Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Dessverre finnes det ikke briller for trangsynte, Poenget er at MTF transgender personer ikke kan føde barn, men de kan late som, for eksempel for å kamuflere surrogati.

 

https://moonbump.com

Hva skal man så bruke denne "innsikten" til bortsett fra å dømme kjendiser basert på egen synsing? Det virker som om problemet her er at folk er så opptatt av å misunne og begjære kjendiser at de har mistet helt kontakten med "virkelige" menneskers liv. Om man legger fra seg disse to følelsene før man hører en sang eller vurderer undertøy (og ikke modellene) blir det kanskje ikke så stort problem at disse ikke har de riktige kromosomene eller hva nå enn man skulle mene definerer kjønn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har sluttet å overraske meg når folk tror på ting som er fysisk umulig. At du tror ting som er fysisk umulig skjer betyr ikke at du er våken. Tvert imot betyr det at du lukker øynene for alt annet enn det du har bestemt deg for.

 

Skremmende måte? Vet du noe om dette eller bare gjetter du - igjen?

For å si det sånn: Er det kritikk eller påstand?

 

Og?

 

Ah. Så du vet ikke forskjell på kritikk og påstand.

Kritikk er når du ser en film og deretter omtaler den.

Påstand er når du har sett filmplakaten og deretter omtaler filmen.

 

Det transvestigation driver med er sistnevnte, stikk i strid med hva som er fysisk mulig.

Ingenting av det dere driver med her er kritikk. Det er påstander uten rot i virkelighet, og dere henger ut enkeltpersoner basert på deres villede påstander.

Det er intet for mye å bruke ordet "ond" om slikt.

 

Det var da ingenting å kommentere heller. Har du et poeng så kom med det, men som det står der ser jeg ikke hva du er ute etter.

 

Ok. Var det en kommentar til noe jeg skrev?

 

Ok. Jeg håper du nå har forstått forskjellen på påstand og kritikk. Hvis du kan vise til at folk bytter kjønn på sine barn av en eller annen grunn står du i din fulle rett til å kritisere dette.

Men det er jo ikke det som skjer her.

 

Du hopper bukk over ordet debatt, debatt kan vel inneholde både kritikker og påstander.

 

Er det ikke du selv som påstår, og samtidig avfeier det du ikke skjønner, eller ikke vil skjønne deg på?

Om jeg skal forsøke å begripe meg på deg er vel ekskludering og diskriminering greit nok da.

 

Anbefaler at du leser innlegg før du begynner å vifte med pekefingeren.

 

"Det var da ingenting å kommentere heller. Har du et poeng så kom med det, men som det står der ser jeg ikke hva du er ute etter." 

 

 

post-522615-0-82432200-1561403534_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Her inne er det to ting:

 

Et par folk som diskuterer spennende og høyst ekseprimentelle teorier, et slags tankeeksperiment, åpent, lekent og friskt.

 

Pluss:

 

Et flertall lavpannede hønsehjerner som klynker og klager, roper om ondskap og tar til tårene.

 

Mitt tips er: Grow a pair

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt tips er: Grow a pair

Du hopper bukk over ordet debatt, debatt kan vel inneholde både kritikker og påstander.

Mitt tips: Husk at dette ikke er begrenset til dette forum. Transvestigation er ikke bare en brainstorming på diskusjon.no.

Men for all del - forklar gjerne hvordan denne "diskusjonen" skiller seg fra en diskusjon om forskjellen på svarte og hvite eller tynne og feite.

 

Er det ikke du selv som påstår, og samtidig avfeier det du ikke skjønner, eller ikke vil skjønne deg på?

Forklar gjerne. Du vet - slik man gjør i en debatt. For du vil vel vise meg at debatt finnes her og at jeg har hoppet over det?

 

Om jeg skal forsøke å begripe meg på deg er vel ekskludering og diskriminering greit nok da.

Igjen, forklar gjerne. Debatt og alt det der. (Du merket at jeg forklarte ordbruken "ond" håper jeg.)

 

Anbefaler at du leser innlegg før du begynner å vifte med pekefingeren.

 

"Det var da ingenting å kommentere heller. Har du et poeng så kom med det, men som det står der ser jeg ikke hva du er ute etter."

 

attachicon.gifUten navn.jpg

 

Forklar i stedet for å vifte med pekefingeren. Du begynner med en serie av eventer i LGBTQ miljøet. Dette er altså ikke det samme som transvestigation.

Om du ser linken mellom dem, forklar den. Frem til det er det intet å kommentere.

Lenke til kommentar

Hihi.

 

Hva er det som er fysisk umulig? Boka Brave New World beskriver at babyene kommer fra laboratorier, eller utklekkingsstasjoner. 

Det samme ser vi i Matrix. 

 

Selv om du vil si at dette er det umulig, er det egentlig også umulig at jeg kan chatte med noen i USA uten noen delay på meldingene. 

Vi vet at det eksisterer veldig avansert teknologi i dette samfunnet. 

 

"Statement Tour" bygger videre på Me Too-rørsla, og jentetaxier. Der damer skal kunne få være i fred for menn. Men vet de sikkert at transgender-personene som får være med, overhodet ikke er interesserte i damer? De går ut fra at transgender-personene er fullstendig snille og harmløse.

 

Åsgårdsreia skrev:

 

 

Hva skal man så bruke denne "innsikten" til bortsett fra å dømme kjendiser basert på egen synsing? Det virker som om problemet her er at folk er så opptatt av å misunne og begjære kjendiser at de har mistet helt kontakten med "virkelige" menneskers liv. Om man legger fra seg disse to følelsene før man hører en sang eller vurderer undertøy (og ikke modellene) blir det kanskje ikke så stort problem at disse ikke har de riktige kromosomene eller hva nå enn man skulle mene definerer kjønn.

 

 

Det hjelper ikke så mye hvis bare én person i et land vet om det. Det har i mange år vært lov å kritisere anorektiske modeller, men hvis folk ser at modellene er unge gutter, skal de ikke få si noe om det?

 

Unge jenter har fått vite at det er viktig med "thigh gap", et mellomrom mellom lårene. Som trolig er det mellomrommet som skapes av at testiklene er borte. 

Lenke til kommentar

Hva skal man så bruke denne "innsikten" til bortsett fra å dømme kjendiser basert på egen synsing? Det virker som om problemet her er at folk er så opptatt av å misunne og begjære kjendiser at de har mistet helt kontakten med "virkelige" menneskers liv. Om man legger fra seg disse to følelsene før man hører en sang eller vurderer undertøy (og ikke modellene) blir det kanskje ikke så stort problem at disse ikke har de riktige kromosomene eller hva nå enn man skulle mene definerer kjønn.

 

Ja, det er ganske godt sagt, selv om jeg ikke har til hensikt å dømme.

For all del lages det mye fin musikk og filmer, men vi kommer ikke bort i fra at infuencere og celebriteter er idoler og trendsettere, de dyrkes, og tilbes.

Gjennom produktplasseringer, livsstil og annet, påvirker det mange av oss til å ta beslutninger, uten egentlig å vite hvorfor. 

Lenke til kommentar

Hihi.

 

Hva er det som er fysisk umulig? Boka Brave New World beskriver at babyene kommer fra laboratorier, eller utklekkingsstasjoner. 

Det samme ser vi i Matrix.

Hvis du må ty til fiksjon for å begrunne din uthenging av faktiske reélle personer, da burde du kanskje tenke deg om en gang eller to.

 

Selv om du vil si at dette er det umulig, er det egentlig også umulig at jeg kan chatte med noen i USA uten noen delay på meldingene.

Det er ikke umulig i det hele tatt. Jeg kan godt forklare deg hvordan man lager lysfiber med ekstrem lav diffusjon, men jeg har en følelse av at det faller på stengrunn.

 

Vi vet at det eksisterer veldig avansert teknologi i dette samfunnet.

Så fordi vi kan lage lysfibre kan vi også klekke ut barn i kokonger og bytte kjønn både kroppslig og mentalt på barn?

Dette høres kun ut som "Jeg forstår ikke A, men det får vi til. Derfor får vi til B, C og D som jeg heller ikke forstår også."

 

"Statement Tour" bygger videre på Me Too-rørsla, og jentetaxier. Der damer skal kunne få være i fred for menn. Men vet de sikkert at transgender-personene som får være med, overhodet ikke er interesserte i damer? De går ut fra at transgender-personene er fullstendig snille og harmløse.

Hvordan vet man at damene som får være med ikke er interessert i damer?

 

Det hjelper ikke så mye hvis bare én person i et land vet om det. Det har i mange år vært lov å kritisere anorektiske modeller, men hvis folk ser at modellene er unge gutter, skal de ikke få si noe om det?

 

Unge jenter har fått vite at det er viktig med "thigh gap", et mellomrom mellom lårene. Som trolig er det mellomrommet som skapes av at testiklene er borte.

Forstår du forskjellen på å klage på anoreksi og å beskylde en spesifikk person for å være anorekstisk?

 

EDIT:

"thigh gap", et mellomrom mellom lårene. Som trolig er det mellomrommet som skapes av at testiklene er borte.

Seriøst. Les en anatomibok om du ikke har tilgang på en mann. Du må da som et minimum holde de lettest kontrollerbare faktaene korrekte om du vil ha et snev av troverdighet. Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt tips: Husk at dette ikke er begrenset til dette forum. Transvestigation er ikke bare en brainstorming på diskusjon.no.

Men for all del - forklar gjerne hvordan denne "diskusjonen" skiller seg fra en diskusjon om forskjellen på svarte og hvite eller tynne og feite.

 

Forklar gjerne. Du vet - slik man gjør i en debatt. For du vil vel vise meg at debatt finnes her og at jeg har hoppet over det?

 

Igjen, forklar gjerne. Debatt og alt det der. (Du merket at jeg forklarte ordbruken "ond" håper jeg.)

 

Forklar i stedet for å vifte med pekefingeren. Du begynner med en serie av eventer i LGBTQ miljøet. Dette er altså ikke det samme som transvestigation.

Om du ser linken mellom dem, forklar den. Frem til det er det intet å kommentere.

 

Om denne diskusjonen ikke er begrenset til dette forum, hva er mer enn det da, ingenting?? Er ikke bare en brainstorming her på diskusjon.no... Hva er det mer enn det da? 
Hvordan denne diskusjonen skiller seg i fra sitt & datt. Det er ikke nødvendig for meg å forklare din påstand; det er jo du selv som tar det opp!
DEBATT  Jeg kan gjenta meg selv:  En debatt kan inneholde både påstander og kritikker.
Jeg er klar over at LBGTQ er noe annet enn Transvestigation, men det er fint at du minner om det.
 
Du unngår fremdeles å svare på om diskriminering & ekskludering er ok eller ei. eller som du skriver: "Frem til det er det intet å kommentere".
Lenke til kommentar

Om denne diskusjonen ikke er begrenset til dette forum, hva er mer enn det da, ingenting?? Er ikke bare en brainstorming her på diskusjon.no... Hva er det mer enn det da?

https://lmgtfy.com/?q=transvestigation

 

Har du ikke gjort dette engang forstår jeg ikke hva du gjør her i diskusjonen.

 

Hvordan denne diskusjonen skiller seg i fra sitt & datt. Det er ikke nødvendig for meg å forklare din påstand; det er jo du selv som tar det opp!

Aner ikke hva du snakker om. Hvilken påstand?

Vær så snill å finn en måte å kommentere hva folk skriver til deg.

 

DEBATT  Jeg kan gjenta meg selv:  En debatt kan inneholde både påstander og kritikker.

Jeg er klar over at LBGTQ er noe annet enn Transvestigation, men det er fint at du minner om det.

 

Du unngår fremdeles å svare på om diskriminering & ekskludering er ok eller ei. eller som du skriver: "Frem til det er det intet å kommentere".

Der gjelder det samme. Relater det til tråden, eller la være å ta det opp. Jeg vet ikke hvor det kom fra, og aner ikke horfor du sa noe slikt relatert til meg.
Lenke til kommentar

.

https://lmgtfy.com/?q=transvestigation

Har du ikke gjort dette engang forstår jeg ikke hva du gjør her i diskusjonen.
 
Aner ikke hva du snakker om. Hvilken påstand?
Vær så snill å finn en måte å kommentere hva folk skriver til deg.
 
Der gjelder det samme. Relater det til tråden, eller la være å ta det opp. Jeg vet ikke hvor det kom fra, og aner ikke horfor du sa noe slikt relatert til meg.

 

Du må prøve å forstå, prøv igjen med å lese litt saktere, det skal ikke være nødvendig å forklare alt med teskje:

 

Du unngår fremdeles å svare på om diskriminering & ekskludering er ok eller ei. eller som du skriver: "Frem til det er det intet å kommentere".

Endret av Billie_bad_boy
Lenke til kommentar

Herregud så mye tøys her. Argumenteres det nå for at jenter med thigh gap egentlig er menn, og at thigh gap er noe maskulint som menn har?

 

Det er mye en skal høre før ørene faller av! Men faktisk... dette har en tendens til å gli over i pinligheter, men testiklene er en ganske stor greie, en stor pose. Og det er ikke utenkelig at de vil etterlate seg et anatomisk tomrom der de skulle ha vært. 

 

Hørte nylig Conspiracies by Hans 4, si det samme. Og jeg hadde tenkt på det samme selv, til og med før han nevnte det. 

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke så mye hvis bare én person i et land vet om det. Det har i mange år vært lov å kritisere anorektiske modeller, men hvis folk ser at modellene er unge gutter, skal de ikke få si noe om det?

 

Unge jenter har fått vite at det er viktig med "thigh gap", et mellomrom mellom lårene. Som trolig er det mellomrommet som skapes av at testiklene er borte. 

Unge kvinner må heller bli opplært til å forstå motivasjonen til de som kommenterer på utseendet deres og at slike mennesker ikke nødvendigvis handler ut fra deres interesser eller for den del interesserer seg for det kvinnelige i det hele tatt. Gjør de det vil de kanskje også selv tenke seg om før de bedømmer sin egen andres kropper. Hvorfor det å kritisere andres kropper skulle hjelpe mot kroppshysteriet kan jeg ikke forstå. Det synes heller å ha motsatt effekt og plutselig er alle kroppstyper blitt "feil" eller ikke naturlig nok, for tynn, for tykk, for maskulin, for feminin, for androgyn og så videre.

Menn har typisk sett ikke noe særlig til "thigh gap" fordi hoftene er smalere enn hos kvinner.  Testikler henger vanligvis ikke midt mellom lårene, men helst litt foran slik at de ikke havner i skvis.

Lenke til kommentar

Det er mye en skal høre før ørene faller av! Men faktisk... dette har en tendens til å gli over i pinligheter, men testiklene er en ganske stor greie, en stor pose. Og det er ikke utenkelig at de vil etterlate seg et anatomisk tomrom der de skulle ha vært.

 

Hørte nylig Conspiracies by Hans 4, si det samme. Og jeg hadde tenkt på det samme selv, til og med før han nevnte det.

Dette viser vel hvor utrolige lite generell kunnskap du har om helt basic anatomi. Thigh gap har ingenting med testikler å gjøre. Få menn har thigh gap. Jeg har det definitivt ikke.

Lenke til kommentar

De "damene" som har thigh gap vil ha gått på kvinnelige kjønnshormoner (østrogen, progesteron...), og de fleste har derfor utviklet en bitteliten bredde på hoftene. Som vil gi et thigh gap, kombinert med manglende testikler og en svært lav fettprosent. En slik lav fettprosent er lett å leve med for en mann. 

Lenke til kommentar

Ikke 100%, men etter å ha lest en del stemmer det ganske bra med meg selv :) Det er rimelig at kvinners underkropp vil være den dominerende delen av kroppen, og at menns overkropp og armer vil være dominerende. Og at kvinner har mindre kranium (hode) enn menn. 

 

 

De "damene" som har thigh gap vil ha gått på kvinnelige kjønnshormoner (østrogen, progesteron...), og de fleste har derfor utviklet en bitteliten bredde på hoftene. Som vil gi et thigh gap, kombinert med manglende testikler og en svært lav fettprosent. En slik lav fettprosent er lett å leve med for en mann. 

 

Har du studert deg frem til at kvinner generelt er trang i nøtta og feit over baken, eller har du sett deg selv for mye i speilet  :hmm: Du får ta det så personlig som du vil, men slik du omtaler navngitte personer så mener jeg du fortjener kommentaren. Selv om den gjerne blir slettet og at jeg får en advarsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så om du slanker deg, så blir du også en av de som er født mann?

 

 

 

Personen på ditt bilde har kraftige kragebeinsknotter, like under halsen. Som er et mannlig trekk. 

 

Menn er ikke helt uten hofter, en mann kan i teorien drive med korsett-trening for å understreke midjen ift hoftene. Noe mange mener at Kardashian-søstrene driver med, foruten fett-transplantasjoner til baken og hoftene (Kim Kardashian). 

 

Omnithunder skrev:

 

 

 

Har du studert deg frem til at kvinner generelt er trang i nøtta og feit over baken,

 

Akkurat nå får jeg lyst til å skrive: Ja, faktisk. Ikke at noen er trang i nøtta i betydningen dum. Men i forhold til en mann vil kraniet være mye mindre i forhold til hoftevidden. På en ekte mann er kraniet gjerne 80% av hoftevidden (et tilfeldig anslag fra meg). 

 

q-angle-normal500.jpg

 

Du kan forestille deg at hvis en baby på 4-5 kg skal kunne passere igjennom en fødekanal, må det en viss hoftevidde til. Og en sterk svai utover, i nedre del av ryggen. Helsepersonell vil kunne fortelle deg om dette (hvis de er ærlige). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...