto av et levende menneske - og du kan hvertfall ikke (det er ganske innlysende at din eventuelle utdannelse ikke er innen anatomi eller akademia).
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har gjentatt og gjentar det igjen:

Det skal ikke være nødvendig å gjenta seg selv om og om igjen.

Jeg har ikke skrevet noe om noen konspirasjonsteori, og fatter ikke hvorfor du/dere kommer slepende med konspirasjonsteori om og om igjen.

 

Du gjentar at du ikke fatter hvorfor vi spør deg om konspirasjonsteorien, til tross for at du poster lenker til den.

 

Hva om du i stedet for å poste lenker til en vill konspirasjonsteori, forteller hva du du faktisk mener, så slipper vi å gjette og misforstå deg? Dette er et diskisjonsforum, et forum hvor tanken er å diskutere meninger. Men det blir litt vanskelig når du skjuler dine.

 

At du lenker det dit du vil bekrefter bare at du/dere foretar forhastede konklusjoner, og dine/deres sitatfusk.

Ja, vi tar (forhastede) konklusjoner, men det er jo bare for deg å oppklare dem i stedet for å spille forurettet. Og angående sitatfusk er det tydelig at du har lært et nytt ord, men ikke aner hva det betyr, så prøv å finne ut hva det betyr før du bruker det igjen.
Lenke til kommentar

Liker heller ikke ordet konspirasjonsteori, men har sett at det er slik det blir omtalt. I likhet med flere andre nyere(?) teorier. Som egentlig er eldgamle.

 

Så levende personer har ikke kjønns-kjennetegn, som stort/lite kranium, store/små hender, osv.? Hmm.

 

Et bilde kan alltid være jukset med, men en kan gå ut fra at ingen vil jukse med bilder for å få folk til å se mer kjønnsreverserte ut. 

 

Hvis jeg plutselig ser et adamseple og "greier" på halsen til en kvinne, på et gammelt bilde der jeg ikke har sett det før... Da er det en forandring som har skjedd hos meg. Bildet har ikke blitt forandret i mellomtida. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...